مردم برای ارتباط با همسایگان و جوامع خود به Nextdoor می پیوندند. این یک نوع مانند یک شهربازی مجازی یا کافی شاپ است که در آنجا مردم برای بحث در مورد موضوعات محلی ملاقات می کنند. اما آیا می توانید از Nextdoor برای تجارت استفاده کنید؟

آره.

همسایگان دلپذیر ممکن است عناوین را بدست آورند ، اما مشاغل برای انجمن Nextdoor اصلی هستند. در حقیقت ، بیش از 09٪ از همه مکالمات مربوط به برنامه درباره آنها است. نه فقط همین ، 76٪ از اعضا توصیه های تجاری را با همسایگان خود به اشتراک می گذارند.

معنی آن چیست؟ این بدان معناست که اگر صاحب مشاغل محلی هستید ، باید مراقب Nextdoor باشید.

بنابراین ، شما آماده دیدار با همسایگان Nextdoor خود هستید؟ آغازگر شما در مورد چگونگی استفاده از Nextdoor برای تجارت آورده شده است.

جایزه: راهنمای استراتژی رسانه های اجتماعی گام به گام را دریافت کنید

با نکات حرفه ای در مورد چگونگی رشد حضور در رسانه های اجتماعی.

Nextdoor چیست؟

Nextdoor خود ( اسکناس می کند به عنوان “مرکز محله مورد اعتماد اتصالات و تبادل اطلاعات مفید ، کالاها و خدمات. ” برای ارتقاء اعتماد ، Nextdoor به کاربران جدید نیاز دارد تا هنگام ثبت نام در مکانی که زندگی می کنند ثابت کنند. این کار را می توان با تلفن یا کارت پستال انجام داد.

برنامه Nextdoor اکنون در بیش از 300 ، 12 محلات در کشورهای یکی از پنج خانوار در برنامه فعال هستند. کشورهای دیگر شامل انگلیس ، هلند ، آلمان ، فرانسه و استرالیا هستند.

علاوه بر قوم روزمره ، هزاران نفر از ادارات دولتی از برنامه استفاده می کنند. و مشاغل به بالا به دست آورده اند 40 میلیون توصیه.

اما قدرت شبکه اجتماعی Nextdoor به قدرت نزدیکی متکی است. سیستم عامل های دیگر جهانی را آغاز می کنند و ابزارهای هدفمندی برای کمک به مارک های تجاری پیدا می کنند تا مخاطبان محلی خود را پیدا کنند. Nextdoor starts شروع می شود و محلی باقی می ماند ، درست به پایین کد پستی.

برای مشاغل ، این بدان معناست که هدف قرار دادن محلی در حال حاضر به صورت ارگانیک به تجربه تبدیل شده است.

نحوه استفاده از Nextdoor برای تجارت

مردم و مشاغل به دلایل مختلف از برنامه Nextdoor استفاده می کنند — از

  • هشدارهای کویوت به جمع آوری کمک های خیریه. در اینجا چند مورد از رایج ترین موارد استفاده شده است.

    مردم از Nextdoor برای استفاده می کنند:

      • با همسایگان دیدار کنید

    individuals posting on Nextdoor across 3 screensسؤال بپرسید یا نظرسنجی ارسال کنید

فروش کالاها

خرید کالا یا خدمات مشاوره

سازماندهی رویدادها

دریافت توصیه ها

ارسال هشدارها individuals posting on Nextdoor across 3 screens

individuals posting on Nextdoor across 3 screens

طبق گفته Nextdoor ، 130٪ از اعضای آن صاحب خانه هستند. در نتیجه ، هر چهار مکالمه یکی از املاک و مستغلات یا مربوط به خانه است.

مشاغل از Nextdoor برای: استفاده می کنند

      • تبلیغات معاملات محلی را اجرا کنید

    individuals posting on Nextdoor across 3 screensبا جامعه درگیر شوید individuals posting on Nextdoor across 3 screens

    پیشنهادات ویژه را به اشتراک بگذارید

    شهرت محلی آنها را سنجیده individuals posting on Nextdoor across 3 screens individuals posting on Nextdoor across 3 screens

    اعضا و مقامات نیز از Nextdoor برای جرم پلیس استفاده کرده اند. در

    مصاحبه ای با The Atlantic ، مدیرعامل Nextdoor ، سارا Friar گزارش داد که تقریبا 5٪ از پست ها در دسته جرم و ایمنی قرار می گیرند.

    برای دوستانه نگه داشتن چیزها ، Nextdoor که زبان خصمانه را تشخیص می دهد و کاربران را ترغیب می کند تا موارد را با یک ویرایش نرم کنند.

    نحوه ایجاد صفحه کسب و کار در Nextdoor

    قبل از ایجاد نمایه تجاری ، به یک حساب معمولی Nextdoor نیاز خواهید داشت. در اینجا چند دستورالعمل گام به گام آمده است.

    نحوه ایجاد یک حساب Nextdoor

    برنامه را از فروشگاه App

      1. یا

    add name on Nextdoor account creation page

      1. Google Play ، یا بازدید کنید

    add name on Nextdoor account creation page

      1. www.nextdoor.com و انتخاب کنید ثبت نام کنید .

    کد ، آدرس و آدرس ایمیل خود را وارد کنید. Profile setup page in Nextdoor account creation process

نام ، رمز عبور و تنظیمات جنسیت خود را اضافه کنید.

شماره تلفن خود را برای تأیید حساب خود اضافه کنید. یا روش دیگری را انتخاب کنید.

تأیید کنید که چگونه می خواهید آدرس شما نشان داده شود.

نمایه خود را تنظیم کنید.

How to create a Nextdoor business profile: adding your business name

چگونه می توانیم به Nextdoor بپیوندیم یک کسب و کار

بازدید کنید www.nextdoor.com/create-business.

  • وارد حساب کاربری خود شوید.

انتخاب کنید که آیا قصد دارید از ایمیل شخصی خود یا یک ایمیل تجاری استفاده کنید. دومی را توصیه می کنیم.

نام و آدرس کسب و کار خود را اضافه کنید. جستجوی جستجو

Nextdoor لیستی از مشاغل را ارائه می دهد و از شما می خواهد تا تأیید کنید که آیا یکی از آنها مال شماست یا خیر. اگر اینطور نیست ، را انتخاب کنید و صفحه کسب و کار جدیدی را با این نام ایجاد کنید

.

آدرس خود را پر کرده و کلیک کنید ادامه هید.

یک ایمیل اضافه کنید که همسایگان می توانند با شما تماس بگیرند. همچنین می توانید شماره تلفن و وب سایت خود را اضافه کنید.

یک دسته تجاری انتخاب کنید. کلیک کنید صفحه کسب و کار جدید

ایجاد کنید.

How to create a Nextdoor business profile: adding your business name

چگونه می توانیم تنظیم کنیم نمایه تجاری Nextdoor

اکنون که حساب تجاری Nextdoor خود را ایجاد کرده اید ، نحوه تنظیم نمایه شما آورده شده است.

از داشبورد نمایه کسب و کار ، روی کلیک کنید و یک تصویر آرم را بارگذاری کنید . این شما را به یک فرم اطلاعات پایه می رساند.

یک تصویر روی جلد بارگذاری کنید. Nextdoor 2019 ایکس 776 پیکسل.

یک تصویر آرم اضافه کنید. اندازه باید باشد 650 ایکس 620 پیکسل.

داستان خود را به اشتراک بگذارید. Think spot شبیه به بخش bio یا About me در سایر شبکه های اجتماعی است. تعداد کلمات سخاوتمندانه وجود دارد ، بنابراین داستان چگونه یا چرا شروع به کار کنید. اما حتماً با توضیحات روشنی در مورد شغل ، محصولات یا خدمات خود در بالا شروع کنید.

اطلاعات مخاطب خود را به روز کنید. شماره تلفن ، وب سایت ، ایمیل و ساعات کار خود را اضافه کنید.

دسته های بیشتری را برای توصیف شغل خود اضافه کنید. این باعث می شود دیگران بتوانند شما را بیابند. به عنوان مثال ، اگر رستوران را اداره می کنید ، می توانید اضافه کنید: رستوران ، رستوران چینی و تحویل رستوران.

گالری عکس خود را پر کنید. عکس هایی را انتخاب کنید که نمایانگر محصولات و خدمات ارائه دهنده تجارت شما باشد. تصاویر منوها یا اطلاعات قیمت گذاری را می توان در اینجا نیز اضافه کرد. پس از بارگذاری ، تصاویر را می توان با کشیدن و رها کردن دوباره ترتیب داد. How to create a Nextdoor business profile: adding your business name

چگونه می توان تجارت خود را در Nextdoor ارتقا داد

راه های مختلفی برای ارتقاء مشاغل خود در Nextdoor وجود دارد. ابتدا باید توصیه های کاربران محلی را دریافت کنید. سپس می توانید با پاسخ دادن به سوالات و نظرات آنها کاربران را درگیر کنید. همچنین می توانید تبلیغات تخفیف های محلی را اجرا کنید ، که در مورد زیر اطلاعات بیشتری را ارائه می دهیم.

چگونه می توانیم Nextdoor توصیه ها

تا زمان ارائه سه توصیه ، شغل شما در جستجوهای Nextdoor ظاهر نمی شود. Nextdoor نشان می دهد که مشاغل با به اشتراک گذاشتن نمایه Nextdoor در شبکه های دیگر شروع می شوند. در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

قابل اعتماد و متخصص اعتبار شما

در منوی سمت چپ.

پیوند خود را کپی کنید ، یا روی نمادها کلیک کنید تا آن را از طریق ایمیل ، فیس بوک یا توییتر به اشتراک بگذارید.

How to create a Nextdoor business profile: adding your business name

اگر در Nextdoor ما را توصیه می کردید ، آن را دوست داشتیم! با همسایگان خود بی سیم به اشتراک بگذارید تا آنها بتوانند تفاوت اینترنت سریع و قابل اطمینان را کشف کنند: https://t.co/KTrisa5cnQ pic.twitter.com/W6XMifKp1J

– پهن باند بی سیم (GoUnwired)

جولای 40، 2024

چگونه پاسخ دهید همسایگان Nextdoor به عنوان یک تجارت

اعضای Nextdoor می توانند مشاغل را برچسب گذاری کرده یا در پست ها از آنها یاد کنند. اما آنها همچنین می توانند در صفحات کسب و کار نظرات بنویسند یا پیام های خصوصی برای مشاغل ارسال کنند.

برای پاسخ به نظرات:

کلیک کنید

نظرات همسایگان

در منوی سمت چپ.

نظر را انتخاب کنید و انتخاب کنید یک جواب. پیام خود را اضافه کنید. individuals posting on Nextdoor across 3 screens

کلیک کنید پاسخ فرستادن.

How to create a Nextdoor business profile: adding your business name

برای پاسخ به پیام های خصوصی:

به صندوق ورودی بروید

در نوار کناری سمت چپ.

پیام را انتخاب کنید و کلیک کنید پاسخ شما

برای پاسخ دادن.

کلیک کنید پاسخ فرستادن.

How to create a Nextdoor business profile: adding your business name

نحوه ایجاد معاملات محلی تبلیغات در Nextdoor

add name on Nextdoor account creation page

معاملات محلی کالای پرداختی اولیه بر روی پلت فرم Nextdoor است. در اینجا نحوه ایجاد آنها آورده شده است.

از حساب کاربری خود ، روی کلیک کنید و یک معامله محلی ایجاد کنید

از فهرست سمت چپ.

عنوانی اضافه کنید. Nextdoor شرح مختصری از معامله شما را پیشنهاد می کند. 600 شخصیت های حداکثر.

جزئیات را پر کنید. در اینجا می توانید جزئیات بیشتری را برای معامله توضیح دهید. ذکر کنید که اعضا چگونه باید معامله را پس بگیرند ، و اگر دوست دارید ، پیش زمینه ای را در مورد تجارت خود فراهم کنید.

مدت معامله محلی خود را تعیین کنید. کمپین ها حداقل 7 روز و حداکثر اجرا می شوند 40 روزها.

پیوندی به وب سایت خود اضافه کنید.

در صورت کاربرد ، شرایط و ضوابط را اضافه کنید. همچنین می توانید یک کد رستگاری منحصر به فرد اضافه کنید.

  • یک تصویر اضافه کنید. Nextdoor توصیه می کند یکی را بدون متن انتخاب کنید. هدف برای 1156 ایکس پیکسل.

پیش نمایش معامله محلی خود را.

مخاطبان خود را انتخاب کنید. برای تنظیم با توجه به محله یا قیمت از تنظیمات ضامن استفاده کنید. همچنین می توانید مخاطبان را در یک (***********************************************************************************************************************************************) شعاع مایل با کد پستی. قیمتی که مشاهده می کنید نرخ تخت یک بار است. هزینه متوسط ​​معاملات محلی در مورد $ 120 . آمار بعدی

.

  • سفارش خود را بررسی کنید. اگر یک مشتری بار اول هستید ، باید جزئیات پرداخت را نیز اضافه کنید.

کلیک کنید ارسال سفارش . How to create a Nextdoor business profile: adding your business name

معیارهای کلیدی برای ردیابی Nextdoor

اگر قصد استفاده از Nextdoor برای تجارت را دارید ، می خواهید بدانید که آیا تلاش های شما روی این سیستم عامل تأمین می شود یا خیر. این معیارهایی است که شما باید ردیابی کنید.

توصیه ها

از بسیاری جهات ، توصیه ها مهمترین معیار برای مشاغل در Nextdoor است. برای شروع ، مشاغل برای ایجاد نمایه خود به توصیه هایی نیاز دارند. پس از آن ، هرچه توصیه های بیشتر در مورد کسب و کار شما بیشتر شود ، در نتایج جستجوی کسب و کار رتبه بالاتری پیدا می کند. اگر مشاغل شما در محله های مجاور توصیه شود ، افراد بیشتری قادر به یافتن و کشف آن خواهند بود.

محله

این متریک به شما می گوید چند محله می توانند تجارت شما را ببینند. برای اینکه در محلات بیشتری حضور پیدا کنید ، تجارت شما باید توصیه هایی را از آنها کسب کند. برای واجد شرایط بودن ، محلات باید در یک Local Deal ad by La Fiorentina restaurant 73 – شعاع مایل شما کسب و کار.

همسایه ها

این تعداد تعداد افرادی که می توانند شغل شما را در پلت فرم Nextdoor مشاهده کنند ، اندازه گیری می کند. هرچه محله ها بیشتر باشند ، این تعداد بیشتر است.

محله ارگانیک می رسد

از برگه اعتبار شما از داشبورد خود می توانید نقشه ای را ببینید که دسترسی به محله ارگانیک شما را ترسیم کند. با کلیک بر روی هر منطقه ، خواهید دید که چند توصیه در هر یک از آنها کسب کرده اید. این اطلاعات می تواند برای مشخص کردن مناطقی باشد که می توانید در آن جایگاه خود را بهبود ببخشید. برای مثال ، می توانید نامه نویسان قدیمی را ارسال کنید ، معاملات محلی یا حتی یک شریک تجاری با محلی را اجرا کنید.

بازدید از معاملات محلی

این به شما می گوید چند بار معامله محلی شما در برنامه Nextdoor مشاهده شده است. تجزیه و تحلیل معاملات محلی در برگه معاملات محلی در دسترس است 25 ساعت ها.

معاملات معاملات محلی کلیک می کند

برای اینکه با کلیک های اشتباه اشتباه نشود ، این متریک تعداد دفعاتی را که شخصی روی معامله شما کلیک کرده است برای دیدن اطلاعات بیشتر به شما می گوید.

این تعداد دفعاتی که اعضا قرارداد محلی شما را ذخیره کرده اند اندازه گیری می کند.

Nextdoor برای مشاغل و سازمانها: نکات و بهترین شیوه ها

یادگیری نحوه استفاده از Nextdoor برای تجارت ، شما را به مشتریانی که حساب می کنند نزدیک تر می کند. در اینجا نکاتی وجود دارد که هنگام شروع کار باید به خاطر داشته باشید.

توصیه ها را تشویق کنید

توصیه ها ارز برای مشاغل موجود در برنامه Nextdoor است. و به دلایل خوب: 300٪ اعضا تحت تأثیر توصیه ای که در Nextdoor دیدند قرار گرفته اند.

توصیه ها رتبه بندی ، دستیابی و ایستادگی در جامعه محلی خود را بهبود می بخشد. اما اگر از آنها سؤال نمی کنید ، ممکن است مشتریان مایل به تهیه آنها نباشند.

در نظر بگیرید که نشانی را در قسمت فروشگاه خود ارسال کنید ، ایمیل بفرستید ، نامه بنویسید پست وبلاگ ، یا به اشتراک گذاری شما ” در رسانه های اجتماعی دوباره به Nextdoor مراجعه کنید. همچنان در محله نزدیک خود متمرکز شوید – فقط همسایگان و همسایگان مجاور می توانند شما را توصیه کنند.

Local Deals ad for nectarines in 3 different Nextdoor feed placements

Hands down، بهترین زمان برای درخواست توصیه ، پس از ارائه یک تجربه مشتری خوب است. با ارائه لینک به آنها یا در یک ایمیل یا در یک چاپ ، این کار را برای مشتری آسان کنید.

به مردم یادآوری کنید که چرا باید آنها را با سؤالاتی توصیه کنید. به عنوان مثال ، یک بستنی فروشی می تواند سؤال کند: «چه چیزی را دوست داری؟ چیدن از 74 طعم دهنده است ، یا لیلی بر روی پاسیوی فضای باز ما؟ ” دلایل و جزئیات را برای کمک به همسایگان خود در نوشتن نظرات خوب ارائه دهید.

ارائه مشوق ها نیز می تواند کمک کند. برای تشویق مشتریان برای پیوستن و بازبینی مشاغل خود ، پیشنهاد معامله محلی یا تخفیف سفارشی خود را در رسانه های اجتماعی در نظر بگیرید.

ایجاد آگهی های معاملات محلی

با عرضه در ماه اکتبر ، معاملات محلی اولین محصول پولی است که در سکوی رسانه های اجتماعی محله به نمایش در می آید. این معاملات در صفحه مشاغل شما ، در برگه معاملات محلی ، در بخش مشاغل ، خبرنامه ، خبرنامه روزانه دیژ و در جستجوهای مربوطه نشان داده می شود.

البته برای ایجاد یکی ، باید یک معامله محلی ارائه دهید. این می تواند هر ساندویچ 3 دلار یا کد تخفیف آنلاین باشد. همه اینها به منابع و هدف شما بستگی دارد ، چه این که ترافیک وب را انجام می دهد یا به بازدیدهای داخل فروشگاه.

به عنوان مثال ، لا فیورنتینا ، یک

رستوران ایتالیایی در فلوریدا ، از معاملات محلی برای ماندن در شلوغی استفاده می کرد فصل پایین آنها.

individuals posting on Nextdoor across 3 screens

وقتی همسایگان معامله محلی شما را می بینند ، می توانند فوراً روی آن کلیک کرده یا آن را ذخیره کنند. در صورت ذخیره شدن ، آنها قبل از انقضا به طور خودکار یادآوری ایمیل را از Nextdoor دریافت می کنند.

Local Deal ad by La Fiorentina restaurant

Nextdoor همچنین به بعضی از تبلیغ کنندگان اجازه می دهد ، به طور معمول تبلیغ کنندگان بزرگ منطقه ای ، برای اجرا Local Deal ad by La Fiorentina restaurant پست های حمایت شده . به گفته وب سایت خود ، این برنامه به سرعت در حال گسترش است. در حال حاضر مشاغل مورد علاقه می توانند

اینجا ثبت نام کنید.

فوراً به مشتریان پاسخ دهید

در رسانه های اجتماعی ، مشتریان انتظار دارند که مشاغل سریع به سؤالات خود پاسخ دهند. و در Nextdoor ، سرعت پاسخ سریع یا کند می تواند تفاوت بین توصیه های خوب یا نظرات مهم باشد.

همان تاکتیک هایی را که در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی استفاده می کنید ، مانند مسنجر فیس بوک اگر فهمیدید که اغلب سؤالات مشابه را می پرسید ، یک بانک سؤال از سؤالات متداول ایجاد کنید که می توانید استفاده کنید. جزئیات پروفایل خود را با جواب سؤالات متداول نیز به روز کنید.

به توصیه های شما نیز پاسخ دهید! سپاسگزار و از فرصت استفاده از دکمه های واکنش Nextdoor نیز استفاده کنید.

Nextdoor reactions

به مسابقه علاقه مندی های Nextdoor بپیوندید

هر سال Nextdoor از جامعه خود می خواهد تا در مورد مشاغل مورد علاقه خود رای دهند.

مشاغل موجود در 30 دسته بندی های مورد علاقه به طور خودکار واجد شرایط هستند. اما تشویق مشتریان به رأی دادن ، شانس پیروزی را افزایش می دهد. برای کمک به ، Nextdoor کیت دارایی دیجیتال که شامل تصاویر رسانه های اجتماعی ، پوستر ها و حتی کارت پستال ها است

برنده درآمد مناسک شلوغی کسب و کار شما را کسب می کند – مخصوصاً از آنجایی که فقط 1٪ کسب و کار در برنامه Nextdoor افتخار کسب می کند. برندگان مورد علاقه همچنین برچسب های فروشگاه ، یک نماد جایزه در برنامه و یک بنر نارنجی را در صفحه نمایه خود قرار می دهند.

مورد علاقه شما همچنین نتایج رتبه بندی جستجوی Nextdoor را بهبود می بخشد و شما را در لیست موارد دلخواه برنامه قرار می دهد. از این گذشته ، شرکت های تاج گذاری یک آگهی رایگان معاملات محلی را دریافت می کنند.

طبق گفته های Nextdoor ، برندگان در پایان با

74 بارها توصیه های صفحه کسب و کار خود را در مقایسه با میانگین. این صفحات همچنین سه برابر تعداد بازدیدهای صفحه و چهار برابر تعداد صرفه جویی در معاملات محلی آنها را مشاهده می کنید.

در وقت خود صرفه جویی کنید و حضور در رسانه های اجتماعی خود را با Hootsuite مدیریت کنید. برنامه ریزی و انتشار پست ، جذب مخاطبان خود و عملکرد همه از همان داشبورد مشابه. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

Nextdoor reactions

شروع کنید