مکالمات پیگیری خود را با این 8 نکته بهبود ببخشید

در تجارت ، ردیابی یک واقعیت زندگی است. اکنون که پیام های متنی مدتی بیشتر از تماس ها هستند ، تماس های تلفنی برای بسیاری از افراد آسان نمی شود. با این حال ، تماس های تلفنی (و اخیراً چت تصویری) بخش مهمی از ارتباطات تجاری است – به ویژه هنگامی که نمی توانید شخصاً ملاقات کنید. وقتی کسی با شما تماس می گیرد ، نحوه اداره این تماس بعدی ممکن است باعث شود یا شما را از آن مشتری یا مشتری متصل کند. اولین برداشت بد یا حتی فقط حیرت انگیز تأثیر زیادی دارد. اگر این اتفاق به اندازه کافی رخ دهد ، کسب و کار شما آسیب می بیند. در اینجا برخی از تکنیک های اثبات شده برای بهبود تماس های پیگیری و کارآمدتر تماس های تلفنی وجود دارد.

1. مکالمات خود را برنامه ریزی کنید.

تماس های پیگیری خود را بهبود ببخشیدمردم این روزها مشغول هستند و شانس گرفتن آنها در زمان مناسب و بدون رزرو بسیار کم است. برنامه ریزی تماس بعدی امری مودبانه و حرفه ای است.

البته استثنائاتی نیز در این قاعده وجود خواهد داشت. مشتری عصبانی ممکن است درخواست پاسخ فوری کند یا درخواست به زمان حساس باشد. از بهترین قضاوت خود استفاده کنید.

نکته پاداش: آماده باشید که یک پیام کوتاه تلفنی بگذارید ، حتی اگر تماس را از قبل تعیین کرده باشید.

2. آماده باشید.

مردم می دانند چه زمانی آماده نیستید و این تقویت اعتماد نیست. به جای اتلاف وقت آنها و شما ، کارهای مقدماتی را از قبل انجام دهید.

به لطف گوگل و رسانه های اجتماعی ، ایده گرفتن از زمینه و علایق شخصی یک مشتری بالقوه آسان تر از همیشه است. در مورد مشتریان موجود ، آنها باید از قبل در پایگاه داده شما باشند ، همراه با اطلاعاتی در مورد تعامل آنها با بازاریابی و محتوای وب شما.

این اطلاعات باید بیش از اطلاعات کافی برای جمع آوری برخی نکات مفید مکالمه و تمرکز هدف مکالمه شما باشد. نیازی به اسکریپت ندارید – طبیعی آن را حفظ کنید – اما آمادگی به شما کمک می کند تا با یک متخصص واجد شرایط روبرو شوید.

3- س questionsالاتی را بپرسید که پاسخ داده شود.

این به سادگی اجتناب از س yesالات بله یا خیر نیست. برای بسیاری از ما ، پرسیدن س questionsالات موثر همیشه آسان نیست. سوالاتی که می پرسید و همچنین سوالاتی که نمی پرسید تأثیر زیادی در موفقیت مکالمات شما دارد.تماس های پیگیری خود را بهبود ببخشید

مشکلات احتمالی شامل موارد زیر است:

  • میزبان شاهد: “شما بهار سال گذشته فیلتر کوره را عوض کردید ، نه؟”
  • چند گزینه یا چند سوال: “آیا ماه گذشته ، پاییز گذشته فیلتر کوره را عوض کردید یا حتی طولانی تر بود؟” آیا می دانید شوهر شما ممکن است از این امر مراقبت کرده باشد؟ آیا شخص دیگری اخیراً خدمتی انجام داده است؟ “
  • قماربازی: “آیا تابحال فیلتر کوره را عوض کرده اید؟ می دانید ، شما واقعاً باید هر بهار و پاییز فیلتر را عوض کنید ، گاهی اوقات اگر در خانه حیوانات خانگی یا سیگاری دارید بیشتر از این فیلتر بگیرید. من این مرد را می شناختم … “

اگرچه این مثالها محاوره ای و نسبتاً بی ضرر به نظر می رسند ، اما متغیرهای غیرضروری را معرفی می کنند که می توانند مشتری را گیج کنند ، در صورتی که مستقیماً “چه وقت آخرین بار فیلتر کوره تغییر کرد؟” همچنین می تواند افراد شلوغ را احساس کند که وقت خود را هدر می دهند و می توانند به سرعت به س yourال شما پاسخ دهند.

اگر می خواهید تماس های تلفنی بعدی خود را بهبود ببخشید ، باید یاد بگیرید که س questionsال های مستقیم و عمدی بپرسید که منجر به پاسخ های مفید شود. و در هنگام پاسخگویی مشتری باید خیالتان راحت باشد.

4- تعادل مکالمه را حفظ کنید.

یک تماس تلفنی مفید نیاز به بخشهای مساوی داده و گرفتن دارد. اگر به طور کامل صحبت کنید ، کمک مشتری دریافت نخواهید کرد. اما اگر تمام گوش دادن را انجام دهید ، س theالات لازم را برای دریافت بینش از مشتری نمی پرسید.

برای برقراری ارتباط ، نکات دردناک مشتری را بیاموزید و ارزش پیشنهادی خود را به طور موثر در میان بگذارید ، باید تعادل مکالمه را حفظ کنید.

قبل از طرح س nextال بعدی حتماً به آنها فرصت دهید تا پاسخ دهند. اگر آنها احساس کنند که شما به مکالمه پیوسته اید ، علاقه آنها برای همکاری با شما در آینده بعید خواهد بود. تماس های پیگیری خود را با شنونده توجه و یک شرکت کننده فعال بهبود بخشید.

5- س furtherالات بیشتری بپرسید.تماس های پیگیری خود را بهبود ببخشید

س questionsالات خود را بپرسید و به پاسخ ها گوش دهید. حرف را قطع نکنید ، اما اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید از پرسیدن سوالات بعدی نترسید. س questionsالات بعدی نیز می توانند در جهت دهی به مکالمه مفید باشند ، خصوصاً اگر در حال صحبت با شخصی پرحرف یا ماندن در موضوع هستید.

برای برخی ، ناراحتی احتمالی پرسیدن یک سوال “احمقانه” برای سالم ماندن آنها کافی است. اما بهتر است اکنون بپرسید تا اینکه بعداً اشتباه کنید زیرا فکر کردید می توانید آن را برطرف کنید. به یاد داشته باشید که پرسیدن س questionsالات بعدی نشان می دهد که شما در حال گوش دادن هستید ، و نشان می دهد که به ایجاد یک رابطه پایدار اهمیت می دهید.

6. پاسخ ها را با تکرار آنها برای مشتری به قول خودتان روشن کنید.

هنگام سفارش در پنجره دستگاه ، آنها اغلب قبل از تماس با آن سفارش را برای شما می خوانند. این کار برای اطمینان از صحت سفارش شما انجام می شود. همین روش می تواند هنگام پیگیری با مشتری معجزه کند.

هر چقدر هم که در حین مکالمه گوش می دهید ، همیشه احتمال سو mis تفاهم وجود دارد. شاید مشتری پاسخی مبهم یا پیچیده داده باشد ، یا شاید شما فقط جواب را شنیده باشید. تکرار پاسخ مشتری به شما امکان می دهد اطلاعات را شفاف کرده و از ایجاد مشکل در آن جلوگیری کنید.

7. شما می دانید که چگونه از تلفن خود استفاده کنید.

تماس های پیگیری خود را بهبود ببخشید

این باید امری بدیهی تلقی شود ، اما شما چند بار در حال مکالمه با شخصی بوده اید که نمی دانسته چگونه تلفن را بی صدا کند ، چه رسد به اینکه یک کارمند را وصله کند یا تماس را منتقل کند؟ اگر در مشاغلی مشغول به کار هستید که فناوری تلفن می تواند تماس های بعدی شما را پیچیده کند ، قبل از جذب مشتری به صورت آنلاین ، مطمئن شوید که چه کاری انجام می دهید.

چند دقیقه قبل از تماس به خودتان فرصت دهید تا اطمینان حاصل کنید که چگونه می توانید در هر مسئله بالقوه فن آوری حرکت کنید.

8- برای پیگیری مجدد تماس ، ایمیل پیگیری ارسال کنید.

درست است – شما باید پیگیری کنید! پس از مکالمه ، مهمترین لحظات مکالمه و سایر عناصر باقیمانده را که نیاز به پیگیری دارند ، تنظیم کنید. هدف از این ایمیل خلاصه ارائه خلاصه ای از مکالمه کلمه به کلمه نیست ، بلکه در عوض تشکر از مشتری و مستند سازی نکات اصلی مکالمه در مکالمه برای مراجعه بعدی است.

این ایمیل های پیگیری شده همچنین از روشن بودن کلیه اقدامات یا مسئولیت ها برای هر دو طرف اطمینان حاصل می کنند. پاک کردن ایمیل خلاصه تماس های پیگیری شما را افزایش می دهد و مکالمه را پربار و مفید نگه می دارد.

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، الگوهای فوق العاده ما را برای برش و جایگذاری ایمیل در اینجا بررسی کنید.

امروز تماس های پیگیری خود را بهبود ببخشید.

تماس های تلفنی با کیفیت راهی طولانی را برای رضایت مشتری و رشد تجارت در پی دارد. از این گذشته ، اگر ندانید که چگونه مشتریان بالقوه ای را که ایجاد می کند ، ردیابی کنید ، بهترین بازاریابی در دنیا بسیار کم خواهد بود. از این تکنیک ها استفاده کنید و تماس های پیگیری خود را بهبود ببخشید تا از تعاملات مشتری آینده خود نهایت استفاده را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top