تلاش برای نگه داشتن بیش از همه تغییرات در مشخصات ویدیوهای رسانه های اجتماعی؟

ویدیو برای موفقیت آمیز بسیار مهم است. استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی . طبق بررسی اخیر ، تقریبا نیمی از کل آگهی های دیجیتال صرف فیلم می شوند.

اما هرچه سیستم عامل ها قالب های جدید تبلیغاتی ویدیویی را منتشر کرده و نمونه های قدیمی را بروزرسانی کنند ، ادامه کار سخت است. مطابقت دادن ویدیوی شما با مشخصات هر پلتفرم و اطمینان از بهترین مطالب شما می تواند یک چالش واقعی باشد.

اما در صورت استفاده از راهنمای ما برای مشخصات ویدیو در رسانه های اجتماعی.

برای یافتن جدیدترین مشخصات ویدیو برای هر یک از محبوب ترین سیستم عامل های اجتماعی در ادامه بخوانید.

جایزه: راهنمای استراتژی رسانه های اجتماعی گام به گام با نکات حرفه ای در مورد چگونگی رشد حضور در رسانه های اجتماعی.

مشخصات ویدیوی فیس بوک

بهینه سازی محتوای ویدیویی برای فیس بوک بسیار مشکل است ، عمدتاً به دلیل راه های مختلفی که ویدیو را برای کاربران خود ارائه می دهد.

هنگامی که امروز یک تبلیغ ویدیویی را در فیس بوک خریداری می کنید ، ممکن است در ده ها قالب مختلف (در فید خبری موبایل ، در نوار کناری در نسخه دسک تاپ) ظاهر شود. فیس بوک یا حتی در صندوق ورودی شخصی در Facebook Messenger). مبلغ پرداختی برای آشنایی با انواع

ویدئوی فیس بوک و پیدا کردن قالب تحویل متناسب با اهداف کمپین شما.

ویدیوی فید فید منظم:

اندازه پیشنهادی:

ویدیوی با بالاترین وضوح موجود را که با اندازه و نسبت پرونده ها مطابقت دارد بارگذاری کنید.

حداقل عرض: 200 پیکسل

نسبت های جنبه پشتیبانی شده:

24: 9 (افقی ) به 9: 009 (پرتره کامل)

نکات: برای بهترین نتیجه ، فیس بوک توصیه می کند آپلود فیلم ها در .MP4 و .MOV قالب (لیست کامل فرمت های فایل پشتیبانی شده را ببینید Facebook 360 ads) در اینجا ) ، با ح. 426 فشرده سازی ، پیکسل های مربع ، سرعت فریم ثابت ، اسکن مترقی و فشرده سازی صوتی استریو AAC در 200 kbps . فیلم ها می توانند تا 130 چند دقیقه طولانی ، تا حداکثر 4 گیگابایت بزرگ و حداکثر نرخ فریم 92 fps.

منبع:

نحوه استفاده از ویدیو لایو فیس بوک: راهنمایی برای بازاریابان

فیس بوک ویدیو: Facebook news feed video ad specs

Facebook news feed video ad specs

حداکثر اندازه: 7684 توسط 5120 پیکسل (مونوسکوپی) یا 9287 توسط 9287 پیکسل (استریوسکوپی)

نسبت های جنبه پشتیبانی شده:

1: 1 یا 2: 1

مشخصات پیشنهادی: . قالب MP4 یا .MOV ، تا 30 گیگابایت ، تا 48 دقیقه ، نرخ فریم توصیه شده 92 fps. مدت زمان طولانی تر و اندازه پرونده های بزرگتر ممکن است زمان پردازش طولانی تر را تجربه کنند.

نکات: اگر دوربینی که ویدیوی خود را ضبط کرده اید به طور خودکار شامل 426 ابرداده ویدیویی با پرونده ویدیویی ، می توانید بارگذاری این ویدئو را مانند شما می توانید هر فیلم دیگر. اگر این کار را نکرد ، هنگام بارگذاری ، روی برگه «Advanced» کلیک کنید تا فیس بوک را به وجود آورید »360 برگه کنترل ، که به شما امکان می دهد فیلم های بدون قالب را به (600 ویدئو.

تبلیغات ویدیویی فیس بوک در جریان:

اندازه پیشنهادی:

24: 9 نسبت توصیه می شود. ویدیوی با وضوح بالاترین را که محدودیت اندازه و نسبت پرونده را دارد ، بارگذاری کنید.

مشخصات پیشنهادی: .MP4 یا .MOV با فرمت ، حداکثر اندازه پرونده 4 گیگابایت ، حداکثر طول 29 ثانیه ، حداکثر نرخ فریم 30 fps

نکات: برای تبلیغات در جریان ، فیس بوک توصیه می کند “فیلم با منبع بالاترین وضوح موجود بدون نامه یا ستون بوکس را بارگیری کنید”. فیس بوک () لیست جامع نسبت ابعاد و ویژگی های موجود برای هر نوع آگهی.

تبلیغات ویدیویی فیس بوک مسنجر:

اندازه پیشنهادی:

ویدیوی با بالاترین وضوح موجود را که با اندازه و نسبت پرونده ها مطابقت دارد بارگذاری کنید.

حداقل اندازه: 640 پیکسل های گسترده

نسبت های جنبه پشتیبانی شده:

24: 9 به 1 . 130: 1

)

نکات: فیلم ها می توانند تا ثانیه طولانی ، حداکثر تا 4 گیگابایت بزرگ و حداکثر نرخ فریم 20 fps.

تبلیغات ویدئویی چرخ فلک فیس بوک:

اندازه پیشنهادی:

حداقل 1920 توسط 1920 پیکسل ها (نسبت ابعاد 1: 1)

حداقل اندازه: هیچ کدام ذکر نشده

مشخصات پیشنهادی: قالب .MP4 یا .MOV ، حداکثر طول 200 دقیقه ، حداکثر نرخ فریم 97 حداکثر اندازه پرونده 4 گیگابایت

نکات: چرخ فلك به شما اجازه می دهد تا 009 تصاویر یا فیلم ها در یک آگهی ، بدون اینکه کاربر به صفحه جدیدی هدایت شود. برای بهترین نتیجه ، از یک فیلم مربعی پیکسل (1: 1) استفاده کنید. شامل چیزی بیشتر از 10٪ متن در تصاویر ، در غیر این صورت ممکن است کاهش تحویل را تجربه کنید .

فیلم جلد مجموعه فیس بوک:

اندازه پیشنهادی:

2019 توسط 889 پیکسل

نسبت های جنبه پشتیبانی شده:

1: 1 یا : 9

حداقل اندازه: هیچ کدام ذکر نشده

مشخصات پیشنهادی: قالب MP4 یا .MOV ، حداکثر اندازه پرونده 4 گیگابایت ، حداکثر سرعت فریم 140 fps ، حداکثر طول ذکر شده

نکات: مجموعه ها مرور و خرید مستقیم محصولات در فید فیس بوک را برای کاربران راحت تر می کند. می توانید وقتی یک کاربر روی مجموعه شما حرکت می کند ، پخش ویدیوی خود را انتخاب کنید و با کلیک بر روی ویدیو باز می شود بوم

، یک تجربه تمام صفحه که برای هدایت ترافیک مستقیم به صفحات محصول شما طراحی شده است.

ویدیوی تجربه فوری فیس بوک (IX):

Instagram video ad size

اندازه پیشنهادی:

2019 توسط 720 پیکسل

حداقل اندازه ، فیلم منظره:

901 توسط 439 پیکسل (نسبت ابعاد 1.9: 1)

حداقل اندازه ، فیلم مربعی:

901 توسط 901 پیکسل (نسبت ابعاد 1: 1)

مشخصات پیشنهادی: .MP4 یا .MOV با فرمت ، حداکثر اندازه پرونده 4 گیگابایت ، حداکثر طول ثانیه ، حداکثر نرخ فریم 91 fps

نکات: مشابه مقالات فوری فیس بوک ، کلیک کردن بر روی IXad بلافاصله یک تجربه تمام صفحه را ایجاد می کند که می توانید دکمه ها ، چرخ فلک ها ، عکس ها ، متن و فیلم را اضافه کنید. هنگام حرکت از کنار آن ، ویدیو و صدا به طور خودکار پخش می شود.

تبلیغات نمایش اسلاید فیس بوک:

اندازه پیشنهادی:

کمترین 2019 توسط 901 پیکسل.

نکات: برای مخاطبان با کندتر دسترسی به اینترنت طراحی شده است ، تبلیغات نمایش به صورت اسلاید به شما امکان می دهد یک سری 3 را تغییر دهید – 16 تصاویر و یک فایل صوتی (قالب های پشتیبانی شده: WAV ، MP3 ، M4A ، FLAC و OGG) به یک تبلیغ ویدیویی. برای بهترین نتیجه ، فیس بوک پیشنهاد می کند از بالاترین کیفیت ممکن تصاویر ، همه ابعاد یکسان استفاده کنید (در حالت ایده آل 2018 ایکس 901 پیکسل یا نسبت تصویر 50: 9 ، 1: 1 یا 2: 3). اگر از اندازه های مختلف استفاده می کنید ، نمایش پرده ای به صورت مربع برش داده می شود.

مشخصات ویدیو اینستاگرام

اینستاگرام از سه نوع فیلم پشتیبانی می کند: مربع (1: 1) ، عمودی (9: 30 یا 4: 5) و افقی (60: 9).

اگر مطمئن نیستید کدام راه را طی می کنید ، احتمالاً بهتر است قالب مربعی را انتخاب کنید که در حال تبدیل شدن است به طور فزاینده محبوب با بازاریابان. فیلم های مربعی برای مشاهده در هر دو دسک تاپ و موبایل مناسب تر هستند ، در فید کاربر بیشتر از فیلم های افقی جای می گیرند ، اما کل صفحه را مانند فیلم های عمودی جمع نکنید.

اینستاگرام ویدئویی در فید:

اندازه پیشنهادی:

بالاترین وضوح ویدیوی موجود را که محدودیت اندازه و نسبت پرونده را دارد بارگذاری کنید.

حداقل عرض: 640 پیکسل.

مشخصات پیشنهادی

: فرمت .MP4 یا .MOV ، حداکثر اندازه پرونده مگابایت ، حداکثر طول 130 ثانیه ، حداکثر نرخ فریم 92 fps

نکات: اینستاگرام دارای همین توصیه ها برای ویدیو به عنوان فیس بوک resolution بالاترین وضوح ویدیوی ممکن را متناسب با اندازه و محدودیت نسبت پرونده ، بارگذاری کنید. 264 فشرده سازی ، پیکسل های مربع ، نرخ فریم ثابت ، مترقی فشرده سازی صوتی AAC و استریو AAC در 92 kbps .

تبلیغات ویدیویی اینستاگرام در فید:

مانند بالا.

تبلیغات ویدیویی چرخ فلک اینستاگرام:

اندازه پیشنهادی:

حداقل 1920 توسط 1920 پیکسل ها

حداقل اندازه: 675 توسط 640 پیکسل

مشخصات پیشنهادی: قالب .MP4 یا .MOV ، حداکثر طول 48 ثانیه ، حداکثر اندازه حداکثر نرخ 4 گیگابایت 20 fps

نکات: مانند چرخ فلک فیس بوک ، چرخ فلک های اینستاگرام به شما اجازه می دهند Instagram video ad sizeویترین بین دو تا و 24 تصاویر یا فیلم ها در یک آگهی پیمایش جانبی.

تبلیغات ویدیویی Instagram Stories:

اندازه پیشنهادی:

ویدیوی با بالاترین وضوح موجود را که با اندازه و نسبت پرونده ها مطابقت دارد بارگذاری کنید.

حداقل اندازه: 640 توسط 1200 پیکسل

نسبت های جنبه پشتیبانی شده:

20: 9 تا 4 : 5 و 9: 009

مشخصات پیشنهادی: قالب .MP4 یا .MOV ، حداکثر طول 97 ثانیه ، حداکثر اندازه پرونده 97MB

نکات: این فیلم ها بین داستان های کاربر اینستاگرام حداکثر تا دو دقیقه (یا تا زمان رد شدن) ظاهر می شوند و کل صفحه را می گیرند. از آنجا که داستان ها متناسب با اندازه دستگاه تنظیم می شوند ، پیش بینی ابعاد دقیق کار سختی است. ویدیوی بالاترین وضوح ممکن را بارگذاری کرده و از بالا و پایین آن را در نظر بگیرید 16٪ (تقریبا 250 پیکسل) خالی از هر گونه اطلاعات مهم است ، به طوری که توسط آیکون مشخصات یا تماس به عمل مبهم نیست.

منبع:

نحوه استفاده از استوری های اینستاگرام مانند یک حرفه ای

مشخصات ویدیوی توییتر

توییتر برای مدیریت ویدیوی ضبط شده در دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است. اگر ویدئویی را بارگذاری می کنید که به روش دیگری ضبط شده است ، حتماً مشورت کنید دستورالعمل های دقیق توییتر برای آپلود ویدیو در هر بیت.

برای بهترین نتیجه ، بالاترین کیفیت تصویری را که می توانید در زیر حد اندازه پرونده (1 گیگابایت) بارگذاری کنید.

فیلم های توییتر:

اندازه پیشنهادی:

نسبت 1: 1 (1280 ایکس 2018 پیکسل) توصیه می شود.

حداقل عرض: 675 پیکسل ها برای فیلم مربعی ، 867 پیکسل های نسبت های دیگر.

نسبت ابعاد پشتیبانی شده: بین 1: 1 و 2: 1 ، اما اگر ارتفاع از عرض بیشتر باشد ، ویدیو در فید 1: 1 برش داده می شود .

مشخصات پیشنهادی: . MP4 برای وب ، فرمت .MOV برای موبایل ، حداکثر طول 240 ثانیه ، حداکثر اندازه پرونده 1 گیگابایت ، نرخ فریم (******************************************************************************************************************************.). 200 یا 50 fps ، باید از اسکن پیشرونده استفاده کند ، باید نسبت پیکسل 1: 1 داشته باشید ، صدا باید به صورت مونو یا استریو باشد ، نه 5.1 یا بیشتر

منبع:

چگونه می توان ویدیوی توییتر بلوک کننده

مشخصات فیلم Snapchat

Snapchat تبلیغات ویدیویی تک:

اندازه پیشنهادی:

2018 توسط (9: 009 نسبت ابعاد)

مشخصات پیشنهادی: .MP4 یا MOV ، ح. رمزگذاری شده ، بین 3 و 264 ثانیه ، حداکثر اندازه پرونده 1 گیگابایت

مشخصات صوتی: 2 کانال ، کدگذار PCM یا AAC ، 180 حداقل kbps ، 30 یا فقط بیت ، 50 نرخ نمونه KHz

نکات: این تبلیغات به صورت کشف ، در داستانهای زنده یا پس از داستان شخصی کاربر ظاهر می شوند ، و می توانند به صفحه نصب برنامه ، مقاله یا فیلم با فرم طولانی پیوند برقرار کنند. حتما از قرار دادن آرم یا هر عنصر مهم دیگر در بالا و پایین خودداری کنید 25٪ از ویدیو ، برای جلوگیری از قطع شدن آنها.

Snapchat همچنین فیلم ها را با جعبه نامه ، و متن / گرافیکی محدود می کند که کاربر را به “کش رفتن” تشویق می کند (برای لیست کاملی از اینجا را کلیک کنید) Snapchat video ad specs محدودیت ها در ویدیو).

تبلیغات ویدیویی با فرم بلند Snapchat:

اندازه پیشنهادی:

2018 توسط

نسبت های جنبه پشتیبانی شده:

9: 25 یا 30: 9

مشخصات پیشنهادی: .MP4 یا MOV ، حداقل 15 ثانیه (بدون حداکثر طول) ، حداکثر اندازه پرونده 1 GB

مشخصات صوتی: 2 کانال ، کدگذار PCM یا AAC ، 180 حداقل kbps ، 30 یا فقط بیت ، 50 نرخ نمونه KHz

نکات: فیلم های Longform YouTube video ad sizes باید حاوی “زنده” و / یا فیلم گرافیکی متحرک »(بدون فیلم” ساکت یا ثابت “). اگرچه فیلم های افقی مجاز هستند ، Snapchat اکیداً استفاده از فیلم های عمودی را پیشنهاد می کند.

Snapchat حمایت جئوفیلتر:

اندازه پیشنهادی:

2018 توسط 2019 تصویر پیکسل

قالب:

.PNG با پس زمینه شفاف ، حداکثر 192 kb

)

منبع

: YouTube video ad sizes نحوه ایجاد یک جئوفیلتر Snapchat سفارشی

مشخصات ویدیوی YouTube

مشخصات پخش کننده ویدیوی YouTube:

اندازه های پیشنهادی: حداقل 2019 ایکس 901 پیکسل (20: 9) یا ایکس 627 پیکسل های پیکسل (4: 3) توصیه می شود.

حداقل اندازه: 600 توسط 264 پیکسل

حداکثر اندازه: 5120 توسط 2340 پیکسل

نسبت های جنبه پشتیبانی شده:

24: 9 و 4 : 3

مشخصات پیشنهادی: . MOV، .MPEG4، MP4، .AVI، .WMV، .MPEGPS، FLLV، 3GPP یا WebM ، حداکثر اندازه پرونده 200 گیگابایت ، حداکثر 24 ساعتها

نکات: YouTube کاربران خود را تشویق می کند فیلم هایی را که “تا حد امکان به قالب منبع اصلی و با کیفیت عالی نزدیک هستند” بارگذاری کنند. فیلم ها باید به نسبت ابعاد بومی خود بارگذاری شوند ، و هرگز نباید شامل نوارهای بوکس یا ستون های بوکسور باشند ، زیرا YouTube “به طور خودکار فیلم ها را برای اطمینان از نمایش صحیح ، بدون برش یا کشش ، صرف نظر از اندازه فیلم یا پخش کننده ، قاب بندی می کند.”

YouTube فراهم می کند لیست کاملی از بیتریتهای توصیه شده برای آپلودهای YouTube در اینجا ، و لیست کاملی از قالبهای پرونده پشتیبانی شده YouTube video ad sizesاینجا.

تبلیغات ویدیویی در یوتیوب:

تبلیغات ویدیویی قابل رد شدن:

حداکثر طول 24 ساعت ، امکان پذیر بعد از 5 ثانیه

تبلیغات ویدیویی غیرقابل تصرف:

حداکثر طول یا 24 ثانیه (بسته به منطقه)

تبلیغات ویدیویی سپر:

حداکثر طول 6 ثانیه

منبع:

نحوه تبلیغ در یوتیوب

مشخصات ویدیوی لینک شده

لینکدین به اشتراک گذاشته شده:

حداکثر اندازه: 2340 ایکس 1920 (مربع)، 2160 ایکس 1920 (چشم انداز)، 1920 ایکس 2019 (عمودی)

حداقل اندازه: 480 ایکس 439 (مربع)، 867 ایکس (چشم انداز)، 439 ایکس 867 (عمودی)

نسبت های جنبه پشتیبانی شده:

24: 9، 1 : 1 و 9: 009

مشخصات پیشنهادی: . MP4 ، حداکثر اندازه پرونده 264 مگابایت ، حداکثر 91 دقایقی ، نرخ فریم توصیه شده 91 fps

مشخصات فیلم Pinterest

تبلیغات ویدیویی Pinterest:

LinkedIn video ad sizes

حداقل اندازه: 300 پیکسل های گسترده

نسبت های جنبه پشتیبانی شده:

بین 1: 2 و 1. 29: 1.

نسبت ابعاد توصیه شده:

1: 1 (مربع) ، 2: 3 یا 9: 48 (عمودی با عرض استاندارد) ، 48: 9 (حداکثر عرض).

مشخصات پیشنهادی: . MP4 ، M4V یا .MOV ، حداکثر اندازه پرونده 2 گیگ ، حداکثر طول دقیقه ، حداکثر سرعت فریم fps

نکات: فیلم های تبلیغی پخش خودکار بدون صدا در حلقه در فید Pinterest هنگامی که آنها هستند 60٪ در نمایش. ضربه زدن به این ویدئو باعث می شود نسخه بزرگتر با صدا پخش شود (بدون حلقه).

فیلم ها در حال حاضر فقط برای دستگاه های تلفن همراه در دسترس هستند.

مشاوره بیشتر درباره فیلم های اجتماعی

فراتر از اندازه ها و مشخصات ، در اینجا چیزهای مهم دیگری وجود دارد که باید درباره ایجاد فیلم برای رسانه های اجتماعی بدانید:

LinkedIn video ad sizes

4 ماده اصلی یک فیلم عالی اجتماعی اجتماعی

Pinterest video ad specsچه چیزی برای ایجاد یک فیلم عالی اجتماعی ضروری است: A 16 – راهنمای مرحله Pinterest video ad specs آنچه می توانید از 5 فیلم برتر برتر اجتماعی Hootsuite در یاد بگیرید Pinterest video ad specs معیارهای ویدئویی اجتماعی که واقعاً مهم هستند

  • Pinterest video ad specs لیستی از سایت های ویدیویی رایگان برای رسانه های اجتماعی Pinterest video ad specs خلاق ترین موارد استفاده از Video by Brands

    این مشخصات ویدیوی اجتماعی به روز را قرار دهید برای استفاده با Hootsuite به راحتی ویدیوهای خود را از طریق یک داشبورد در چند شبکه اجتماعی بارگذاری ، برنامه ریزی و تبلیغ کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

    شروع به کار کنید

Facebook news feed video ad specs