نحوه استفاده از هشتگ: یک راهنمای سریع و ساده برای هر شبکه

thumbnail

هرکدام از رسانه های اجتماعی از برند شما به عنوان بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنند ، و می دانند چگونه از هشتگ استفاده کنید مشارکت در رسانه های اجتماعی برند شما به تقویت کمک می کند.

اما اگر در پست های #ThrowbackThursday در توییتر ، مطمئن نیستید که چگونه از هشتگ استفاده کنید ، مطمئن نیستید ، در اینجا بمانید. برند شما می تواند کارهای بیشتری انجام دهد.

این پست اصول استفاده از هشتگ های موثر در رسانه های اجتماعی را تجزیه می کند و چرا باید از آنها استفاده کنید.

شما همچنین یاد خواهید گرفت:

نحوه یافتن هشتگ هایی که به بهترین وجه برای برند شما کار می کنند

  • چرا استفاده از فقط هشتگ های معروف رویکرد صحیحی نیست
  • نکات اساسی برای استفاده از هشتگ در هر بستر رسانه اجتماعی در خارج از کشور

بیا شروع کنیم.

جایزه: راهنمای استراتژی رسانه های اجتماعی را به صورت مرحله به مرحله دریافت کنید

با نکات حرفه ای در مورد چگونگی رشد حضور رسانه های اجتماعی خود.

هشتگ چیست؟

نماد پوند در صفحه کلید شما – که به آن هشت پا نیز گفته می شود – در ابتدا برای علامت گذاری اعداد استفاده شد.

آنها ابتدا برای تابستان

به عنوان هشتگ استفاده شدند. توسط کریس مسینا . این زمانی است که متخصص بازاریابی وب با ایده ای وارد دفاتر توییتر شد. به دلیل کمی بودن این سکو ، وی پیشنهاد کرد که این شرکت شروع به استفاده از نماد پوند برای توییت های مرتبط با گروه کند.

این اولین بار بود که از هشتگ استفاده کرد: چه احساسی در مورد استفاده از # پوند برای گروه ها دارید. همانطور که در

# بارکامپ [msg]؟

– کریس مسینا (chrismessina) اوت 130 ، 2017

(*******************************

از آن زمان به بعد ، استفاده از هشتگ ، میزان دسترسی و اثربخشی آنها فقط افزایش یافته است.

از هشتگ ها به عنوان راهی برای اتصال محتوای رسانه های اجتماعی به یک موضوع خاص ، رویداد ، موضوع یا گفتگو فکر کنید. آنها همچنین کشف پست های پیرامون آن موضوعات خاص را آسان تر می کنند ، زیرا هشتگ ها تمام محتوای رسانه های اجتماعی را با همان هشتگ جمع می کنند.

آنها فقط برای توییتر نیستند. هشتگ در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی نیز مؤثر است. (جزئیات بیشتری درباره نحوه استفاده از هشتگ برای هر پلتفرم زیر را بیابید.)

مبانی هشتگ

آنها همیشه با # اگر از فضاها ، علائم نگارشی یا نمادها استفاده کنید ، کار نخواهند کرد.

  • حسابهای شما عمومی هستند در غیر این صورت ، محتوای hashtagged شما برای نوشتن توسط هیچ یک از پیروان مشاهده نمی شود .
  • دان ‘ خیلی کلمات را با هم رشته کنید. بهترین هشتگ ها تمایل دارند که نسبتاً کوتاه و به راحتی به خاطر بسپارند.
  • و هشتگ های خاص. اگر خیلی مبهم است ، پیدا کردن آن دشوار خواهد بود و برنده شد. احتمالاً توسط سایر کاربران رسانه های اجتماعی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
  • تعداد هشتگ هایی که استفاده می کنید. سایر موارد همیشه بهتر نیستند. در واقع اسپم به نظر می رسد.

چرا از هشتگ استفاده می کنید؟ افزایش تعامل با طرفداران شما

شامل هشتگ در پست های شما به معنای شرکت در مکالمه ای است که در آن بستر رسانه اجتماعی اتفاق می افتد. و از همه مهمتر ، باعث می شود پست های شما در آن مکالمه قابل مشاهده باشد.

این می تواند منجر به تعامل بیشتر شود ، تعامل در رسانه های اجتماعی برند شما را از طریق لایک ، اشتراک گذاری ، نظرات و دنبال کنندگان جدید تقویت کند. فرصتی برای ساخت برند شما

ایجاد یک هشتگ مارک تجاری می تواند یک روش مؤثر برای ارتقاء مشاغل و گفتگوهای شما باشد.

به عنوان مثال ، هشتگ با نام تجاری Raptors #WetheNorth هنگام برنده شدن تیم روشن شد 2019 فصل. این جذابیت جهانی دارد ، و یکی از هشتگ های بسیار مورد استفاده توسط کانادایی ها در نیمه اول 2019 .

(************************** شما) 92930 @ NBA CHAMPS! # WeTheNorth pic.twitter.com/3mNvchZqzT

– Toronto Raptors (Raptors)
ژوئن ، 92930

نمونه دیگر Cheerios و کمپین #CheeriosHeartHuntSweepstakes است. این مسابقه پیروان را ترغیب به خرید محصولات Cheerios کرده و همچنین با ارسال عکس در رسانه های اجتماعی ، آگاهی از این برند را تبلیغ می کند.

قلب خود را در Cheerio پیدا کنید و با استفاده از هشتگ

آن را به اشتراک بگذارید. # CheeriosHeartHuntSweepstakes برای فرصتی برای کسب جوایز نقدی. پایان می یابد 19 / 26 / (**************************************************************************************************************************************.).
قوانین: https://t.co/UD1I9CPJI3 Rio Tinto post on LinkedIn using #eachforequal pic.twitter.com/8bqZCG6y8J

– Cheerios (cheerios) اکتبر 42 ، 2440

راهی برای نشان دادن حمایت از موضوعات اجتماعی

استفاده از هشتگ که به مسئله ای فراتر از مارک شما وصل شده است راهی برای بسیج پشت علت یا مسئله مهم است.

به عنوان مثال ، #EachforEqual و #IWD در روزهای بین المللی زنان در سراسر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی از جمله LinkedIn مورد استفاده قرار گرفت.

Rio Tinto post on LinkedIn using #eachforequal

برندها همچنین می توانند یک هشتگ مارک تجاری ایجاد کنند که ارتباط آن با یک مسئله اجتماعی نیز نشان می دهد.

به عنوان مثال ، شرکت مخابرات کانادایی بل ، از هشتگ مارک تجاری #BellLetsTalk برای ارتقاء سطح آگاهی از سلامت روان استفاده می کند.

Double T Ranch اسبها را برای کمک به کسانی که از اعتیاد و آسیب روبرو می شوند ، در درمان خود قرار می دهد. بیشتر بدانید. #سلامت روان # BellLetsTalk https://t.co/mUz 377 SeguJ

– بل بیایید صحبت کنیم (Bell_LetsTalk) فوریه 281 ، 92930

متن را به یک پست رسانه اجتماعی اضافه کنید

در توییتر ، شما فضای کافی برای نوشتن یک شرح ندارید. شما دارید 439 شخصیت ها، برای اینکه دقیق باشیم.

در اینستاگرام ، زیرنویسهای طولانی همیشه مؤثر نیستند . مشابه با Facebook ، Pinterest ، LinkedIn یا هر پلتفرم دیگر – گاهی اوقات کمتر کمتر است.

استفاده از هشتگ می تواند راهی ساده برای محتوا کردن مطالب مورد نظرتان باشد ، بدون استفاده از شخصیت های ارزشمند یا نوشتن شرح های تکراری.

به عنوان مثال ، ناسا جشن گرفت 439 سومین سالگرد آپولو 15 فرود ماه در ماه ژوئیه 21144766. با استفاده از # آپولو 467 هشتمین هشتم بخشی از کمپین دیجیتالی آن بود. در روز جهانی ایموجی ، که همچنین در ماه ژوئیه است ، ناسا یکی از محبوب ترین توییت ها را منتشر کرد:

**
* ؟؟؟؟ ؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟ ‍ ؟؟؟؟؟؟؟؟ ‍ ؟؟؟؟ **. ؟؟؟؟ *
⭐️ *. . ؟؟؟؟ *.
. . .
. * ؟؟؟؟ * # آپولو 280 هفتم # WorldEmojiDay

– ناسا (@ NASA) جولای 50، 2024

(*****************************

هشتگ ها متن توییتر خلاق را متناسب می دانند ، و این را روشن می کنند که ناسا سالگرد را جشن می گیرد و در گفتگوی روز جهانی ایموجی شرکت می کند.

به مخاطبان هدف خود کمک کنید تا شما را پیدا کنند

در اینستاگرام و لینکدین ، ​​کاربران می توانند هشتگ و سایر کاربران را دنبال کنند. استفاده از چند هشتگ مشهور می تواند روش دیگری برای کمک به کاربران جدید در یافتن نام تجاری شما باشد.

به عنوان مثال ، اگر در پست های اینستاگرام خود از #travel استفاده می کنید ، شخصی که آن هشتگ را دنبال می کند ، پست اخیر شما را در فید آنها می بیند. شما ممکن است از این طریق برخی پیروان جدید را بدست آورید.

Rio Tinto post on LinkedIn using #eachforequal

محبوب ترین هشتگ

محبوب ترین هشتگ های موجود در آنجا لزوما بهترین هشتگ نیستند.

به عنوان مثال ، هشتگ #followme بیش از 484 میلیون پست در اینستاگرام. هشتگ هایی که موافق هستند طرفداران شما را جذب نمی کنند و هیچ معنایی به پست رسانه های اجتماعی شما نمی دهند.

آنها همچنین بسیار ناخوشایند به نظر می رسند. و شما آن را نمی خواهید.

اما هشتگ های محبوب را نیز نادیده بگیرید. به عنوان مثال ، #throwbackthursday یا #flashbackfriday یا Travel hashtag page on Instagram with 377,000,000 posts سایر هشتگ های روزانه می توانند راه های سرگرم کننده ای برای نام تجاری شما برای پیوستن به مکالمه گسترده تر رسانه های اجتماعی باشند.

از مارس ، برخی از محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام در همه زمان ها عبارتند از:

# عشق (پست های 1.7B)

  • # instagood (پست های 1.1B)
  • #عکس روز ( م پست های م))
  • #زیبا ( پست های M)
  • #خوشحال ( پست های م))
  • # پیکاپ (515 پست های M)
  • #عکاسی (551 پست های M)
  • # طبیعت (50 پست های M)
  • # اینستاگرام (439 م پست ها)
  • #غذا ( نوشته ها)

Travel hashtag page on Instagram with 377,000,000 posts

البته ، هشتگ های محبوب بسته به بستر رسانه اجتماعی شما که استفاده می کنید متفاوت است. در LinkedIn ، هشتگ های معروف شامل # هدایت و # تولیدی است.

در حالی که میلیون ها پست و حتی میلیاردها پست وجود دارد که از هشتگ های معروف استفاده می کنند ، اما آنها نسبتاً جهانی هستند. آنها مختص یک صنعت یا یک موضوع نیستند. و چیزهای زیادی در مورد نام تجاری خود نگویید.

بنابراین ، از این هشتگ های محبوب به صورت کم استفاده کنید.

چه هشتگ برای استفاده: 6 روش برای یافتن بهترین ها

برای یافتن هشتگ های خاص برای نام تجاری ، صنعت و مخاطبان خود ، باید کمی تحقیق کنید.

1. نظارت بر تأثیر گذاران در رسانه های اجتماعی و رقبا

با انجام این کار hashtag analytics results for تجزیه و تحلیل رقابتی در رسانه های اجتماعی . درباره رقبای خود و هر تأثیرگذار مربوطه در طاقچه مارک تجاری خود اطلاعاتی کسب کنید.

توجه داشته باشید که هشتگ هایی را که بیشتر از آن استفاده می کنند و هشتگ در هر یک از پست هایشان استفاده می کنند. این به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه رقبای شما با مخاطب هدف مشترک خود ارتباط برقرار می کنند و از کدام کلمات کلیدی استفاده می کنند.

2. از Hashtagify.me استفاده کنید

Hashtagify.me به شما کمک می کند تا بهترین هشتگ های توییتر یا هشتگ های اینستاگرام را برای برند خود پیدا کنید

با استفاده از این ابزار ، می توانید هر هشتگ را جستجو کنید و ببینید که چقدر محبوب است. به عنوان مثال ، اگر محبوبیت #springtime را جستجو کنید ، نتیجه می گیرید که نشان دهنده محبوبیت کلی این هشتگ ، محبوبیت اخیر آن و روندهای ماه و هفته است.

Rio Tinto post on LinkedIn using #eachforequal

همچنین می توانید عنوانهای توییتر یا اینستاگرام خود را تایپ کنید. سپس ، آن را به شما پیشنهادات هشتگ ارائه می دهد.

3. بدانید کدام هشتگ ها گرایش دارند

RiteTag به شما امکان می دهد عنوان رسانه های اجتماعی خود را در نوار متن تایپ کرده و بارگذاری کنید عکسی که با عنوان خود جفت می کنید.

RiteTag بر اساس محتوای شما پیشنهادات هشتگی را ارائه می دهد. شما بهترین هشتگ هایی را مشاهده می کنید که بتوانید بلافاصله پست خود را مشاهده کنید ، همچنین هشتگ هایی را برای مشاهده پست خود در طول زمان مشاهده خواهید کرد. برای تجزیه و تحلیل دقیق در مورد هشتگ هایی که نمایش می دهد ، “دریافت گزارش” را کلیک کنید.

hashtag comparison page on RiteTag

4. گرفتن یک ابزار گوش دادن به رسانه های اجتماعی

ابزاری مانند Hootsuite به شما این امکان را می دهد تا از برند شما برای استفاده از جریان های جستجو استفاده کند تا کشف کند که هشتگ ها برای همه شبکه های اجتماعی که از آن استفاده می کنند بهترین هستند. به سادگی ، جریانهای جستجو می توانند بفهمیم کدام هشتگ محبوب ترین و مؤثرترین آنهاست.

با تماشای این ویدیو بیشتر بیاموزید:

5. یافتن هشتگ های مرتبط

اگر در حال حاضر درک خوبی دارید که هشتگ های خوبی برای برند شما کار می کنند ، استفاده از هشتگ های مرتبط را در نظر بگیرید. این موارد ممکن است کمی خاص تر از هشتگ های معروف که قبلاً از آنها استفاده می کنید ، باشد که به شما کمک می کند با مخاطبان هدفمند تری ارتباط برقرار کنید.

در اینستاگرام ، هشتگ های مرتبط در بالای صفحه “فهرست” و “اخیر” هنگام بخش کاوش در اینستاگرام نشان می دهند.

hashtag page for

در لینکدین ، ​​می توانید بعد از کلیک روی هشتگ ، توصیه های هشتگ بیشتری پیدا کنید. بعد از کلیک بر روی بیضی ، دکمه های “جستجوی هشتگ های بیشتر” را انتخاب کنید.

Highlighting

6. تجزیه و تحلیل کنید که هشتگ ها در پست های گذشته موفق بودند

از هشتگ هایی که در پست های گذشته از آنها استفاده کرده اید ، پیگیری کنید. تجزیه و تحلیل کنید که کدام پست ها محبوب ترین بوده اند ، سپس ببینید آیا با هشتگ هایی که از آنها استفاده کرده اید روند وجود دارد.

اگر متوجه می شوید که برخی از پست های محبوب شما همیشه حاوی تعدادی از همین هشتگ های مشابه است ، یک نکته را در نظر بگیرید تا مواردی را که در پست های آینده خود دارید نیز درج کنید.

نحوه استفاده از هشتگ در هر شبکه

در اینجا ، نکات ساده و آسان برای خواندن برای استفاده از هشتگ ها در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی پیدا کنید.

نحوه استفاده از هشتگ های توییتر hashtag page for تعداد مطلوب هشتگ برای استفاده:

1-2

جایی که هشتگ هایی را در توییتر پیدا می کنید:

می توانید از هشتگ استفاده کنید در هر کجای توییتهای شما در ابتدا از آنها برای تأکید ، در پایان برای متن یا در وسط پست خود برای برجسته کردن یک کلمه کلیدی استفاده کنید.

Hashtags همچنین هنگام بازتوییت ، در پاسخ ها و بیوگرافی توییتر خود می توانید در یک نظر اضافه شود.

همچنین می توانید:

یک کلمه کلیدی hashtagged را در نوار جستجوی توییتر وارد کنید تا محتوای hashtagged را پیدا کنید.

  • هشتگ های پرطرفدار را ببینید Instagram Insights page showing where to view how many people saw your post because of your hashtags موضوعات گرایش توییتر .

) چند نکته اساسی هشتگ برای یادآوری: Highlighting

  • از لحاظ فنی ، می توانید به همان اندازه هشتگ هایی که دوست دارید در توییت ، در
    استفاده کنید. – حد شخصیت. ولی توییتر توصیه می کند بیش از دو نفر استفاده نکنید.
  • اگر یک هشتگ جدید ایجاد می کنید ، ابتدا تحقیق کنید. اطمینان حاصل کنید که از قبل استفاده نشده است.

چگونه از هشتگ های فیس بوک استفاده کنید hashtag page for تعداد مطلوب هشتگ برای استفاده:

1-2

جایی که هشتگ هایی را در فیس بوک پیدا می کنید:

هشتگ ها را می توانید در هر بخشی از پست نوشته شده در فیس بوک یا در کامنت ها وارد کنید.

هشتگ ها همچنین برای گروه بندی مطالب در گروه های خصوصی فیس بوک بر اساس موضوع یا موضوع مفید هستند. این مهم است که مارک ها در نظر داشته باشند فیس بوک در حال مشاهده است که کاربران خود را به سمت کانالهای خصوصی تغییر می دهند .

همچنین می توانید:

  • با استفاده از نوار جستجوی فیس بوک ، هشتگ جستجو کنید.
  • برای دیدن فید پست های فیس بوک با استفاده از همین هشتگ ، روی هشتگ کلیک کنید.
  • جستجوی هشتگ های مورد استفاده در گروه های خصوصی فیس بوک با استفاده از نوار “جستجوی این گروه” در زیر فهرست گروه.

) چند نکته اساسی در مورد هشتگ: Highlighting

از آنجا که بسیاری از پروفایل های کاربران در فیس بوک خصوصی هستند ، به یاد داشته باشید که این چالش برانگیزتر برای مارک ها برای پیگیری نحوه تعامل کاربران با هشتگ های شما.

  • بر هشتگ های نام تجاری خود نظارت کنید و ببینید با استفاده از آدرس اینترنتی کدام پروفایل های عمومی در مکالمه می پیوندند facebook.com/hashtag/_____. کلمه کلیدی را که می خواهید جستجو کنید در انتها وارد کنید.

چگونه از هشتگ های اینستاگرام استفاده کنید hashtag page for تعداد مطلوب هشتگ برای استفاده:

5 – 19

جایی که هشتگ هایی را در اینستاگرام پیدا می کنید:

هشتگ را بعد از نوشتن درج کنید زیرنویس عالی اینستاگرام . همچنین می توانید هنگام همکاری با طرفداران خود ، هشتگ را در بخش نظرات وارد کنید.

و می توانید شامل 19 هشتگهای موجود در استوری های اینستاگرام شما.

همچنین ممکن است هشتگ در بیوگرافی پروفایل اینستاگرام برند شما درج شود.

) برای راهنمایی های بیشتر در مورد هشتگ های اینستاگرام ، این جزئیات را بخوانید راهنما.

همچنین می توانید:

جستجوی هشتگ ها در برگه برچسب ها از بخش کاوش اینستاگرام.

  • هشتگ ها را دنبال کنید. این بدان معنی است که محتوا از هر سازنده در فید شما نشان داده می شود ، مادامی که هشتگ مورد نظر خود را شامل شود.

) چند نکته اساسی در مورد هشتگ: Highlighting

در نظر بگیرید هشتگ های خود را به عنوان اولین اظهار نظر در پست خود قرار دهید تا پیروان بتوانند روی عنوان عالی که نوشتید تمرکز کنند. .

  • با یک حساب کاربری در اینستاگرام ، می توانید به اینستاگرام Insights . سپس می توانید ببینید که چه تعداد تصویری از پروفایل شما از هشتگ نشان داده است.

نحوه استفاده از هشتگ های YouTube hashtag page for تعداد مطلوب هشتگ برای استفاده:

2-3

جایی که هشتگ هایی را در YouTube پیدا می کنید:

چند عنوان هشتگ را در عنوان ویدیوی YouTube نام تجاری خود یا در توضیحات ویدیو اضافه کنید.

برای دیدن فید با فیلم های دیگر که از همین هشتگ استفاده می کنند ، روی هشتگ پیوند لینک شده کلیک کنید.

به یاد داشته باشید: بیشتر از 19 هشتگ. YouTube همه هشتگ ها را نادیده می گیرد ، و حتی ممکن است محتوای شما را به دلیل رفتارهای ناخواسته پرچم گذاری کند.

هشتگ های YouTube تنها راهی برای کمک به کاربران در یافتن فیلم های شما نیستند. ما داریم 15 تاکتیک هایی که کمک خواهد کرد ویدیوهای برند شما مشاهده می کنند .

یک نکته مهم در مورد هشتگ:

هشتگ ها در عناوین و توضیحات به هم پیوند خورده اند ، بنابراین پیروان می توانند با کلیک بر روی ، مطالب دیگری را با همین هشتگ ها پیدا کنند. یا.

  • اگر هشتگ در این عنوان ندارید ، سه هشتگ اول در توضیحات در بالای عنوان فیلم های شما نشان داده می شوند.

چگونه از هشتگ های LinkedIn استفاده کنید hashtag page for تعداد مطلوب هشتگ برای استفاده:

1-2

hashtag page for جایی که هشتگ هایی را در لینکدین پیدا می کنید:

هشتگهای موجود در هر مکانی را وارد کنید شما در مقاله ای با لینک که می نویسید ، به روز کنید.

همچنین می توانید:

هشتگ های مورد نظر را با استفاده از نوار جستجوی سکو جستجو کنید.

  • ببینید ، هشتگهای دارای گرایش لینکدین در بخش “اخبار و دیدگاه ها” در صفحه اصلی نشان داده می شوند.
  • پیشنهادات هشتگ را از LinkedIn هنگام نوشتن به روزرسانی دریافت کنید.

    برای راهنمایی بیشتر ، این را بخوانید راهنمای استفاده از هشتگ در LinkedIn .

    یک نکته مهم در مورد هشتگ:

    LinkedIn یک بستر حرفه ای است. استفاده از هشتگ ها را نیز حرفه ای نگه دارید.

  • برای مشاهده پست های اخیر در این هشتگ ، هشتگ دنباله در LinkedIn را دنبال کنید.

    چگونه از هشتگ های Pinterest استفاده کنید hashtag page for تعداد مطلوب هشتگ برای استفاده:

    2-5

    Highlighting جایی که هشتگ هایی را در Pinterest پیدا خواهید کرد:

    هنگام استفاده از Pinterest برای تجارت ، عبارتند از هشتگ های Pinterest هنگام نوشتن توضیحات پین یا شرح کتبی هنگام تکرار.

    Pinterest حتی هنگام ایجاد پین جدید ، پیشنهادات هشتگ (فقط در نسخه موبایل) ارائه می دهد.

    یک نکته مهم در مورد هشتگ:

    به Pinterest به عنوان موتور جستجو فکر کنید. از هشتگ هایی استفاده کنید که قابل جستجو هستند ، خاص هستند و دارای کلمات کلیدی مرتبط هستند.

    • استفاده نکنید بیشتر از 23 هشتگ در توضیحات پین.

    اگر شما در حال حاضر نیستید ، وقت آن است که شروع به استفاده از هشتگ در پست های رسانه های اجتماعی کنید. حتی برای اولین بار محبوبیت خود را در ، آنها امروز حتی برای مارک شما مفیدتر هستند!

    با Hootsuite می توانید جریان هایی را برای نظارت بر هشتگ ها تنظیم کنید و ببینید تا چه اندازه از آنها استفاده می کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

    شروع به کار کنید )

    (***************************************************************************************

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top