نحوه استفاده از LinkedIn برای تجارت: راهنمای گام به گام برای بازاریابان

thumbnail

بیشتر از 70 میلیون شرکت ها از LinkedIn برای تجارت استفاده می کنند. نه فقط به این دلیل که این شبکه اجتماعی برتر برای جذب و استخدام استعدادهای برتر است. با بیش از 93997 میلیون عضو ، مارک های بیشتر و بیشتری از بازاریابی LinkedIn برای شبکه ، اتصال و فروش استفاده می کنند. ابزار بازاریابی LinkedIn برای هر اندازه و نوع مشاغل وجود دارد ، از کوچک تا بزرگ و B2B گرفته تا B2C. این راهنما نحوه استفاده از LinkedIn برای تجارت را به شما نشان می دهد ، شما را با بهترین ابزارها تجهیز کرده و به شما کمک می کند تا از استراتژی بازاریابی LinkedIn خود نهایت استفاده را ببرید. جایزه: برای کشف چهار ابزار صرفه جویی در وقت ، یک راهنمای رایگان را بارگیری کنید. شما شبکه LinkedIn خود را سریعتر رشد می کنید. شامل یک ابزار است که به شما امکان می دهد فقط یک هفته به روزرسانی های LinkedIn را با ارزش برنامه ریزی یک هفته انجام دهید. نحوه استفاده از LinkedIn برای تجارت نحوه ایجاد یک حساب کاربری LinkedIn برای تجارت خود را بیاموزید. 1. ایجاد صفحه پیوند شده قبل از اینکه شرکت شما بتواند بازاریابی LinkedIn را شروع کند ، به یک صفحه LinkedIn نیاز دارد. در اینجا یک راهنمای سریع در مورد چگونگی راه اندازی ارائه شده است. اگر قبلاً پروفایل LinkedIn را ایجاد نکرده اید ، ابتدا باید این کار را انجام دهید. چگونه می توان صفحه پیوندی ایجاد کرد : لینک شده در صفحه صفحات وب سایت راه حل های بازاریابی LinkedIn. روی ایجاد صفحه خود کلیک کنید . منبع: لینکدین دسته مناسب را برای تجارت خود انتخاب کنید. منبع: لینکدین جزئیات شرکت را پر کنید. پیش نمایش صفحه نحوه افزودن محتوا را نشان می دهد. URL خوبی را برای برند خود انتخاب کنید. اگر می توانید ، آن را مانند دسته (نام کاربری) خود در سایت های اجتماعی دیگر درست کنید. منبع: لینکدین آرم شرکت خود را بارگذاری کرده و برچسب خود را اضافه کنید. این مرحله اختیاری است ، اما آن را فراموش نکنید. شرکت های دارای آرم شش بار دریافت می کنند بازدیدهای بیشتر از افراد بدون. منبع: لینکدین کلیک کنید ایجاد صفحه . 2. صفحه خود را تکمیل کنید با اضافه کردن جزئیات بیشتر ، صفحه پیوند شده خود را از سطح پایه به سطح بعدی ببرید. این اطلاعات را در مورد بازدید کنندگان در مورد شغل شما فراهم می کند و باعث می شود رتبه شما در نتایج جستجوی Google و LinkedIn بهبود یابد. دلیلی وجود دارد که صفحات کامل دریافت شود 90٪ بازدیدهای بیشتر. برای افزودن اطلاعات ، روی نماد مداد موجود در نمایه خود تحت نام شرکت خود کلیک کنید. منبع: لینکدین توضیحات شرکت: از دید ، مأموریت ، ارزشهای خود به مردم بگویید و توضیحی از محصولات و خدمات خود را در سه تا چهار پاراگراف کوتاه ارائه دهید. کپی باید به صورت طبیعی و نوشته شده در صدای برند . پیش نمایش نتایج گوگل تا 358 شخصیت های متن صفحه شما – بنابراین توضیحات سئو خود را با درج کلمات کلیدی دوستانه کنید. موقعیت مکانی : اضافه کردن محل فروشگاه یا محل کار شما. می توانید با انتخاب چندین آدرس اضافه کنید مکان را اضافه کنید . هشتگ : بالا به سه هشتگ اضافه می شود تا نمایه شما بیشتر جستجو شود. هشتگ هایی را انتخاب کنید که معمولاً در صنعت شما استفاده می شود و به بهترین وجه مناسب تجارت شما است. عکس جلد : با عکس پس زمینه ، لهستانی را به پروفایل خود اضافه کنید. تصویری را انتخاب کنید که نمایانگر تجارت شما باشد. از عکس هایی که بیش از حد شلوغ یا درهم ریخته هستند خودداری کنید. اندازه پیشنهادی است 527 (عرض) x 500 (ارتفاع) پیکسل. دکمه سفارشی : برای تشویق عملکرد ، دکمه ای را به پروفایل خود اضافه کنید. گزینه ها شامل وب سایت بازدید ، تماس با ما ، کسب اطلاعات بیشتر ، ثبت نام و ثبت نام است. مطمئن شوید که URL مربوطه را اضافه کنید تا افرادی که روی صفحه دکمه در صفحه صحیح کلیک می کنند. حتماً پارامتر UTM برای ردیابی نیز. مدیریت زبان : اگر یک مارک جهانی یا مخاطبان چند زبانه دارید ، می توانید نام ، برچسب و توضیحات خود را در این قسمت اضافه کنید 52 زبانهای مختلف ویدیوی ما را برای چند نکته بهینه سازی دیگر تماشا کنید: برای راهنمایی های بیشتر مانند این ، از Hootsuite استفاده کنید دوره صدور گواهینامه بازاریابی اجتماعی . 3. صفحه خود را به اشتراک بگذارید به مردم بگویید صفحه LinkedIn شما در حال اجراست. اگر کارمند دارید ، یک ایمیل با شرکت را با این خبر ارسال کنید. به آنها بگویید که چگونه می توانند صفحه را دنبال کنند و آن را به عنوان مکانی برای کار اضافه کنند. برای افرادی که تجارت شما را عالی می کنند ، افتخار کنید. بازدید کنندگان را به رهبران فکر شرکت خود وصل کنید. و به مشتریان بالقوه و استخدام کنندگان نگاه اجمالی به فرهنگ خود بدهید. منبع: Goodee on LinkedIn صفحه خود را با مشتریان خود نیز تبلیغ کنید. از تمام صفحه های لمسی دیجیتال – خبرنامه ، کانال های اجتماعی ، وب سایت – استفاده کنید و موارد زیر را بخواهید. وقتی این کار را کردید ، از فرصت های شغلی گرفته تا جلسات LinkedIn Live به مردم بگویید که چه چیزی در آن وجود دارد. در لینکدین ، ​​سرپرست صفحه همچنین می تواند اتصالات خود را برای پیگیری دعوت کند. به سادگی بر روی دکمه Admin Tools در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید دعوت از اتصالات را انتخاب کنید. منبع: LinkedIn 4. دکمه های LinkedIn را اضافه کنید نمادهای رسانه اجتماعی را به هدر یا پاورقی وب سایت یا خبرنامه خود اضافه کنید ، بنابراین افراد برای پیدا کردن صفحه LinkedIn خود آسان می شوند. به روزترین نسخه آرم LinkedIn و دستورالعمل های برند در اینجا . یا تصاویر زیر را ذخیره کنید. همچنین می توانید دکمه های Share و Follow را با اضافه کنید لینکدین پلاگین ها . 5. ایجاد یک استراتژی بازاریابی LinkedIn با آماده شدن صفحه شرکت خود ، وقت آن است که درباره LinkedIn خود فکر کنید. استراتژی بازاریابی. شرکت شما در LinkedIn چه اهدافی می تواند انجام دهد؟ آیا از LinkedIn برای استخدام مشاغل ، فروش اجتماعی ، ارتباط با مشتریان یا سایر موارد فوق استفاده خواهید کرد. آیا بودجه بازاریابی LinkedIn شما باید شامل تبلیغات باشد؟ شناختن لینک شده در جمعیت شناسی . این یک نقطه شروع خوب برای یادگیری افرادی است که از سیستم عامل استفاده می کنند ، و به چه کسی می توانید برسید. حسابرسی از رقبای LinkedIn خود انجام دهید. ببینید چگونه آنها از این سیستم عامل استفاده می کنند ، چه چیزی کار می کند و چگونه می توانید صفحه خود را از هم جدا کنید. نقشه بندی کنید پیوند در تقویم محتوا . پست ها را از قبل برنامه ریزی کنید تا بتوانید تصاویر منبع ، مقالات رهبری فکری بنویسید و متناسب با آن محتوا تهیه کنید. این همچنین به شما امکان می دهد اطمینان حاصل کنید که تمام اهداف بازاریابی LinkedIn شما پوشش داده شده اند – از ارتقاء وبینار گرفته تا تعامل. منبع: Hootsuite ابزارهای بصری مانند Hootsuite Planner تصویری شفاف از برنامه محتوای شما ارائه می دهند ، به راحتی باعث می شود شکاف ها را ردیابی کرده و تعادل خوبی را ایجاد کنید. 7 راهنمایی بازاریابی در لینکدین بیاموزید که چگونه با این نکات در LinkedIn مانند یک حرفه ای به بازار عرضه شوید. 1. اشتراک گذاری پست ها با رسانه های ثروتمند ارسال ها با عکس و فیلم به طور معمول در رسانه های اجتماعی عملکرد بهتری دارند. همین مورد در مورد لینکدین نیز صادق است. طبق گفته LinkedIn ، پستهایی با تصاویر دریافت می شوند 187٪ اظهار نظرهای بیشتر از آنهایی که بدون. لینکدین همچنین می یابد كه كلاژهای سفارشی كه شامل 3-4 تصویر در یك پست هستند ، برای صفحات نیز مناسب هستند. سعی کنید در صورت امکان از تصاویر سهام خودداری کنید ، زیرا تصاویر سفارشی تمایل به دیدن دارند تعامل بیشتر همچنین می توانید PDF ها ، پاورپوینت یا ارائه های SlideShare را برای پشتیبانی از پست های خود بارگذاری کنید. فیلم ها را مشاهده می کنید ) پنج بار بیشتر از هر نوع محتوا دیگر در LinkedIn تعامل بیشتری داشته باشید. مزیت ویدیوی بومی LinkedIn این است که وقتی شخصی توسط آن می چرخد ​​، به صورت خودکار پخش می شود. در نتیجه ، جلب توجه کسی کار بهتری می کند. بعلاوه ، فیلم های میزبانی شده بر روی سکو براساس لینک شده در الگوریتم . فراموش نکنید که اضافه کردن زیرنویس های بسته برای بینندگان کم شنوا و صدا را اضافه کنید. کلیه ویدئوهای ارسال شده توسط یک صفحه LinkedIn به نمایش در آمده است تب ویدیو . 2. پستها را برای دسترسی و تأثیر بهینه کنید وقتی می خواهید از صفحه شرکت خود ارسال کنید ، چند روش برتر LinkedIn برای مشاغل در نظر گرفته شده است. الگوریتم LinkedIn پست ها را بر اساس سیگنال های زیر رتبه بندی می کند: اتصالات شخصی ، ارتباط علاقه و احتمال نامزدی. به عبارت دیگر ، هدف آن این است که به افرادی که از طریق حسابهایی که با آنها ارتباط برقرار می کنند ، محتوا را که مورد علاقه و علاقه مندان قرار خواهند گرفت نشان دهد. پست های شما باید هدف مشابهی را انجام دهند. اگر فکر می کنید علاقه مند به پست هستند می توانید به کارمندان اطلاع دهید. به عنوان طرفداران شرکت ، آنها می توانند تعامل را بر روی پست شروع کنند و دید آن را تقویت کنند. منبع: LinkedIn در اینجا بهترین روش های مرتبط با پست های تجاری در لینکدین آمده است: محتوای به موقع و مرتبط را به اشتراک بگذارید توجه را با یک تصویر یا ویدیو جلب کنید کپی را کوتاه نگه دارید. اگر یک پست طولانی تر می نویسید ، از پاراگراف های پاراگراف یا نقاط گلوله استفاده کنید تا خواندن آن بیشتر شود آمار کلیدی ، امتیاز و نقل قول را صدا کنید شامل یک تماس صریح و ساده برای اقدام مخاطبی را که می خواهید به آنها برسید (مثلاً “فراخواندن همه افراد خلاق” یا “آیا شما یک والدین شاغل هستید) نام ببرید؟” “) افراد و صفحات ذکر شده را برچسب گذاری کنید با سریع سوالی را برای پاسخ سریع انجام دهید ایجاد کردن نظرسنجی های لینک شده برای بازخورد و تعامل شامل دو تا سه هشتگ مربوطه به روش طبیعی نوشتن عناوین قوی برای مقالات برای تشویق هرچه بیشتر مشارکت ، در یک بازه زمانی کوتاه به نظرات پاسخ دهید. ( Hootsuite می تواند به این کمک کند) 3. ارسال در زمان مناسب ایجاد یک مخاطب به طور مرتب برای ایجاد مخاطب در LinkedIn مهم است. LinkedIn مارکهایی را که ارسال می شود یک بار در ماه ، پیروان را تخمین می زند شش مرتبه سریعتر از مواردی که نمی کنند. شرکت هایی که هفتگی ارسال می کنند می بینند ) دو بار نامزدی. برندهایی که روزانه یک بار ارسال می کنند کشش بیشتری کسب می کند. مهم نیست هر چند وقت یک بار ارسال می کنید ، بیشترین تأثیر را توسط کنید ارسال در بهترین زمان . تحقیقات Hootsuite بهترین زمان ارسال در LinkedIn را 7 می داند: 84 صبح، 32: 90 صبح، 52: 70 بعد از ظهر ، و 5: EST بهترین روز برای مارک های B2B چهارشنبه است. برای مارک های B2C ، دوشنبه و چهارشنبه بهترین هستند. همه مخاطبان متفاوت هستند ، بنابراین از تأیید لینکدین یا Hootsuite برای تأیید صحت عملکرد این بارها استفاده کنید. نکته : در حال اجرا کم محتوا یا ایده؟ وارسی پیشنهادات محتوا تحت برگه محتوای داشبورد پیوند صفحه شما. برای مخاطبان متناقضی که می توانید در مکالمات جرقه بزنید ، توسط مخاطبان ، صنعت ، مکان و موارد دیگر فیلتر کنید. ما فراموش خواهیم کرد که برنامه ریزی پست های خود را از قبل با Hootsuite باعث صرفه جویی در کار شما خواهد شد و اطمینان حاصل می کنید که هر روز در زمان های بهینه ارسال می کنید. آهنگساز فله به شما امکان می دهد چندین پست را به طور همزمان آماده کنید. و نگران نباشید ، اگر نیاز به تنظیم مجدد هستید ، به راحتی کشیدن و رها کردن است. ) اگر به نظر می رسد یکی از پست های شما به خوبی انجام می شود ، می توانید مبلغی را برای تبلیغ آن به افراد بیشتری به عنوان ” محتوای حمایت شده “” 4. LinkedIn Live تنها فرمت جذاب تر از فیلم در LinkedIn است فیلم زنده . پخش مستقیم 70 بار درگیری که یک فیلم از پیش ضبط شده انجام می دهد. برندها دلایل زیادی برای زندگی مستقیم پیدا کرده اند ، از چتهای آتش سوزی گرفته تا مصاحبه ها و وبینارها. برخی حتی میزبان وقایع مجازی . این قالب امکان ارتباط فوری با اعضای مخاطب را فراهم می کند ، به خصوص اگر به سؤالات و نظرات پاسخ دهید. قبل از میزبانی لینکدین مستقیم ، حتما تبلیغ کنید. و نه فقط در لینکدین. کلمه را در تمام نکات لمسی مخاطبان خود پخش کنید. راهنمای کامل ما را در اینجا بخوانید نحوه زندگی مستقیم در لینکدین . 5. راه اندازی صفحه ویترین یک صفحه ویترین LinkedIn ایجاد کنید تا یک ابتکار عمل ویژه یا مشارکت یک جامعه هدف را نشان دهید. این صفحات به اعضای LinkedIn راه دیگری برای پیگیری شما می دهند ، حتی اگر صفحه شما را دنبال نکنند. به عنوان مثال ، Adobe برای محصولات و اجتماعات مختلف پنج صفحه ویترین دارد. منبع: Adobe on LinkedIn بررسی از این 7 راز برای ایجاد صفحات نمایش ویترین چشمگیر . 6. از LinkedIn Analytics بیاموزید بررسی LinkedIn Analytics به طور مرتب برای بهبود استراتژی بازاریابی LinkedIn خود. معیارهای پست را دنبال کنید تا ببینید افرادی که بیشترین مشارکت را دارند ، بیشترین عملکرد و چه عواملی را درگیر کرده است. تقویم محتوا را مطابق با آن تنظیم کنید. از داشبورد تجزیه و تحلیل همچنین می توانید نظارت کنید که افراد صفحه شما را پیدا می کنند و چه بخش هایی را با آنها درگیر می کنند. مقایسه تعداد بازدیدهای صفحه از برگه های شما ، و اگر صفحه ویترین را مدیریت می کنید ، ببینید میزان کشش آن چقدر است. دموگرافیک بازدید کنندگان این حس را به شما می دهد که علاقه مند به شرکت شما هستند. برای دیدن نحوه عملکرد صفحه شما نسبت به رقبا ، جدول شرکتها را برای ردیابی بررسی کنید. در این بخش به شما امکان می دهد مقایسه کنید که صفحه شما هنگام جمع کل دنبال کننده ها و دنبال کننده های جدید رتبه بندی شود. همچنین می توانید تعداد پست های هر صفحه را در طی یک دوره انتخابی و نرخ تعامل کلی چند بار مشاهده کنید. نکته : یاد بگیرید اطلاعات بیشتر در مورد کارمندان مشتری یا رقیب را از برگه مردم صفحات LinkedIn خود داشته باشید. شما می توانید ببینید که در آن تحصیل کرده اند ، عناوین شغلی ، مهارت — و خود کارکنان. برای بینش عمیق تر ، صفحه خود را به Hootsuite Analytics . از داشبورد Hootsuite شما می توانید یک تصویر بزرگ از نحوه اندازه گیری تلاشهای بازاریابی LinkedIn در برابر سایر کانالهای اجتماعی خود مشاهده کنید. استاد تجزیه و تحلیل لینک شده با راهنمای ما برای بازاریابان . 7. مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید یکی از قابل توجه ترین ابزارهای بازاریابی LinkedIn ، گزینه هدفمندی ارگانیک آن برای ارسال ها است. سرپرست صفحه می تواند پست ها را بر اساس داده های نمایه دنبال کننده ، از جمله اندازه سازمان ، صنعت ، شغل ، سنوات ، جغرافیا و ترجیح زبان هدف قرار دهد. منبع: Hootsuite توجه : صفحات به حداقل نیاز دارید 488 دنبال کنندگان را برای هدف قرار دادن. اگر بودجه اجازه می دهد ، استراتژی بازاریابی LinkedIn خود را با کنید تبلیغات لینک شده . در لینک های مختلفی از قالب ها ، تبلیغات LinkedIn به مارک ها امکان می دهد اعضای خارج از آنچه در زیر ایجاد شده است را هدف قرار دهند. گزینه های شخصی سازی حتی به شما امکان می دهد اعضای LinkedIn را با نام خود خطاب کنید ، و این باعث تفاوت می شود. پیامهای InMail حمایت شده دارای 56٪ نرخ باز به طور متوسط یاد بگیرید که چگونه از تبلیغات LinkedIn برای رشد شغل خود استفاده کنید . 6 ابزار بازاریابی LinkedIn این ابزارهای LinkedIn برای صفحات تجاری ، بازاریابی را برای شرکتهای بزرگ و کوچک آسانتر می کند. 1. کانوا Canva ابزاری است که به شما امکان می دهد تصاویر سفارشی را بصورت رایگان ایجاد کنید (خریدهای درون برنامه نیز موجود است). به یاد داشته باشید ، پست های LinkedIn بیشتر با تصاویر جذاب هستند. Canva کتابخانه عکس گسترده ای با گزینه های مارک و سفارشی سازی ارائه می دهد. اما همچنین می توانید از Canva برای ایجاد نقل قول های گرافیکی و تجسم داده ها استفاده کنید. یا به راحتی یک هشتگ مارک دار را به عنوان تصویر به اشتراک بگذارید. از بوم نیز می توان برای ایجاد GIF و فیلم ها با ضبط های خود ، فیلم های سهام یا گرافیک خود را. یک کتابخانه موسیقی برای استفاده رایگان نیز موجود است ، بنابراین لازم نیست نگران مجوز آهنگ باشید. 2. نمایش اسلاید نمایشگاهی از رویداد یا لیست سفید را که می خواهید در LinkedIn به اشتراک بگذارید ، دارید؟ نمایش اسلاید ابزاری برای اشتراک گذاری محتوای حرفه ای LinkedIn است. پرونده PDF ، PowerPoint ، Word یا OpenDocument خود را بارگذاری کنید تا با دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشته شود. این ارائه ها به ارسال های شما اضافه می کند. مخاطبان لینک شده از این نوع مطالب قدردانی می کنند. با کمال تعجب ، 130)٪ حرفه ای ها LinkedIn را به عنوان بستر مورد نظر خود برای محتوای حرفه ای رتبه بندی می کنند. حتی اگر ارائه خود را در به روزرسانی به اشتراک نگذارید ، آپلودهای SlideShare می توانند به بیش از برسند ، 20 بازدید کنندگان ماهانه. سوابق اسلایدها تجزیه و تحلیل ، بیش از حد. بنابراین می توانید ببینید که چه صفحاتی روی افراد کلیک می کنند و به اشتراک می گذارند ، و اسلایدهای محبوب را به چندین پست ارسال می کنید. SlideShare می تواند یک مرجع خوب LinkedIn Page نیز باشد. اگر افراد به ارائه شما بپردازند و آنچه را می بینند دوست دارند ، ممکن است تمایل به دنبال کردن آن داشته باشند. بنابراین فراموش نکنید که یک پیام فراخوان به عمل را در ارائه خود وارد کنید. 3. گروههای لینک شده همه ابزارها به نرم افزار بازاریابی LinkedIn اعتماد ندارند. گروه های LinkedIn می توانند ابزار بازاریابی مفیدی نیز باشند. دقیقاً مثل گروه های فیس بوک ، گروه های LinkedIn یک انجمن آنلاین یک انجمن آنلاین را در اختیار شما قرار می دهند. به عنوان یک برند ، شما می توانید بخشی از گفتگو باشید ، نه تنها موضوع آن ، و ارتباطات معنی دار با مشتریان برقرار کنید. گروه هایی در LinkedIn وجود دارند که برای سرپرست صفحه و صاحبان مشاغل نیز مفید هستند. این شامل: انجمن کارآفرینان و مشاغل کوچک LinkedIn مبتکران مشاغل کوچک شبکه مشاوران مشاغل کوچک و مستقل به گروه هایی در طاقچه تجاری خود بپیوندید تا در صدر قرار بمانید روندها ، تأثیرگذارترین نقطه و ارتباط با اعضای جامعه. احتمالاً چند ایده بازاریابی LinkedIn و حتی ممکن است چند ایده تجاری نیز داشته باشید 4. باز برای تجارت اگر شما یک کارآفرین انفرادی یا صاحب مشاغل کوچک هستید ، LinkedIn را رایگان کنید ویژگی Open for Business می تواند مناسب خوبی برای شما باشد. این ویژگی برای پروفایل های LinkedIn شخصی است نه صفحات شرکت. برای ثبت نام ، روی خدمات ویترینی که ارائه می دهید روی مشخصات. از آنجا می توانید اطلاعات مربوط به خدمات خود را پر کنید. LinkedIn به تدریج این ویژگی را از بین می برد. اگر این مورد را در نمایه خود مشاهده نکردید ، از به لیست انتظار بپیوندید. منبع: پس از انجام این کار ، اعضای LinkedIn می توانند شما را از طریق فیلتر جستجوی “ارائه دهنده خدمات” پیدا کنند. اگر آنها به آنچه شما پیشنهاد می دهید علاقه مند هستند ، می توانند به صورت رایگان به شما پیام دهند. 5. Hootsuite ارسال یکبار در روز ، پاسخ سریع به نظرات ، و ردیابی تجزیه و تحلیل برای هر مدیر رسانه های اجتماعی بسیار مهم است که اقدام به تقلب کند. با Hootsuite این کارها برای مدیریت بسیار آسان تر است. و نه فقط در LinkedIn ، بلکه در تمام حساب های رسانه های اجتماعی شما. با تقویم محتوا برنامه ریزی کنید. با برنامه ریزی پست ها در وقت خود صرفه جویی کنید. برای ترغیب درگیری به نظرات و پیام ها پاسخ دهید. عملکرد خود را با تجزیه و تحلیل اندازه بگیرید. ROI را با گزارش های سفارشی به رئیس خود ثابت کنید. منبع: Hootsuite با استفاده از Hootsuite می توانید پستهای ارگانیک برتر را تقویت کرده و آنها را به محتوای حمایت شده تبدیل کنید تا بتوانید به افراد بیشتری نیز برسید. در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است: سرانجام ، اعضای برنامه Hootsuite Impact به ابزار روشنگری مخاطبان LinkedIn Discovery دسترسی پیدا می کنند. این ابزار بازاریابی LinkedIn به روند رفتار مخاطب عمیق تر است و می تواند به شما در تعیین مطالبی که کار می کند ، هدف گیری خود را اصلاح کنید و مخاطبان خود را رشد دهید ، کمک کند. فیلم زیر نحوه عملکرد خود را نشان می دهد. مهمتر از همه ، به یاد داشته باشید که LinkedIn یک شبکه حرفه ای است که به شما امکان می دهد اعتبار خود را بسازید ، یک شبکه معنی دار ایجاد کنید و از خود متخصصان متخصص در صنعت خود بهره مند شوید. این یک ابزار ارزشمند در زرادخانه بازاریابی اجتماعی شما است ، بنابراین مطمئن شوید که از هر فرصتی که در اختیار شما قرار می گیرد استفاده می کنید. به راحتی صفحه شرکت LinkedIn خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود با استفاده از Hootsuite مدیریت کنید. از طریق یک پلتفرم واحد می توانید محتوا از جمله ویدیو را برنامه ریزی کرده و به اشتراک بگذارید و شبکه خود را درگیر کنید. امروز امتحان کنید. شروع به کار کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top