در حال حاضر 7 کاراکتر نیاز دارید که با این مشتری یا مشتری بالقوه تماس بگیرید

شما به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، بیش از هر زمان دیگری فرصت برقراری ارتباط و ارتباط با مشتریان و مشتریان احتمالی را دارید. در واقع ، تا حدی که یک تماس تلفنی به سبک قدیمی ممکن است کمی ابتدایی به نظر برسد. و برداشتن تلفن بدون خطر است: اگر شروع به شماره گیری همه در لیست مخاطبین خود کنید ، احتمالاً حداقل چند نفر را در این راه اذیت خواهید کرد.

اما گاهی اوقات تماس تلفنی حرکت درستی است و منجر به فروش بعدی یا مشتری شما خواهد شد. س isال این است که از کجا می دانید که یک مخاطب ارزش تماس دارد و از تماس قدردانی می کنید؟

در اینجا هفت نشانه برای نامگذاری این مشتری یا مشتری وجود دارد.

1. آنها به شما نزدیک شدند.

این ممکن است واضح به نظر برسد ، اما قابل یادآوری است: شما باید کسی را که فعالانه با شما تماس گرفته است ، چه از طریق تلفن ، ایمیل یا رسانه های اجتماعی ، در بالای لیست تماس های خود قرار دهید. عدم توانایی بازگشت به کسی که این میزان از علاقه را نشان داده است یک فرصت بزرگ از دست رفته است.

این امر هم برای چشم اندازهای جدید و هم برای مشتریان موجود صدق می کند. اگر آنها را راضی و آگاه نگه دارید ، شانس بیشتری خواهید داشت که نه تنها در کسب و کار مکرر آنها پیروز شوید ، بلکه این مشتری را به منبع توصیه ها تبدیل کنید. و فراموش نکنید که مشتریان ناراضی نیز صحبت می کنند. در حقیقت ، 95٪ احتمالاً تجربه بدی را با دیگران به اشتراک می گذارند.

مهم نیست که چه کسی آنلاین است ، بازگشت هر چه سریعتر تماس های خود را در اولویت قرار دهید یا در صورت امکان انتظار مشخصی را تعیین کنید.

یک نکته مهم: اگر کسی از طریق ایمیل ، متن ، شبکه های اجتماعی یا هر روش دیجیتال دیگری با شما تماس بگیرد ، بهتر است از همان رسانه برای پاسخگویی استفاده کنید. ردیابی ایمیل با یک تماس تلفنی غیر منتظره برای برخی افراد آزار دهنده است. شما باید از ترجیحات ارتباطی آنها مراقبت کنید ، نه اینکه آنها را مجبور کنید از شما مراقبت کنند.

2. آنها همچنان خبرنامه های ایمیل شما را باز می کنند.

ایمیل های افتتاحیه خود را مسلم نگیرید. حتی اگر آنها هیچ اقدام دیگری انجام ندهند ، مشتری که ایمیل های بازاریابی شما را باز می کند – به ویژه به طور منظم – یک معامله بزرگ است. از میانگین 121 ایمیل دریافتی هر روز ، افراد از نظر آماری تنها 22 درصد از آنها را باز می كنند. اگر درب بازکن سریال دارید ، کاری را درست انجام می دهید.

وقتی متوجه ارتباط با این مدل تجاری امیدوار کننده شدید ، با جزئیات نگاه کنید تا ببینید چه موضوعاتی برای آنها جالب است. اگر آنها روی پیوندها کلیک کردند ، این اطلاعات را نیز مرور کنید. هدف این است که هر روند را علامت گذاری کنید و از این بینش به عنوان مکالمات اولیه برای تماس آینده خود استفاده کنید.

اگرچه ممکن است بلافاصله به خدمات خود نیازی نداشته باشید ، این بخش از لیست شما به احتمال زیاد شما را به یاد می آورد و پذیرای مکالمه است.

برای مشتریان OutboundEngine ، ما این مرحله را قابل اعتماد می کنیم. مشتریان ما لیستی از مخاطبین درگیر را دریافت می کنند تا پس از هر کمپین (که ما برای آنها ایجاد و ارسال می کنیم) نظارت کنند.

3. از یک صفحه اصلی وب سایت خود دیدن کنید.

شما یک وب سایت دارید ، نه؟ اگر این کار را نکردید یا سال ها از به روزرسانی سایت شما می گذرد ، ابتدا از آن مراقبت کنید.

اما با فرض اینکه وب سایت شما همه زمینه ها را علامت گذاری کرده و از یک بستر فناوری مدرن استفاده می کند ، احتمالاً می توانید بازدید از هر صفحه را مشاهده کنید. بسته به صنعت خاص خود ، ممکن است صفحات خاصی داشته باشید که “داغتر” از دیگران باشند ، به این معنی که بازدیدکننده این صفحه بیشتر از بازدید کننده سایر صفحات سایت شما ، مشتری می شود.

این می تواند یک صفحه قیمت گذاری ، یک صفحه سQالات متداول یا حتی یک صفحه تماس یا گواهی باشد. در دنیای بازاریابی ، ما معتقدیم که این مشتریان بالقوه در قیف فروش پایین ترند (نزدیکتر به یک معامله) و رفتار متفاوتی با آنها در بالای قیف دارند. با اولویت قرار دادن کسانی که از با ارزش ترین صفحات شما بازدید کرده اند ، می توانید همین کار را برای بازدیدکنندگان خود انجام دهید.

4- آنها با برند شما در شبکه های اجتماعی درگیر می شوند.

با ردیابی ، پسندیدن ، به اشتراک گذاری یا بازنویسی مناسب ، می توانید پیرو خود را به مشتری تبدیل کنید. این مورد دیگری است که شما به دنبال یک مدل کسب و کار هستید – کسی که یک پست را دوست دارد نسبت به کسی که هرگز نام شما را نشنیده است چشم انداز بهتری است ، اما کسی که یک پست را به اشتراک می گذارد ، یا پست های متعدد را دوست دارد ، یا نظرات خود را در مورد پست های شما حتی دوست دارد بهتر.

توجه به تعامل در شبکه های اجتماعی نه تنها به شما علوفه می دهد ، بلکه به شما ایده می دهد که در آینده چه نوع محتوایی را ارسال کنید. ارزش تمرین گوش دادن به طور منظم در شبکه های اجتماعی را دارد.

5- آنها در شرف رسیدن به مرحله کلیدی هستند.

اگر سوابق خوبی در نرم افزار CRM خود نگهداری می کنید ، باید بدانید که مشتری در چه مرحله ای به مرحله مهمی می رسد و باید ارزش یک تماس تلفنی (یا ایمیل یا حتی پیام کوتاه) را داشته باشید. ممکن است به اندازه آرزوی تولد برای آنها ساده باشد ، اما لیست مراحل طولانی تر است.

بسته به صنعت خود ، اتصال را در نظر بگیرید:

  • یک ماه ، شش ماه یا یک سال از معامله بزرگ گذشته است.
  • آنها تازه خدمات را با شما تمدید کرده اند یا در شرف تمدید هستند.
  • چند هفته ای است که مشکلی برای آنها حل نکرده اید.
  • سالگرد تولد آنها از همان لحظه مشتری شدن آنها فرا می رسد.

این لیست ادامه دارد. خلاق باشید و به نقاط عطفی خاص و معناداری که بر روابط شما با مشتریان تأثیر می گذارد ، فکر کنید. سپس اینها را بهانه کنید تا دراز کنید.

6. آنها دراز کردند ، اما سپس تاریک شدند.

آیا تا به حال با یک مشتری بالقوه پست صوتی ، ایمیل یا اولین مکالمه امیدوار کننده ای داشته اید اما دیگر از او خبری دریافت نکرده اید؟ از دست دادن یک فرصت بد است ، اما رمز و راز دلیل تاریک شدن آنها می تواند به همان اندازه ناامید کننده باشد.

اگر آخرین تماس خود را در مکان خوبی رها کرده اید و به اندازه کافی طولانی شده است که تماس تلفنی بیش از حد ناامید کننده به نظر نمی رسد ، احتمالاً بهتر است قبل از نوشتن این چشم انداز ، آخرین بار با آنها تماس بگیرید. شاید آنها فقط از اولویت های دیگر منحرف شده باشند و پیگیری سریع دقیقاً همان چیزی است که آنها برای بازگشت به جاده معامله نیاز دارند.

حتی اگر آنها قبلاً رقیبی را انتخاب کرده باشند یا تصمیم بگیرند که به شما احتیاجی ندارند ، یک تماس دوستانه (بدون احساسات شدید!) احساس مثبتی را بر جای می گذارد.

7. آنها پذیرای مکالمات تلفنی هستند.

اگر مشتری مستقیماً به شما گفت که روش ارتباطی مورد نظر شما چیست ، آن را بنویسید! یا بهتر از آن ، آن را در نرم افزار CRM خود وارد کنید و با آن به عنوان یک قانون تقریباً آهنین برای آن شخص رفتار کنید. شما باید آنها را در جاهایی که قرار دارند ملاقات کنید ، نه اینکه آنها را مجبور به استفاده از هیچ رسانه ای که پیش فرض هستید ، کنید.

در حالی که برخی از افراد (به ویژه افراد جوان) به هر قیمتی از تماس تلفنی پرهیز می کنند ، دیگران در واقع از یک گفتگوی تلفنی لذت می برند ، به خصوص اگر با آن مشتری رابطه محکم داشته باشید. بنابراین ، پس از تماس با هر کسی که شش مدرک فوق را دارا است ، در نظر بگیرید که با کسی که صریحاً تماس را ترجیح داده است یا کسانی که قبلاً پذیرای تماس های فعال شما بوده اند تماس بگیرید.

خلاصه

حتی با وجود کانالهای ارتباطی بیشتر از هر زمان دیگری در دسترس مشاغل کوچک ، گاهی اوقات برداشتن تلفن حرکت صحیحی است. به این هفت علامت توجه کنید تا مطمئن شوید که از مشتریان مناسب و مشتریان بالقوه تماس می گیرید.

آیا می خواهید کل این فرایند را ساده کنید؟ OutboundEngine بهترین ، درگیرترین مخاطبین شما را نشان می دهد ، بنابراین هرگز در مورد اینکه چه کسی تماس بگیرید سردرگم شوید. برای درخواست تظاهرات با یکی از مشاوران تجارت کوچک ما ، اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top