در حقیقت ، الگوریتم اینستاگرام چیزی است که تصمیم می گیرد هر بار که فید خود را باز می کند ، افراد را پست می کند. در زیر ، ما می خواهیم رکورد را مستقیماً بر نحوه عملکرد خود تنظیم کنیم ، بنابراین می توانید مطمئن شوید که محتوای شما بهترین فرصت ممکن برای مشاهده در طول است. دقیقه در روز که مردم در اینستاگرام می گذرانند . (که در 2016 ، به هر حال .در 8252 هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد تأثیر coronavirus در استفاده از اینستاگرام وجود ندارد ، اما ما می خواهیم پول خود را به جای این تعداد افزایش دهیم. پایین.)

اما در مواقع عدم اطمینان ، تمایلات مورد توجه قرار می گیرد و مارک ها نیز باید به همان سخت کار کنند. رقابت زیادی در آنجا وجود دارد – 72٪ از مشاغل ایالات متحده در اینستاگرام بازاریابی می کنند در 2024 ، و 91٪ از حساب ها دنبال یک تجارت – برای نگه داشتن شما روی انگشتان پا.

مهمتر از آن ، الگوریتم اینستاگرام مبتنی بر یادگیری ماشین است ، بنابراین نحوه مرتب سازی پست های شما دائما در حال تکامل است.

ما در مورد نحوه کار با الگوریتم اینستاگرام برای بیشتر استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما ، و روابط خود را با مخاطبان خود ادامه دهید. زیرا ، در پایان روز ، این الگوریتم واقعاً می خواهد.

فهرست مطالب

نحوه کار الگوریتم اینستاگرام

8 نکته برای نحوه کار با الگوریتم اینستاگرام

جایزه:

دانلود یک لیست چک رایگان

که مراحل دقیق یک عکاس شیوه زندگی را برای رشد از 0 تا نشان می دهد. ، 05 دنبال کنندگان در اینستاگرام بدون بودجه و هیچ دنده گران قیمت.

چگونه الگوریتم اینستاگرام کار می کند

از زمان انتشار اینستاگرام ، بازخورد زمان بندی معکوس دوباره به پایان رسید 2020 ، فید هر فرد روی سیستم عامل طبق قوانین الگوریتم سازماندهی شده است.

طبق گفته رسمی اینستاگرام @ سازندگان حساب ، این منجر به تجربه بهتری برای همه شده است. (زیرنویس: لطفاً برای خلاص شدن از شر درخواست خود را متوقف کنید.)

منبع: @ سازندگان

بنابراین ، الگوریتم به چه عواملی اهمیت دارد؟ چه حرکت هایی می تواند مارک ها انجام دهد که تأثیر بزرگی بر آنچه مردم در بالای خوراک خود می بینند وجود دارد؟ (و ، به طور مرتبط: کدام پستها املاک اصلی را در

صفحه کاوش ؟)

الگوریتم اینستاگرام به سه سیگنال رتبه بندی اولیه متکی است.

ارتباط

به طور فزاینده ای ، اینستاگرام از مردم می خواهد که وقت خود را در برنامه بگذرانند زیرا ما از یک برنامه معنی دار لذت می بریم ، نه فقط به این دلیل که نمی توانیم جلوی پیمایش را بگیریم. بر این اساس ، الگوریتم پستهایی را از حسابهایی که کاربر در حال حاضر با آنها در تعامل است ، جمع می کند. برای مارک ها و سازندگان ، این بدان معنی است که تمرکز روی مشارکت جامعه مهم است.

تبادل DM ها ، برچسب زدن به یکدیگر در پست ها ، و اغلب گذاشتن نظرات همه مواردی هستند که نشان دهنده رابطه نزدیک بین حساب ها هستند. و همچنین دوست داشتنی ، اشتراک گذاری مجدد و دیدگاه ها

علاقه

اگر کاربران در گذشته از انواع خاصی از ارسال ها لذت می بردند ، الگوریتم به احتمال زیاد نوع آینده را برای آنها در آینده نشان می دهد.

به عنوان مثال: اگر یک کاربر با حساب های تأیید شده یا شغلی بیشتر ارتباط برقرار کند ، احتمال دارد پست هایی را از آن نوع حساب مشاهده کند. اگر آنها فیلم های زیادی را تماشا می کنند ، همان معامله را انجام می دهند.

به عبارت دیگر ، افرادی که با پست هایی مانند شما درگیر هستند ، بیشتر احتمال دارد پست های شما را ببینند. این الگوریتم می خواهد آنچه را که می خواهند به مردم ارائه دهد.

به موقع

پست هایی که اخیراً وجود دارند ، بیشتر احتمال دارد به بالای فیدهای افراد منتقل شوند. این بدان معنی است که ارسال در هنگام مخاطب شما آنلاین است. (اطلاعات بیشتر در مورد آن در زیر آمده است.)

سایر فاکتورهایی که در فید کاربر یک کاربر اینستاگرام تأثیر می گذارد عبارتند از:

  • تعداد دفعات استفاده: این الگوریتم بهترین و محبوب ترین پست ها را از آخرین باری که کاربر برنامه را باز کرد نشان می دهد – بنابراین کاربرانی که اینستاگرام را چک نمی کنند ، فقط پست مارک شما را می بینند اگر آن را درگیر تعامل بالا است. (توجه داشته باشید که 53٪ از کاربران اینستاگرام روزانه چندین بار
      • سیستم عامل را بررسی می کنند.)

    زمان جلسه : به همین ترتیب ، کاربرانی که هزینه می کنند 45 دقایقی در پیمایش کردن فید آنها ، پستهای بیشتری را مشاهده خواهید کرد ، از جمله موارد زیر ، از کسی که فقط 5 دقیقه وقت صرف دیدن بیشترین بازدیدها می کند. به دنبال شمارش

    : شخصی که هزاران حساب را دنبال می کند ممکن است نبیند هر

    از مادرشان یا چت هنکس پست می کنند. اما اگر آنها فقط چند صد نفر را دنبال کنند ، احتمالاً همه کسانی را که دنبال می کنند کاملاً گرفتار می شوند.

    در ضمن ، شما می توانید اطمینان داشته باشید که

    حساب کاربری اینستاگرام از یک کاهش پنهانی رنج نمی برد. (همچنین نمی توانید با جابجایی به یک تقویت کننده اتوماتیک دریافت کنید حساب سازنده .)

    (********************************************** (************************************

    8 نکته برای کار با الگوریتم اینستاگرام

    حالا ما برای استفاده از این بینشها در استراتژی اینستاگرام خود ، به بهترین روشها می پردازیم.

    1. ارسال مداوم

    برای اینکه بتوانید با الگوریتم اینستاگرام درگیر شوید ، ابتدا باید با مخاطبان خود روابط برقرار کنید. و از آنجا که اندازه گیری و دستیابی به کمیت آسان تر از کیفیت است (به شماره شماره 6 مراجعه کنید) ، اولین مرتبه تجارت ایجاد یک تقویم محتوای رسانه های اجتماعی برای نگه داشتن شما در برنامه.

    سازگار در اینستاگرام چیست؟ این منحصر به فرد برای مارک شما است. اگر تازه کار را شروع کرده اید ، شروع به کار کنید. در نظر بگیرید چه چیزی برای تولید تیم شما پایدار است.

    اگر مخاطب را با یک حمله رعد اسا جذب می کنید – می گویند شش داستان ، سه پست و چرا نه ، یک فیلم IGTV در روز – شما یک سطح انتظار خاصی را ایجاد کرده اید. آیا می توانید آن را زنده نگه دارید؟ به مدت یک ماه؟ برای یک سال؟ تا ابد؟

(اگر جواب مثبت است ، ما به شما سلام می کنیم. ما همچنین می خواهیم شما را به این آغازگر در مورد نحوه راهنمایی کنیم. پست های اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید ، زیرا شما واقعاً به آن احتیاج پیدا می کنیم.)

به طور کلی ، انتخاب فرکانس و فرمت در ارسال هر مارک به منابع مورد نظر بستگی دارد. مهمترین چیز این است که روی ارسال مطالبی که در مورد آنها احساس خوبی دارید در یک برنامه پیش بینی تمرکز کنید.

2. از نزدیک به تجزیه و تحلیل خود دقت کنید

در حال نگاه کردن به شما تحلیلی در اینستاگرام جای تعجب آور نیست ، یکی از بهترین راهها برای درک بینایی نه تنها در مورد احساس مخاطب شما بلکه در نحوه الگوریتم برند شما

کدام پست ها مخاطبان شما را آرزو می کند؟ آیا آنها فیلم یا عکس را بهتر می پسندند؟ چه مقدار از ترافیک شما از هشتگ ها تامین می شود؟ آیا می توانید موارد مشابه یا تغییراتی در یک موضوع به آنها بدهید؟ Analytics به شما می گوید که چه کاری درست انجام داده اید ، اما این وظیفه شماست که بفهمید چگونه با آن موفقیت موفق شوید.

در صورت داشتن حساب کاربری ، به تجزیه و تحلیل بومی اینستاگرام خود نگاهی بیندازید. این همچنین به شما امکان می دهد وقتی مخاطبان آنلاین هستند ، و همچنین جمعیتی عمومی و موقعیت های جغرافیایی را می فهمید.

یک آموزش سریع در مورد نحوه استفاده از اینستاگرام Insights آورده شده است:

منبع: @ fictionalmeg

در اینجا چند ایده ویرانگر ساده برای به حداکثر رساندن دارایی بصری شما وجود دارد:

  • یک ویدیو را به تیزهوشان یا عکس ها تبدیل کنید مجموعه ای از عکس ها را به یک فیلم نمایش اسلاید یا کاروسل تبدیل کنید از چندین عکس از همان فتوشاپ برای مقاصد مختلف استفاده کنید (به عنوان مثال ، مانند مورد بالا ، برای ایجاد یک روحیه یک هفته) a #throwbackthursday هرگز به کسی صدمه نمی زند طراحی مجدد تصاویر و نمایش آنها به عنوان داستان نکته مهم اینجاست که تا حد امکان خلاق باشید.

4. پاداش مخاطبان خود را برای پخش این کلمه با UGC

این اصطلاح کمی گسترده است ، اما وقتی در مورد آن صحبت می کنیم ” محتوای تولید شده توسط کاربر “این است: مردمی به طور منظم بدون پرداخت ارسال در مورد مارک خود در اینستاگرام از اشتیاق کامل. شاید با کمی تشویق ، اما لزوماً نباشد.

این مزایای قابل ملاحظه در هنگام صحبت از الگوریتم دارد. تصادفی نیست که هرچه مخاطبان شما بیشتر با حساب شما ارتباط برقرار کنند (برچسب زدن به شما ، جواب دادن به شما ، DMing و غیره) ، این الگوریتم به رابطه نزدیکتر می شود و باعث می شود پست های شما بیشتر شود.

ایده در اینجا ایجاد نوع وفاداری و شوق و اشتیاق است که باعث می شود مردم به قهرمانی و خود شما را ارتقا دهند. اگر محصول B2C شگفت انگیز دارید ، این محصول ممکن است کار را برای شما انجام دهد. در غیر این صورت ، ممکن است شما نیاز به یافتن راه هایی برای غیر مستقیم الهام بخشیدن به مردم داشته باشید.

البته ، شما همیشه می توانید در استخدام سفیران بسیار مستقیم باشید. مثال Soylent را در زیر مشاهده کنید.

Instagram grid from @fictionalmeg showing pictures from the same shoot with different angles (************************************ (************************************

راه های زیادی برای پاداش دادن هواداران مشتاق وجود دارد: در بسیاری از موارد فقط محتوای آنها را دوباره به طرفداران خود ارسال می کنید (مستعار

بازنویسی قلب و ذهن را جلب کنید. ناگفته نماند که تقویم محتوای خود را جمع کنید.

همچنین می توانید تمام عیار را اجرا کنید مسابقه اینستاگرام با جوایز مربوط به پخش کلمه.

نکته طرفدار:

از بازپس گیری خودداری کنید همه چیز مخاطب شما را برای شما ارسال می کند. بهترین ها را جستجو کنید و در صورت امکان ، محتوا را در هویت بصری نام تجاری خود بگنجانید. و به خاطر داشته باشید که به سادگی بازنویسی داستانهای دیگران به صراحت به عنوان ذکر شده است. داستانهای خود را در صفحه کاوش به نمایش نگذارید ، بنابراین مطمئن شوید که خلاق و معتبر باشید.

5. همکاری با ذهن مشابه

ما به داخل مأموریت ها و مسافرت های خارجی بازاریابی تأثیرگذار در اینستاگرام در اینجا ، اما یافتن یک همکاری مرتبط با یک مخاطب مکمل یکی از بهترین راهها برای گسترش ارگانیک دسترسی شما به چشم های جدید است ، ضمن اینکه توجه مخاطبان خود را با زاویه های جدید مربوطه جلب می کند.

نتیجه – اگر این همکاری به اندازه شما برای مخاطبان جذاب باشد – ممکن است باعث افزایش دیگری از الگوریتم شود.

به عنوان مثال ، Squarespace اغلب با مشتریان خود همکاری می کند. تجلیل از روابط موجود خود – تجارت یا غیره – روشی اصیل برای نشان دادن اهمیت برند شما است. (************************************

البته ، Squarespace به همان اندازه احتمال دارد که همه را بیرون بکشد و “با او همکاری کند” (بخوانید: پرداخت کنید) مشهوری مانند وینونا رایدر برای یک کمپین مهم. بدیهی است این نوع تبلیغاتی است که فراتر از اینستاگرام است ، اما اگر یک تبلیغ Superbowl در بودجه برند شما قرار دارد ، دوباره به شماره # 3 بروید و مطمئن شوید که تمام فیلم های b-roll و پشت صحنه برای اینستاگرام مرتب می شوند. ، هم.

(************************************

6. روابط با کیفیت را به شیوه ای قدیمی بسازید

درست است که هیچ مانند شمارش در اینستاگرام دیگر (زیرا

کسی آن قسمت از Black Mirror را تماشا کرد. اگر نگرانی آدام ماسری ، رئیس اینستاگرام از “استفاده مشکلی و تنهایی” روی این سیستم عامل واقعی است ، احتمالاً با اطمینان می توان تصور کرد که این الگوریتم همچنین می خواهد روابط واقعی ببیند.

در مورد مارک ها ، به هیچ وجه ضروری نیست که انگار هر چیزی را که مردم به آن اهمیت می دهند – حرکات گرم ، اتصال انسانی – چیزی است که الگوریتم نیز به آن اهمیت می دهد. (یا به زودی به آنها اهمیت خواهیم داد ، زیرا همیشه در حال تکامل است.)

منظور از پیرمرد چیست؟ اکثراً میانبرها را نگیرید. در اینجا بهترین روشها آمده است:

  • سؤال بپرسید ، اما تنها در صورتی که در واقع به جوابها اهمیت دارید (اصل راهنمایی شما برای

    نوشتن زیرنویس های خوب باید “خلاف تعامل و طعمه” باشد.) آغوش DM ها (الگوریتم اینها را محاسبه می کند چون رابطه شما را سنجیده می کند با حساب های دیگر ؛ البته این به معنای تحمل پیام های اهانت آمیز نیست.)

    به سرعت به نظرات پاسخ دهید (در حالی که اثبات وجود ندارد الگوریتم اهمیت می دهد درباره اینکه چقدر سریع جواب می دهید ، نه تنها یک نفر را تحت تأثیر قرار می دهید ، بلکه بالقوه هرکسی که آن را ببیند) پست های دیگران را دوست داشته و نظر دهید (فقط محتوای خود را پخش کنید ، به خصوص اگر می خواهید

    پیروان بیشتری کسب کنید ))

    نکته طرفدار:

    ) ( لایک ها را بخرید ، نکنید خرید دنبال کننده ، و قدیمی را امتحان نکنید ترفند نامزدی . الگوریتم شما را می بیند. و بدتر ، همه پیروان واقعی خود را نیز انجام دهید.

    Story from @creators explaining how attempts to game the algorithm may provide short term gain, but not long term benefits Explanation of why they won't go back to the chronological feed on @Creators stories

    منبع: @ سازندگان

    این گفته است ، اگر می خواهید جلوی حجم مکالمات خود را بالاتر بگیرید ، ابزاری مانند Hootsuite Inbox می تواند کمک کند.