بازاریابی حفظ مشتری در مقابل بازاریابی جذب مشتری

مشتریان سابق شما سرمایه بزرگی برای تجارت شما محسوب می شوند ، بنابراین برای وفادار ماندن در ارتباط با مشتریان قبلی و موجود بسیار مهم است.

با این حال بسیاری از مشاغل کوچک بیشتر دلارهای بازاریابی خود را صرف یافتن مشتریانی جدید به جای تغذیه کسانی که در حال حاضر دارند خرج می کنند. وقتی به اهداف تجاری خود می اندیشید ، این یک مبارزه مداوم است.

دانلود رایگان: روابط طولانی مدت رمز موفقیت کسب و کار شماست. بیاموزید که چگونه آبهای سرد را به روابط طولانی مدت تبدیل کنید.

راهنمای رایگان را از Lead to Loyalty بارگیری کنید.

مطمئن نیستم؟ برای بسیاری از صاحبان مشاغل ، واقعیت های سخت بیشتر از حکایت ها و حدس ها هزینه دارد. آمار نگهداری و جذب مشتری را در زیر بخوانید تا تفاوت این دو را ببینید.

آمار بازاریابی برای جذب و نگهداری مشتری

  • خرید مشتری جدید می تواند پنج برابر بیشتر از حفظ مشتری موجود باشد.
  • افزایش 5 درصدی حفظ مشتری می تواند 25 تا 95 درصد سود را افزایش دهد.
  • میزان موفقیت در فروش به مشتری که قبلاً داشته اید 60-70٪ است ، در حالی که میزان موفقیت در فروش به مشتری جدید 5-20٪ است.
  • یک آژانس تجربه مشتری دریافت که مشتریان وفادار 5 برابر بیشتر احتمال خرید ، 5 برابر بیشتر از بخشش ، 4 برابر بیشتر رابطه و 7 برابر بیشتر احتمال دارد که پیشنهاد جدیدی را امتحان کنند.
  • شرکت های آمریکایی سالیانه 136.8 میلیارد دلار ضرر می کنند تا از تغییر مصرف کننده جلوگیری کنند.
  • آمریكان اکسپرس دریافت كه 33٪ از مشتریان پس از فقط یك مورد خدمات نامناسب به مشتری ، جابجایی شركت را در نظر می گیرند.

اطلاعات ما نشان می دهد که حفظ مشتری به همان اندازه مهم است ، اگر نه مهمتر از دستیابی به مشتری جدید. پس چرا بسیاری از شرکت ها بیشتر بر خرید تمرکز کرده و از بازاریابی که مشتریان را وفادار نگه می دارد چشم پوشی می کنند؟

فرصت های بازاریابی برای حفظ مشتری

در اینجا ما این فرصت را داریم که به جای پیگیری مشتریان جدید ، بیشتر روی مشتریان موجود تمرکز کنیم. تغییر استراتژی به شما کمک می کند از بودجه بازاریابی خود ارزش بیشتری کسب کنید و در تعقیب فرصت بالقوه ای که ممکن است پیدا کنید ، خواه مناسب برای کسب و کار شما باشد ، هم وقت کمتری تلف می کنید.

راه حلی که اثبات شده است ثابت نگه داشتن ارتباط است. برای برخی از مشاغل با تعداد بسیار کمی مشتری با ارزش بالا ، این می تواند به صورت 1 به 1 محقق شود. اما برای بیشتر مشاغل ، حفظ این نوع دسترسی شخصی برای هر مشتری واقعاً واقع بینانه نیست. اینجا بازاریابی دیجیتال است.

با صرف برقراری ارتباط ، استفاده از بازاریابی محتوا ، بازاریابی از طریق ایمیل و بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، می توانید موفقیت را از چند طریق مشاهده کنید:

  1. در تماس بودن با پایگاه مشتری فعلی خود.
  2. رویدادهای آینده و نکات فصلی را به مشتریان یادآوری کنید.
  3. نگاهی حرفه ای به نامه های ورودی و فراتر از آن حفظ کنید.
  4. با استفاده از فرصت برقراری ارتباط با مشتریانی که سالها با آنها صحبت نکرده اید.
  5. دریافت ارجاعات بیشتر شما را می فرستد.

ما یک راهنمای فوق العاده آموزنده (و رایگان!) در مورد چگونگی سودمندی روابط طولانی مدت و مشتریان وفادار برای تجارت شما تهیه کرده ایم. این شامل الگوهای ایمیل قابل استفاده ، روش های مکالمه بهتر و نکات بعدی برای کمک به شما در برجسته بودن و ارتباط داشتن است.

بازاریابی مشتری برای موفقیت و رشد تجارت شما ضروری است. اگر این راهنمای رایگان س withالات بیشتری برای شما ایجاد کند ، تیم ما آماده پاسخگویی به آنها است. علاوه بر بازاریابی محتوا ، ما می توانیم با استفاده از کاربران توصیه شده به شما در رشد تجارت خود و جمع آوری بازخورد به علاوه بسیاری موارد دیگر کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top