با مخاطب بالقوه بیش از 921 میلیون مردم ، تبلیغات اینستاگرام ابزاری کلیدی است برای هر بازاریاب رسانه های اجتماعی با دسترسی به گزینه ها و ابزارهای هدفمند گسترده شرکت فیسبوک ، تبلیغات اینستاگرام یک استراتژی مؤثر است که به راحتی قابل اجرا است.

در این پست ، شما را با همه چیزهایی که لازم است بدانید در مورد نحوه تبلیغ در اینستاگرام بدانید ، گنجانده ایم ، از جمله گزینه ای برای ایجاد اولین آگهی شما فقط با دو شیر آب

فهرست مطالب

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

چگونه هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟

انواع تبلیغات اینستاگرام

نحوه انتخاب بهترین نوع آگهی اینستاگرام

نحوه تبلیغ در اینستاگرام

نکات تبلیغاتی در اینستاگرام و بهترین شیوه ها

جایزه: ) یک لیست چک رایگان بارگیری کنید که مراحل دقیق را فاش می کند یک عکاس شیوه زندگی از 0 به رشد می کرد 600 ، 13 دنبال کنندگان در اینستاگرام بدون بودجه و هیچ دنده گران قیمت.

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

تبلیغات اینستاگرام پستها یا داستانهایی است که یک تجارت برای تبلیغ در فیدهای اینستاگرام کاربران می پردازد. آنها می توانند دقیقاً مانند پستهای منظم در اینستاگرام باشند ، اما همیشه توسط یک برچسب “Sponsored” مشخص می شوند. آنها همچنین می توانند یک دکمه فراخوانی به عمل برای هدایت ترافیک یا تبدیل ها داشته باشند.

Instagram advertisement by Waterdrop

منبع: قطره آب

برخی از انواع تبلیغات اینستاگرام شامل ویژگی های تجارت الکترونیکی اضافی نیز می شوند. ما موارد بعدی را در این پست توضیح خواهیم داد.

هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟

هیچ پاسخی برای این سوال که هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است ، وجود ندارد. بسیاری از عوامل در هزینه تبلیغات اینستاگرام شما تأثیر می گذارد ، از جمله:

هدف گذاری

قرار دادن آگهی

قالب آگهی

  • زمان سالگفت:

AdEspresso یافت که میانگین هزینه برای هر کلیک برای اکثر مکان های تبلیغی 1 دلار بود. 22.

یک راه بهتر برای فکر کردن در مورد این است که تصمیم بگیرید چقدر می خواهید هزینه کنید ، یا چقدر حاضر هستید برای هر نتیجه هزینه کنید. شما تقریباً با هر بودجه ای می توانید حداقل کمی تبلیغات اینستاگرام انجام دهید. شرکت مادر اینستاگرام فیس بوک می گوید:

      • شما به فیس بوک می گویید که چقدر می خواهید برای تبلیغات هزینه کنید. سپس ما سعی خواهیم کرد تا آنجا که ممکن است برای این مقدار نتیجه کسب کنید. اگر می خواهید 5 دلار در هفته هزینه کنید ، می توانید. اگر می خواهید $ 55، 17 یک هفته ، شما می توانید این کار را نیز انجام دهید. “

شما می توانید با تعیین محدودیت هزینه تبلیغات ، بودجه روزانه و یک استراتژی پیشنهاد ، هزینه تبلیغات اینستاگرام خود را کنترل کنید.

انواع تبلیغات اینستاگرام

اینستاگرام چندین قالب تبلیغی را ارائه می دهد:

تبلیغات داستان

تبلیغات عکس

تبلیغات ویدیویی

تبلیغات چرخ فلک تبلیغات مجموعه

کاوش تبلیغات

تبلیغات IGTV تبلیغات خرید اینستاگرام

هر نوع آگهی برای اهداف تجاری مختلف کار می کند و گزینه های مختلف تماس برای اقدام در دسترس است. ما جزئیات زیر را وارد می کنیم.

تبلیغات استوری

اهداف پشتیبانی شده

نصب برنامه

آگاهی از برند تبدیل

نسل پیشرو

  • پیام ها
  • رسیدن ترافیک فروشگاهترافیکنمایش ویدیو

    دکمه های تماس به عمل

اکنون درخواست کنید

  • اکنون ثبت کن
  • با ما تماس بگیرید
  • دانلوددریافت نمایش زمانها
  • دریافت نقل قول  پیشنهاد دریافت کنید
  • الآن نصب کن
  • بیشتر بدانید
  • اکنون گوش کن
  • اکنون سفارش دهیدبازی بازی کنید
  • زمان درخواست مشاهده منو
  • پیام فرستادن اکنون فروشگاه کنید
  • ثبت نام
  • اشتراک در استفاده از برنامه تماشا کنید بیشتراینستاگرام تبلیغات تبلیغات تمام صفحه است که بین داستان های کاربران ظاهر می شود.با 590 میلیون کاربر نمایش مشخصات عمومی مشاهده داستان هر روز ، شما پتانسیل را دارند که با تبلیغات استوری اینستاگرام به مخاطبان گسترده ای برسید.

    مارک ها می توانند از همه ویژگی های Stories Instagram مانند اضافه کردن فیلترهای چهره ، جلوه های ویدئویی و متن برای ایجاد تبلیغات جالب و خلاقانه استفاده کنند.

    این به شما امکان می دهد تبلیغاتی را در استوری اینستاگرام ایجاد کنید که به صورت Stories معمولی به نظر می رسند و احساس می کنید a ایجاد یک تجربه بی نظیر برای کاربران خود. اقدام به تماس به شکل ویژگی کش رفتن در پایین Story است.

    منبع: نیویورکر در اینستاگرام

    تبلیغات عکس

    اهداف پشتیبانی شده:

نصب برنامه

آگاهی از برند فروش فروشگاه تبدیل

  • نامزدینسل پیشرو
  • پیام ها
  • رسیدن ترافیک فروشگاهترافیکدکمه های تماس به عمل

اکنون درخواست کنید

  • اکنون ثبت کن درایو تست کتاب
  • الان تماس بگیر
  • بررسی در دسترس بودن
  • با ما تماس بگیرید اهدا
  • دانلود
  • دریافت جهاتدریافت نمایش زمانها
  • دریافت نقل قول (******************************************** پیشنهاد دریافت کنید
  • الآن نصب کن
  • بیشتر بدانید
  • اکنون گوش کن
  • لینک باز
  • اکنون سفارش دهیدبازی بازی کنید Preregister
  • زمان درخواست مشاهده منو
  • پیام فرستادن پیام WhatsApp ارسال کنید اکنون فروشگاه کنید
  • ثبت نام
  • اشتراک در استفاده از برنامه تماشا کنید بیشترتبلیغات عکس به برندها این امکان را می دهد تا محصولات و خدمات را از طریق تصاویر قانع کننده به نمایش بگذارند.اگر از قبل در حال تهیه محتوای بصری درجه یک هستید ، تبلیغات عکس اینستاگرام این بستر را به شما می دهد تا آن را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارید. یا ، می توانید محتوای جدیدی را بطور خاص ایجاد کنید تا به عنوان یک تبلیغ عکس اجرا شود.

    مانند همه انواع تبلیغات اینستاگرامی ، فکر کنید که کدام دعوت از اقدام به بهترین شکل از هدف شما پشتیبانی می کند. آیا می خواهید بازدید کنندگان را به وب سایت خود ارسال کنید؟ نمایه اینستاگرام شما؟ یا آنها را به سمت تبدیل سوق دهید؟ این تبلیغ Revolut با استفاده از Install Now CTA برای هدایت کاربران به فروشگاه برنامه برای بارگیری است.

    Instagram advertisement by Waterdrop Instagram advertisement by Waterdrop

    منبع:

    برنامه Revolut

    Instagram ad landing page (app on Google Play store) by Revolut) منبع: برنامه Revolut

    تبلیغات ویدیویی

    اهداف پشتیبانی شده:

نصب برنامه

آگاهی از برند تبدیل

  • نامزدینسل پیشرو
  • پیام ها
  • رسیدن ترافیک فروشگاهترافیکنمایش ویدیو

    دکمه های تماس به عمل

اکنون درخواست کنید

  • اکنون ثبت کن درایو تست کتاب
  • الان تماس بگیر
  • بررسی در دسترس بودن
  • با ما تماس بگیرید اهدا
  • دانلود
  • دریافت جهاتدریافت نمایش زمانها
  • دریافت نقل قول (******************************************** پیشنهاد دریافت کنید
  • الآن نصب کن
  • بیشتر بدانید
  • اکنون گوش کن
  • اکنون سفارش دهیدبازی بازی کنید Preregister
  • زمان درخواست مشاهده منو
  • پیام فرستادن پیام WhatsApp ارسال کنید اکنون فروشگاه کنید
  • ثبت نام
  • اشتراک در استفاده از برنامه تماشا کنید بیشترتبلیغات ویدیویی در اینستاگرام می تواند تا یک دقیقه طول بکشد ، بنابراین این فرصت را به شما می دهد تا نگاهی دقیق تر به برند ، تجارت یا محصولات خود داشته باشید. گفته می شود ، فیلم های کوتاه تر اغلب می توانند مؤثرتر باشند ، به خصوص اگر در چند ثانیه اول تبلیغ ، مارک تجاری را وارد کنید.Tostitos کانادا برای افزایش فروش اسکوپ های Tostitos خود از کمپین تبلیغات ویدیویی کوتاه استفاده کرد! و اشاره تراشه های Jalapeño توسط Slide 2 of an Instagram carousel ad by Made.com 5.5٪ .

    Instagram advertisement by Waterdrop

    منبع:

    اینستاگرام

    تبلیغات چرخ فلک

    اهداف پشتیبانی شده:

نصب برنامه

آگاهی از برند فروش کاتالوگ تبدیل

نسل پیشرو

  • پیام ها
  • رسیدن ترافیک فروشگاهترافیکدکمه های تماس به عمل

اکنون درخواست کنید

  • اکنون ثبت کن درایو تست کتاب
  • الان تماس بگیر
  • بررسی در دسترس بودن
  • با ما تماس بگیرید اهدا
  • دانلود
  • دریافت جهاتدریافت نمایش زمانها
  • دریافت نقل قول (******************************************** پیشنهاد دریافت کنید
  • الآن نصب کن
  • بیشتر بدانید
  • اکنون گوش کن
  • لینک باز
  • اکنون سفارش دهیدبازی بازی کنید Preregister
  • زمان درخواست مشاهده منو
  • پیام فرستادن پیام WhatsApp ارسال کنید اکنون فروشگاه کنید
  • ثبت نام
  • اشتراک در استفاده از برنامه تماشا کنید بیشترتبلیغات چرخ فلک به کاربران اجازه می دهد تا با یک دکمه فراخوانی به اقدام ، سری را از طریق تصاویر یا فیلم ها بکشند تا مستقیماً به وب سایت شما متصل شوند.می توانید از آنها استفاده کنید:

چندین محصول برجسته یک داستان چند بخشی را به اشتراک بگذارید

غواصی عمیق به یک سرویس واحد در () تصاویر یا فیلم ها Instagram advertisement by Waterdrop Slide 1 of an Instagram carousel ad by Made.com

منبع:

Made.com

1st screen: Instagram Explore page, second screen: video of a succulent featured under

منبع:Made.com

تبلیغات مجموعه

اهداف پشتیبانی شده:

فروش کاتالوگ

تبدیل ترافیک فروشگاه

ترافیک

دکمه های تماس به عمل

بیشتر بدانید

خرید

تبلیغات مجموعه اینستاگرام یک ویژگی تجارت الکترونیک قانع کننده را ارائه می دهد: کاربران این گزینه را دارند که محصولات را مستقیماً از طریق تبلیغ خریداری کنند. وقتی کاربران روی این تبلیغ کلیک می کنند ، آنها به یک فروشگاه سریع فوری اینستاگرام هدایت می شوند.

Instagram advertisement by Waterdrop Slide 2 of an Instagram carousel ad by Made.com منبع :

Instagram

این تبلیغات قدرت عکس ها ، فیلم ها و بازاریابی با پاسخ مستقیم را همه در یک تبلیغات قدرتمند ترکیب می کند.

Instagram Explore ads

اهداف پشتیبانی شده:

نصب برنامه

آگاهی از برند تبدیل

  • نامزدینسل پیشرو
  • پیام ها
  • رسیدنترافیکنمایش ویدیو

    دکمه های تماس به عمل

اکنون درخواست کنید

  • اکنون ثبت کن درایو تست کتاب
  • بررسی در دسترس بودن
  • با ما تماس بگیرید
  • دانلوددریافت نمایش زمانها
  • دریافت نقل قول (******************************************** پیشنهاد دریافت کنید
  • الآن نصب کن
  • بیشتر بدانید
  • اکنون گوش کنبازی بازی کنید Preregister
  • زمان درخواست مشاهده منو
  • پیام فرستادن پیام WhatsApp ارسال کنید اکنون فروشگاه کنید
  • ثبت نام
  • اشتراک در استفاده از برنامه تماشا کنید بیشترکاوش صفحه نمایشگر اینستاگرام است که در آن کاربران محتوا و حساب های جدید را کشف می کنند. بیش از نیمی از کاربران اینستاگرام هر ماه به کاوش در دسترس هستند.تبلیغات Instagram Explore در شبکه Explore یا کانال های موضوع ظاهر نمی شود. در عوض ، تبلیغات پس از کلیک شخصی روی یک عکس یا ویدئو از کاوش ، ظاهر می شوند.

    Instagram advertisement by Waterdrop 1st screen: Instagram Explore page, second screen: video of a succulent featured under منبع: Swipe up reveal on Instagram collection ad by Birch (4 shoppable makeup products featured in the ad) Facebook for Business

    می توانید با انتخاب کاوش به عنوان یک مکان اضافی ، از تبلیغات معمولی عکس و ویدیوی اینستاگرام خود در کاوش در Explore استفاده کنید.

    تبلیغات IGTV

    اینستاگرام اخیراً اعلام کرده است که تبلیغاتی را در IGTV ارائه می دهد. از آنجا که این یک پیشرفت کاملاً جدید است ، جزئیات مربوط به نحوه کار تبلیغات IGTV در حال حاضر مشخص نیست ، اما سازندگان ویدیو دریافت خواهند کرد 249٪ از درآمد تبلیغ.

    تبلیغات خرید اینستاگرام

    اهداف پشتیبانی شده:

آگاهی از برند

تبدیل

کلیک روی لینک

نامزدی ارسال

  • رسیدناگر با خرید اینستاگرام تنظیم شده اید ، می توانید پست های قابل خرید را به عنوان تبلیغات اینستاگرام اجرا کنید. (پست ما را در این قسمت ببینید چگونه می توانید در اینستاگرام خرید را تنظیم کنید ، اگر هنوز این کار را نکرده اید.)تبلیغات خرید اینستاگرام خریداران را مستقیماً به یک صفحه توضیحات محصول درون برنامه اینستاگرام می برد. آنها سپس می توانند از طریق وب سایت تلفن همراه خود خریداری کنند.

    Instagram advertisement by Waterdrop

    منبع: صابون کوه صخره ایInstagram advertisement by Waterdrop Shoppable Rocky Mountain Soap Co. Instagram Story ad featuring hand soap منبع: شرکت صابون کوه Rocky

    نحوه انتخاب بهترین نوع آگهی اینستاگرام Instagram advertisement by Waterdrop

    بودن عمدی در مورد قالب تبلیغ شما بسیار مهم است. برای کمک به شما ، یک سوال بزرگ وجود دارد که باید به آن پاسخ دهید که به شما در تصمیم گیری کمک می کند:

    هدف من چیست؟

    با بررسی خود استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی . سپس بنشینید تا برخی اهداف کوچک برای تبلیغات تبلیغات اینستاگرام خود.

    سپس ، به اهداف تجاری که توسط هر قالب تبلیغاتی اینستاگرام پشتیبانی می شود ، نگاهی بیندازید. به این فکر کنید که چگونه اینها می توانند به طور مستقیم از اهداف شما پشتیبانی کنند. همچنین در نظر بگیرید که کدام نوع مطالب در فید اینستاگرام ارگانیک شما بهترین پاسخ را کسب می کنند.

  • Product page for hand soap featured in Rocky Mountain Soap Co. Instagram Story ad, with prompt to view the product on website
    پس از قرار دادن چند آگهی در اینستاگرام ، حتماً Instagram ads placement options, including automatic and manual Instagram Insights را برای ردیابی موفقیت خود مرور کنید. بعد می توانید گزینه های تبلیغ خود را برای بهبود استراتژی تبلیغاتی در اینستاگرام خود به مرور زمان انتخاب و تنظیم کنید .

    نحوه تبلیغ در اینستاگرام

    دو راه برای تنظیم تبلیغات شما در اینستاگرام وجود دارد. ساده ترین راه این است که فقط یک پست موجود را مستقیماً درون برنامه تبلیغ کنید. اما روشی که بیشترین گزینه های سفارشی سازی را ارائه می دهد ایجاد آگهی اینستاگرام شما با استفاده از مدیر تبلیغات فیس بوک است.

    بیایید با ساده ترین گزینه شروع کنیم.

    چگونه می توان در اینستاگرام تبلیغ کرد درست از برنامه

    ساده ترین راه برای شروع تبلیغات در اینستاگرام ، تبلیغ یک پست موجود در پروفایل اینستاگرام شماست. این شبیه به گزینه Boost Post برای تبلیغات فیس بوک.

    اگر پستی دارید که عملکرد خوبی دارد و تعامل زیادی را به همراه دارد ، ترویج آن در داخل برنامه یک روش سریع و آسان برای دسترسی به کاربران بیشتر است.

    برای انجام این کار باید یک حساب کاربری یا ایجادکننده در Instagram داشته باشید. اگر از یک نمایه شخصی استفاده می کنید یا هنوز یک حساب اینستاگرام ندارید ، Instagram ads برای تنظیم حساب کاربری خود این دستورالعمل ها را دنبال کنید .

    سپس ، به سادگی به پست انتخاب شده خود بروید و برروی Promote (پست) در زیر کلیک کنید.

    Instagram photo by CKJNEWBERRY highlighting option to Promote in bottom right corner

    اگر قبلاً صفحه کسب و کار Facebook را به حساب اینستاگرام خود وصل نکرده اید ، اکنون باید این کار را انجام دهید. یک صفحه فیس بوک موجود را انتخاب کنید یا در صورت درخواست ، یک مورد جدید ایجاد کنید.

    سپس ، گزینه هایی را انتخاب کنید تا انتخاب کنید چه کسی آگهی شما را می بیند ، جایی که می خواهید آنها را ارسال کنید ، چقدر می خواهید خرج کنید ، و چه مدت می خواهید تبلیغ شما اجرا شود.

    سرانجام ، روی

ایجاد تبلیغات کنید.

خودشه! می توانید نتایج را از طریق برگه تبلیغات نمایه اینستاگرام خود نظارت کنید.

چگونه می توان در اینستاگرام تبلیغ کرد با استفاده از مدیر تبلیغات فیس بوک

از آنجا که فیس بوک صاحب اینستاگرام است ، ابزارهای تبلیغاتی برای این دو سیستم عامل اجتماعی به خوبی یکپارچه شده اند. این بدان معناست که می توانید از مدیر تبلیغات فیس بوک برای ایجاد آگهی هایی که در اینستاگرام وجود دارد استفاده کنید.

همچنین می توانید مخاطبان و سایر ویژگی ها را سفارشی کنید و نحوه عملکرد تبلیغات خود را کنترل کنید.

اگر هنوز صفحه فیسبوکی ندارید ، راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید تا تنظیم یک صفحه فیس بوک و در هر زمان دیگری یکی از آن ها را راه اندازی کرده و اجرا می کنید.

قبلاً صفحه فیس بوک دارید؟ اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، اکنون زمان c است Budget & Schedule options for Instagram ads صفحه فیس بوک و حساب اینستاگرام خود را به مدیر بازرگانی فیس بوک وصل کنید .

پس از اینکه به آن مقدماتی رسیدگی کردید ، وقت آن است که در ایجاد اولین آگهی تبلیغاتی در اینستاگرام خود شیرجه بزنید.

مرحله 1: انتخاب خود را هدف، واقعگرایانه

برای شروع ، به مدیر تبلیغات بروید و ایجاد کنید.

Ads Manager dashboard highlighting

دو نوع کار متفاوت وجود دارد که می توانید برای ایجاد و مدیریت تبلیغات اینستاگرام به شما کمک کنند. پیش فرض Guided Creation است که شما را با قدم های دقیقی که باید برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی معمولی در اینستاگرام طی کنید ، طی می کند. Created Creation برای بازاریابان جدیدتر بسیار مفید است.

Quick Creation به شما امکان کنترل بیشتری در زمینه تهیه آگهی اینستاگرام خود را می دهد. اگر باتجربه تر هستید و قبلاً تبلیغات فیس بوک ایجاد کرده اید ، می توانید روی

روی Quick Creation

کلیک کنید دکمه استفاده از این گردش کار.

Instagram ads

اما در حال حاضر ، بیایید با

ایجاد هدایت شویم .

ابتدا باید هدف تبلیغات تبلیغاتی خود را انتخاب کنید. مدیر تبلیغات فیس بوک لیستی از اهداف را ارائه می دهد.

Instagram ads list of objectives

ما اهداف مشخصی را که می توانید با استفاده از هر قالب تبلیغاتی در اینستاگرام در بالا استفاده کنید ، پوشش دادیم ، اما در اینجا سریع توضیح می دهیم که هر یک از این اهداف به چه معنی است.

آگاهی از برند.

در بین کاربرانی که هنوز از شما نشنیده اند ، باعث افزایش آگاهی در مورد شغل یا محصولات شما می شود.

رسیدن.

تبلیغ شما را در حد ممکن در بین مخاطبان مورد نظر خود نشان می دهد.

ترافیک.

برای کلیک به وب سایت ، برنامه شما یا هر URL دیگری که انتخاب کرده اید.

نصب برنامه.

به کاربران بخواهید وقتی برنامه را مشاهده می کنند ، برنامه شما را بارگیری کنند.

نامزدی.

با هدف افزایش میزان نظرات ، لایک ها ، اشتراک گذاری ها ، پاسخ های رویدادها ، و ادعاهایی که دریافت می کنید ، پیشنهاد می کند.

نمایش فیلم.

ویدیوی خود را با کسانی که احتمالاً آن را تماشا می کنند به اشتراک بگذارید.

نسل سرب.

داده های سرب را از کاربرانی که روی تبلیغ کلیک می کنند جمع کنید.

پیام ها. کاربران را برای ارسال پیام به حساب مارک تجاری خود بدست آورید.

تبدیل.

فروش و تبدیل به سیستم ثبت نام را در وب سایت یا برنامه خود انجام دهید.

فروش فروشگاه.

فروش محصولات از فروشگاه فروشگاه آنلاین خود را ارتقا دهید.

ترافیک فروشگاه.

کاربران را به محل آجر و ملات خود هدایت کنید.

این فیلم می تواند به شناسایی هدف شما کمک کند: Budget & Schedule options for Instagram ads Instagram advertisement by Waterdrop

پس از انتخاب هدف خود ، از شما خواسته می شود کمپین خود را نامگذاری کنید.

نام پیش فرض فقط هدفی خواهد بود که شما انتخاب کرده اید (به عنوان مثال ، “آگاهی از برند”) اما ممکن است تصمیم بگیرید نام خاصی را برای کمک به شما در پیگیری برنامه های خود انتخاب کنید.

مرحله دوم: شناسایی خود حضار

قدم بعدی این است که تصمیم بگیرید چه کسی می خواهید با تبلیغ خود هدف گذاری کنید.

Instagram ads audience targeting options, including age, gender, location, languages, connections Instagram advertisement by Waterdrop

از آنجا که اینستاگرام متعلق به فیس بوک است ، شما به مجموعه ای بسیار قدرتمند از گزینه های هدف گذاری دسترسی دارید. این موارد فراتر از اطلاعات دموگرافیک معمولی مانند سن ، جنس و مکان است. این امر به شما امکان می دهد کپی و پیام رسانی را بصورت اختصاصی برای مشتری بالقوه خود اعمال کنید.

مرحله سوم: انتخاب خود را مکان های تبلیغاتی

در بخش Placements می توانید تصمیم بگیرید که تبلیغات شما در فیس بوک و اینستاگرام کجا ظاهر می شود.

window for editing ad placements

شما دو گزینه برای این کار دارید:

مکان های خودکار. تبلیغات شما در هرجایی که احتمالاً بهترین عملکرد را دارند ، به مخاطبان شما نشان داده می شود.

مکانهای دستی. شما می توانید مکان تبلیغ خود را انتخاب کنید و انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید تبلیغات خود را فقط به صورت نمایش در استوری های اینستاگرام یا فقط در فید اینستاگرام محدود کنید ، می توانید مکان های دستی را انتخاب کنید.

در اینجا پنجره ای است که می توانید مکان خود را ویرایش کنید.

window for editing ad placements

پس از انتخاب مکان انتخاب تبلیغات خود ، زمان آن رسیده است که بودجه خود را انتخاب کنید.

گام چهارم: بودجه و برنامه

در این بخش مشخص می شود که چقدر می خواهید برای تبلیغات خود هزینه کنید — و چه مدت زمان

formatting options for Instagram advertising, including Carousel, Single Image or Video, Collection, and

شما می توانید بودجه روزانه را انتخاب کنید ، که حداکثر هزینه روزانه یا بودجه عمر را برای یک تبلیغ با طول عمر مجموعه ارائه می دهد. همچنین می توانید تبلیغات را بطور مداوم یا فقط در ساعت های مشخص روز انجام دهید.

مدیر تبلیغات فیس بوک همچنین گزینه های بهینه سازی و استراتژی پیشنهاد را نیز شامل می شود ، که نحوه هزینه بودجه شما را مشخص می کند. بسته به هدف کمپین شما ، ممکن است این موارد قابل تنظیم باشد.

با تنظیم این گزینه ها ، مقیاس تخمین روزانه دستیابی در ستون سمت راست به شما این امکان را می دهد تا با تبلیغات خود تعداد افراد را انتظار داشته باشید که بتوانید هر روز به آنها برسید.

مرحله 5: ایجاد خود تبلیغات

اکنون زمان آن رسیده که تبلیغ واقعی را ایجاد کنیم.

با انتخاب فرمی که می خواهید برای تبلیغ خود استفاده کنید شروع کنید.

formatting options for Instagram advertising, including Carousel, Single Image or Video, Collection, and )

همه چیز از اینجا خیلی ساده است:

تصاویر یا فیلم های خود را انتخاب کنید

کپی تبلیغ خود را تهیه کنید گزینه پرداخت را انتخاب کنید تبلیغ خود را مرور کنید

  • کلیک تایید

مدیر تبلیغات هنگام انتخاب تصاویر یا فیلم های خود ، الزامات قالب فنی را نشان می دهد. برای اطلاعات بیشتر ، پست ما را در کنید. اندازه رسانه های اجتماعی .

همچنین می توانید دکمه تماس با اقدام را انتخاب کنید ، و آدرس مقصد را که افراد هنگام کلیک بر روی آن به آن خواهید رسید.

options to add a CTA and link to Instagram ads

اگر می خواهید تبدیل ها را از طریق یک به قسمت Tracking بروید. پیکسل فیس بوک در وب سایت شما یا یک برنامه برنامه. این گزینه ها اطلاعاتی در مورد نحوه تعامل مخاطبان شما با کسب و کار شما پس از کلیک روی تبلیغ شما به شما می دهند.

  • options to add a CTA and link to Instagram ads
    پس از کلیک روی تأیید ، هماهنگی ها را کلیک کنید! شما اولین تبلیغ اینستاگرام خود را ایجاد کرده اید.

    نکات تبلیغاتی در اینستاگرام و بهترین شیوه ها

    اکنون شما تمام مهارت های فنی لازم برای ایجاد آگهی اینستاگرام را دارید. اما تبلیغات عالی یک هنر است ، نه یک علم.

    در اینجا می توانید نکاتی را در نظر داشته باشید که در هنگام تهیه آگهی تبلیغاتی را جذب می کنید که کاربران را درگیر کرده و آنها را خوشحال می کند.

    مخاطبان خود را بشناسید

    وقتی مخاطبان خود را به خوبی می شناسید ، می توانید پیام های ارتباطی را با آنها ایجاد کنید. به همین دلیل بسیار مهم است که مخاطبان خود را قبل از شروع ایجاد تبلیغات اینستاگرام خود بشناسید.

    درباره تبلیغات خود از منظر مشتریان بالقوه خود فکر کنید:

چه راه حلی را برای محصول یا خدمات شما ارائه می دهد؟

آنها به چه چیزهایی احتیاج دارند و می خواهند؟

هنگام ایجاد تبلیغات ، اهداف و ارزش های آنها را در ذهن داشته باشید. این همه چیز در مورد آنها است – شما نیست. برای اطلاعات بیشتر ، راهنمایان ما را به

ایجاد personas مخاطب و تعیین بازار هدف شما .

Instagram Stories ad by the New Yorker magazine از متن استفاده کنید عاقلانه

یک تصویر به ارزش هزار کلمه است – و این یک چیز خوب است ، زیرا نمی توانید از آن متن زیادی در تبلیغات اینستاگرام خود استفاده کنید. از نظر فنی می توانید از حداکثر 2 استفاده کنید ، تبلیغات اینستاگرام ، اما فقط دو ردیف متن بدون قطع شدن نمایش داده می شود.

این بدان معناست که هر کاراکتر شمارش می کند. از آنها عاقلانه استفاده کنید برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود و ایجاد انگیزه در کلیک بر روی دکمه CTA

مشغول کردن

شما باید به نظرات و لایک های شما در مورد تبلیغات خود پاسخ دهید همانطور که می خواهید در پست های ارگانیک خود قرار دهید.

در حقیقت ، این امر می تواند از اهمیت بیشتری برای توجه به مشارکت در تبلیغات برخوردار باشد ، زیرا احتمالاً می توانید نظر و سؤالهایی را که مستقیماً با محصول تبلیغ شده در ارتباط است دریافت کنید.

پاسخ شما می تواند تفاوت در خریدهای رانندگی را ایجاد کند. و نه فقط یک خرید از شخصی که اظهار نظر کرده یا سوالی را پرسیده است ، بلکه از سایر افراد دیگر که می دانند چقدر خوب (یا نه) نگرانی های مشتری بالقوه را مرتفع می کنید ،

تست ، اندازه گیری و بهینه سازی

همانند تبلیغات فیس بوک ، می توانید عملکرد تبلیغات اینستاگرام خود را در مدیر تبلیغات فیس بوک مشاهده کنید.

در صورت استفاده AdEspresso توسط Hootsuite یا تبلیغات Hootsuite ، شما به مجموعه ای دقیق تر از داده های تعامل در زمان واقعی دسترسی دارید که به شما امکان می دهد ببینید کدام یک از تبلیغات شما انجام می شود بهترین.

توجه به نتایج ، برای اصلاح استراتژی و به دست آوردن بیشترین اعتبار از بودجه تبلیغات اینستاگرام خود ، مهم است. آیا “بیشتر بدانید” از “اکنون بخرید” بهتر تبدیل می شود؟ در مورد توضیحات مختلف محصول ، هشتگ یا کپی بدن چیست؟ یا رنگها و عکسهای مختلف؟

AdEspresso با استفاده از ابزار تست A / B خود ، این نوع آزمایش ها را بسیار آسان می کند ، حتی توصیه های متناسب برای بهبود عملکرد تبلیغ شما ارائه می دهد.

از بودجه تبلیغات اینستاگرام خود با AdEspresso توسط Hootsuite حداکثر استفاده را ببرید. به راحتی تمام تبلیغات تبلیغاتی اینستاگرام خود را در یک مکان ایجاد ، مدیریت و بهینه کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع به کار کنید

(**********************************************************************************************

(************************* (************************* (*************************