قدرت توصیه های آنلاین دهان به دهان (نحوه دریافت و مقابله با آنها)

مراجعه به اینترنت دقیقاً مانند مراجعه دهان به دهان سنتی است ، اما فقط بهتر است. سالها است که سوالات مشابهی را از دوستان ، خانواده و همکارانمان می پرسیم:

  • ماشین من نیاز به تعمیر دارد. آیا مکانیکی دارید که به آن اعتماد کنید؟
  • آیا کارگزار خود را دوست داشتید و آیا بدتان می آید اطلاعات او را به اشتراک بگذارید؟
  • موهای شما کیست؟ من تازه وارد این شهر هستم و به دنبال شخص بزرگی می گردم.
  • لوله های من جاری است! کسی یک لوله کش خوب می شناسد؟

درخواست از کسی برای مراجعه به روش قدیمی خوب است ، اما امروز ما از شبکه های آنلاین خود استفاده می کنیم تا همزمان چندین مراجعه را شلوغ کنیم. و وقتی کسی از طریق رسانه های اجتماعی پیشنهادی را دریافت می کند ، نه تنها از اطلاعات استفاده می کند ، بلکه شبکه گسترده تری از دوستان نیز این پیشنهاد را می بیند.

این برای یک صاحب مشاغل کوچک به چه معناست؟ این مراجعه ها در شبکه های اجتماعی ارزشمند است. چرا؟ زیرا گواهی های شخصی با اعتمادی همراه است که شما نمی توانید با تبلیغات خریداری کنید.

به گفته نیلسن ، 83 درصد مردم به توصیه های دوستان و خانواده برای انواع تبلیغات اعتماد دارند. مصرف کنندگان درمورد تبلیغات واضح هوشمندتر و بدبین تر می شوند. درعوض ، ما به تجربیات و نظرات افرادی که می شناسیم اعتماد داریم و معتقدیم که در صورت درخواست کمک ، آنها ما را به مسیر اشتباهی سوق نمی دهند.

اینجاست که شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک وارد عمل می شوند. به جای اینکه در خیابان صحبت کنید و با همسایه صحبت کنید یا تلفن را برای ارسال پیام به یک دوست خود بردارید ، مردم اکنون به بزرگترین منبع دوستان و ارتباطات آنلاین مطمئن خود روی آورده اند.

فیس بوک همچنین قابلیت جستجوی خود را بهبود بخشیده است. آنچه را با جستجوی سریع “توصیه های املاک” یافتیم مشاهده کنید:

نحوه دریافت و ردیابی با مراجع تصویر 1

این درخواست ارجاع به یک بنگاه املاک و مستغلات 18 توصیه دریافت کرده است که می تواند دو برابر بررسی درخشان باشد. آنها سوابق شغلی ، مدارک و رای اعتماد از مراجعه کننده را ارائه می دهند. این همه اطلاعاتی است که دیگران ممکن است هنگام مرور در خبرخوان خود با آن مواجه شوند.

ما همچنین موضوعاتی را برای توصیه های شرکت های بیمه ، تعمیرگاه های خودرو و افسران وام رهنی یافتیم. سعی کنید چیزی مشابه را در نوار جستجوی فیس بوک جستجو کنید تا خودتان ببینید.

نحوه دریافت و ردیابی با مراجعه به تصویر 2

این مکالمات در طول روز و شبانه روز انجام می شود. با این وجود راهی برای شناختن همه آنها وجود ندارد ، چه رسد به اینکه بتوانید با افرادی که نمی شناسید وارد گفتگو شوید.

آیا اگر عالی نباشد کارشما در این شرایط توصیه می شود؟ با کمی کار می توانید اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما آماده ارسال تجارت جدید در جهت شما هستند.

توصیه ها چگونه اتفاق می افتد؟ همه اینها در رابطه است.

هدف این بازی ساده است – شما باید در بالای مشتریان خود باشید ، چه گذشته و چه اکنون. با بستن معامله ، رابطه شما با مشتریان به پایان نمی رسد. شما باید این رابطه را پرورش دهید.

بهش فکر کن. بگذارید بگوییم شما یک مشاور املاک هستید. وقتی کسی از شما خانه ای می خرد ، این است؟ آیا آنها اسناد را امضا می کنند ، کلیدها را می گیرند و به طور خودکار همه چیزهایی را که باید درباره صاحب خانه بدانند ، می دانند؟ نه

اما خوشبختانه بعنوان یک متخصص در صنعت ، شما احتمالاً بیش از یک فرد متوسط ​​در مورد موضوعات مربوط به مالکیت خانه مانند نگهداری از خانه ، کاهش قبوض انرژی ، دکوراسیون و تعمیرات خانه و موارد دیگر اطلاعات بیشتری دارید. شما انواع نکات و ترفندهایی را دارید که می توانید به اشتراک بگذارید. وارد بازاریابی محتوا شوید. بازاریابی محتوا یک روش استراتژیک برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مفید و مرتبط با مشتریان گذشته ، حال و بالقوه است. همه چیز در مورد است ارزش افزودهبدون قرار دادن محصول یا خدمات خود.

این جنبه مهم حفظ رابطه شما با مشتریان است. هفتاد و هشت درصد از مصرف کنندگان بر این باورند که صاحبان مشاغلی که محتوای شخصی ارائه می دهند قصد دارند روابط خوبی برقرار کنند. از همه مهمتر ، 68 درصد مشتریان وقت می گذارند و محتوای مارک های مورد علاقه خود را می خوانند.

اشتراک دانش شما را در ذهن مشتریان خود نگه می دارد حتی وقتی که آنها برای خدمات شما در بازار نیستند. به این ترتیب ، وقتی کسی که آنها را می شناسد درخواست معرفی می کند ، همیشه نام شما را به خاطر می آورد.

بیایید اجتماعی باشیم

رسانه های اجتماعی شی tried آزمایش شده ای برای بازاریابی محتوا و راهی عالی برای افزایش شناخت اسامی است. برای بسیاری از ما ، رسانه های اجتماعی بخشی ریشه ای از زندگی روزمره ما هستند. از خواب بیدار شوید ، تلفن را بردارید ، ایمیل خود را بررسی کنید ، حساب های شبکه های اجتماعی خود را بررسی کنید تا در هنگام خواب آنچه را از دست داده ایم ، ببینید و در صورت لزوم تکرار کنید. میلیون ها کاربر در فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام حضور دارند. اکنون زمان پیوستن کار شما به حزب است. (این کاری است که ما برای مشتریان خود انجام می دهیم.)

  • 82 درصد بزرگسالان در ایالات متحده دارای مشخصات اجتماعی هستند.
  • 91 درصد مارک ها از دو یا چند کانال رسانه اجتماعی استفاده می کنند

به عنوان یک صاحب مشاغل ، رسانه های اجتماعی نه تنها شی another دیگری برای اشتراک این بازاریابی محتوای مرگبار در اختیار شما قرار می دهند ، بلکه فرصتی را برای اشتراک هویت به شما می دهند. داستان مشتری را قبل و بعد به اشتراک بگذارید ، از دفتر خود عکس بگیرید ، با جدیدترین مشتری راضی خود سلفی بگیرید یا حیوان خانگی خود را به عنوان یک طلسم تجاری نشان دهید. شبکه های اجتماعی فرصت شما برای سرگرمی و به اشتراک گذاشتن لذتی است که از انجام کار خود به دست می آورید.

درخواست توصیه کنید

با ارائه ارزش و حفظ ذهنیت بالا از طریق بازاریابی محتوا ، می توانید به صورت ارگانیک احساس وفاداری به مشتریان خود ایجاد کنید. شما تجارت و منبع اطلاعات آنها می شوید. اکنون زمان آن است که این وفاداری را که به سختی به دست آورده ایم ، به کار ببندیم.

ما می خواهیم هنگام ارسال پیام به قانون 80/20 پایبند بمانیم: 80 درصد از وقت خود را صرف بازاریابی مطالب و 20 درصد از وقت خود را به مردم یادآوری کنید که تجارت دارید.

و داده ها موافق هستند. هشتاد و سه درصد از مشتریان مایل به ارائه توصیه پس از تجربه مثبت هستند ، اما در واقع تنها 29 درصد آنها این پیشنهاد را ارائه می دهند. مشکل این است که آنها کمی می پرسند. بنابراین این شانس شماست؛ توپ را از دست ندهید! از مشتریان خوشحال و متعهد خود بخواهید که در صورت رضایت از تجربه خود ، در وب سایت های معروف مرور مانند Yelp یا Angie’s List برای شما نقدی بنویسند. به آنها یادآوری کنید که همیشه از کار با افراد ارجاع خوشحال هستید.

پیگیری و تشکر

پیگیری مشتریان توصیه شده باید جز a اولویت هر استراتژی بازاریابی باشد. لطف ندارد که به مشتری وفاداری که توصیه را به راه شما ارسال کرده است ، یک تشکر ، مانند تخفیف یا حتی کارت هدیه به یک تجارت محلی ، ارائه دهید. این حرکت قدردانی از مشتری می تواند به افزایش وفاداری ، که نیروی محرکه مراجعات است ، کمک کند.

خلاصه

مراجع بزرگترین منبع مشتری جدید برای مشاغل کوچک است ، بنابراین این یک منطقه مهم است که تلاش بازاریابی شما را معطوف آن می کند. اول ، شما باید روابط خود را با مشتریان خود حفظ کنید تا وفاداری و آگاهی آنها را کسب کنید ، که در واقع توصیه ها را به دست می آورد. با ارائه اطلاعات مفید و جذاب ، از بازاریابی محتوا استفاده کنید تا در ارتباط باشید و در ذهن خود باقی بمانید.

اگر شما آماده استفاده از بازاریابی آنلاین برای جذب توصیه هایی به تجارت خود هستید ، اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید – ما همیشه در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top