نحوه ایجاد صفحه فیس بوک برای مشاغل کوچک

اگر صاحب مشاغل کوچک هستید ، اهمیت حضور آنلاین خود را درک می کنید (در واقع ، احتمالاً به همین دلیل است که این مقاله را می خوانید). در حالی که حفظ حساب ها در سایت هایی مانند Yelp و Google My Business برای جمع آوری مراجع آنلاین ضروری است ، داشتن یک صفحه تجاری فیس بوک نیز بسیار مهم است.

چرا؟ در اینجا دلایلی برای مشاغل شما در فیس بوک آمده است:

  • جایی باشید که بیشتر مشتریان شما هستند
  • برای آگاهی از کتاب تجارت آنلاین خود
  • تا بتوانید راهی آسان برای برقراری ارتباط با شما در اختیار مشتریان خود قرار دهید
  • برای ایجاد شهرت در بزرگترین شبکه اجتماعی جهان

فیس بوک صاحبان مشاغل کوچک را تشویق می کند تا صفحاتی را برای تبلیغ کسب و کار خود ایجاد کنند و در واقع دستورالعمل هایی برای جلوگیری از تبلیغ زیاد کسب و کار شما در صفحه شخصی شما وجود دارد.

بنابراین ، با در نظر گرفتن این موضوع ، بیایید به نحوه ایجاد صفحه فیس بوک برای مشاغل کوچک بپردازیم. سرمایه گذاری در یک کانال بازاریابی آنلاین جدید بیش از 30 دقیقه از وقت شما (و بدون هیچ هزینه اضافی) طول نمی کشد.

1) اگر فاقد حساب هستید ، وارد فیس بوک شوید یا یک حساب شخصی ایجاد کنید.

برای ایجاد یک صفحه تجاری فیس بوک ، به یک حساب شخصی نیاز دارید. اگر هنوز حساب شخصی ندارید ، ثبت نام و ایجاد آن بسیار آسان است. شما می توانید مشخصات شخصی خود را به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده در نظر بگیرید و صفحه تجاری را راهی برای لباس پوشیدن هنگام ورود به دفتر برای ملاقات با مشتری بدانید. هنوز گیج شده؟ در اینجا مقاله ای در مورد تفاوت این دو وجود دارد!

2) روی نماد صفحه در بالا کلیک کنید (شبیه یک پرچم است) و سپس روی “ایجاد صفحه” در سمت چپ صفحه کلیک کنید.

در اینجا این فرصت را دارید که نام ، دسته بندی و توضیحات را به صفحه خود بدهید. شما می توانید بر اساس صنعت خود چندین دسته را پر کنید. اگر شروع به تایپ آنها کنید ، پیشنهاداتی ظاهر می شود که به شما در دسته بندی مشاغل کمک می کند. گاهی اوقات آنها ایده آل نیستند ، اما به مخاطبان شما کمک می کند بفهمند در کدام صنعت کار می کنید.

چند جمله در مورد خودتان پر کنید (آنها باید در مورد مارک شما و نحوه دوست داشتن شما صحبت کنند) ، وب سایت خود را وارد کنید و سپس می توانید آدرس صفحه فیس بوک خود را انتخاب کنید. شما می خواهید این امر برای شما و مشتریان بالقوه شما آسان باشد!

نحوه راه اندازی صفحه فیس بوک مشاغل کوچک 4

3) عکس پروفایل – AKA و عکس سر خود را بارگذاری کنید

اگر یک ضربه سر حرفه ای ندارید ، یک ضربه سر ساده و ساده کافی است. اگر از آپلود عکس سر خود یا ایجاد صفحه برای یک کل تجارت یا تیم راحت نیستید ، یک عکس یا لوگوی تیم این کار را انجام می دهد.

نحوه راه اندازی یک صفحه مشاغل کوچک در صفحه فیس بوک 5

4) صفحه خود را روی موارد دلخواه تنظیم کنید تا پیدا کردن آن آسان باشد

نحوه راه اندازی یک مشاغل کوچک در صفحه فیس بوک 6

5) سپس از شما خواسته می شود که مخاطبان صفحه خود را انتخاب کنید

منطقه خدمات مرکزی خود (مانند آستین ، تگزاس یا آن آربور ، میشیگان) را وارد کنید و مطمئن شوید که مخاطبین را در سنین 18 تا 65 سالگی در صفحات خود ، همه جنسیت ها قرار دهید. همچنین می توانید برخی از علایق را انتخاب کنید تا به صفحه شما کمک کند ، اما آنها اهمیت کمتری دارند زیرا می خواهید صفحه کسب و کار فیس بوک خود را به صورت ارگانیک افزایش دهید. پس از اتمام این مرحله ، به صفحه فیس بوک استخوان برهنه منتقل می شوید.

6) یک عکس به جلد اضافه کنید

این کار را می توان با کلیک روی دکمه “ویرایش” در قسمت عکس روی جلد انجام داد. عکس روی جلد شما می تواند لیستی باشد که به آن افتخار می کنید ، ویترین یا لوگو – فقط مطمئن شوید که حرفه ای و مارک دار است.

فیس بوک محدودیت هایی برای عکس های جلد دارد:

  • “عکس های روی جلد ممکن است تقلبی ، گمراه کننده ، نقض کننده حق چاپ دیگران یا نقض شرایط خدمات نباشند.”
  • “شما نمی توانید افراد را تشویق کنید تا عکس روی جلد شما را در زمان شخصی خود بارگذاری کنند.”
  • “شما نمی توانید افراد را تشویق کنید تا عکس روی جلد شما را در زمان شخصی خود بارگذاری کنند.”
  • عکسهای روی جلد دارای بهترین اندازه 820 پیکسل در 312 پیکسل هستند

7) یک دکمه اقدام به صفحه خود اضافه کنید

برای قرار دادن یک دکمه یک دکمه در صفحه تلفن همراه فیس بوک خود ، روی دکمه “+ افزودن دکمه” کلیک کنید. توصیه می کنیم از گزینه دکمه “تماس با ما” – با فعال کردن گزینه شماره تلفن استفاده کنید. این به مردم این امکان را می دهد تا در برنامه تلفن خود مستقیماً از برنامه فیس بوک خود با شما تماس بگیرند. و بیایید صادق باشیم ، چه کسی نمی خواهد یک مشتری بالقوه با او تماس بگیرد؟

نحوه راه اندازی یک کسب و کار کوچک در صفحه فیس بوک 9

8) داده های نهایی خود را ویرایش کنید

روی برگه “ویرایش اطلاعات صفحه” در نوار پیمایش سمت چپ کلیک کنید. این به شما امکان می دهد کمی بیشتر از مراحل راه اندازی اولیه اطلاعات را پر کنید.

نوع حرفه ای: توجه ویژه ای به توضیحات ، تماس و ساعات کاری داشته باشید! شما می خواهید این موارد 100٪ دقیق باشد.

توضیحات می تواند یک رزومه حرفه ای یا مقدمه ای برای تیم شما باشد. به یاد داشته باشید که تمام اطلاعات تماس شما ارائه می شود عمومی است.

در نهایت ، حتماً ساعات کاری خود را پر کنید. این لزوما به این معنا نیست که در چه ساعتی برای ملاقات آماده هستید ، زیرا اکثر مردم قبل از ورود به شرکت ها تماس می گیرند. این بیشتر ساعات کاری شما به طور کلی یا زمانی است که تماس ها و ایمیل ها را دریافت می کنید.

9) تنظیمات خود را بهبود بخشید

این آخرین مرحله مهم است. در نوار پیمایش سمت چپ روی “تنظیمات” کلیک کنید. بسیاری از تنظیمات مختلف در اینجا وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد ، اما مهمترین آنها باید به یاد داشته باشید:

  • مطمئن شوید که می توانید بازخورد را بپذیرید
  • مطمئن شوید صفحه شما منتشر شده است
  • مطمئن شوید که می توانید پیام خصوصی دریافت کنید

نحوه راه اندازی یک مشاغل کوچک در صفحه فیس بوک 11

10) برخی از پست ها را در صفحه کسب و کار خود به اشتراک بگذارید یا چند پست اصلی ایجاد کنید

پست هایی که در فیس بوک خوب عمل می کنند مخاطبان شما را درگیر می کنند – عکس ها و فیلم های بارگذاری شده یا پست هایی که از پیروان شما سوال می پرسند. به طور خاص ، عکس ها بسیار خوب هستند – می توانند شامل لیست ها ، شعارهای تجاری ، عکس هایی با مشتریان یا عکس هایی باشند که تیم شما را نشان می دهند.

ناحیه ایجاد پست جدید در بالای صفحه است – برای شروع کافی است روی “ایجاد پست” کلیک کنید. می توانید متن ، عکس یا آدرس وب را وارد کرده و برای انتشار آن روی “انتشار” کلیک کنید (روی Boost Post کلیک نکنید مگر اینکه قبلاً معنی آن را بدانید!).

در اینجا برخی از بهترین شیوه هایی که هنگام ارسال پست در فیس بوک باید در نظر داشته باشید آورده شده است:

  • با پست ها زیاده روی نکنید. 2-3 پست در هفته این کار را انجام می دهد – اگر مشتری OutboundEngine هستید ، یکی از پست های خود شما در هفته علاوه بر تمام محتوای فوق العاده ای که برای شما منتشر می کنیم ، بیش از حد کافی است.
  • ارسال مطالب مرتبط همه نمی خواهند آخرین لیست خانه شما (یا پیشنهادات خط مشی خودکار) را ببینند – آنها می خواهند مطالبی را که به عنوان کاربر شما برای آنها مناسب و جالب است ، بخوانند. کمک کنید ، نفروشید.
  • عکسها واقعاً به شما کمک می کنند تا جاذبه خود را به دست آورید! کاربران فیس بوک دوست دارند عکس ها را لایک و نظر دهند. به طور کلی ، بیشترین پست های فیس بوک پست های عکس هستند. آنها می توانند تصاویر متنی ، لیست عکسها یا حتی عکسهایی از سرگرمی شما (اگر بخشی از نام تجاری شما است) باشند.
  • هیچ چیز جداگانه ای ارسال نکنید! سیاست و دین می تواند مشتریان بالقوه ای را که به دنبال خدمات شما هستند از بین ببرد.

11) از دوستان فیس بوکی خود دعوت کنید تا صفحه کسب و کار شما را دوست داشته باشند

انجام آن آسان است! آیا می خواهید پیوندهای شما از تجارت آنلاین شما پیروی کنند ، درست است؟ پس از ارسال محتوا در صفحه خود ، به دکمه سه نقطه بروید ، سپس روی گزینه “دعوت دوستان” از منوی کشویی کلیک کنید.

شما باید همه افرادی را که می خواهید مشاغل خود را اداره کنند دعوت کنید – از جمله دوستان و خانواده. این امر آنها را مجبور به دریافت پست های شما در فید خود نمی کند ، اما به آنها اجازه می دهد در ارتباطات تجاری آنلاین شما شرکت کنند.

12) صفحه خود را به روز نگه دارید

پس از ایجاد صفحه تجاری خود ، آن را به روز نگه دارید! اگر شخصی با صفحه شما روبرو شود و آخرین پست ها و اطلاعات آن قدیمی باشد ، احتمالاً تصور می کند که شما خارج از تجارت هستید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هفته ای یکبار وارد سیستم شوید تا اعلان های خود را بررسی کنید ، با مشتریان جدید ارتباط برقرار کنید و یک یا دو پست را برنامه ریزی کنید.

خلاصه

و این همه چیز است – همه آنچه برای راه اندازی و مدیریت صفحه کسب و کار خود در فیس بوک نیاز دارید!

اگر به نظر می رسد بیش از آنچه شما مایل به انجام آن هستید ، ما همیشه اینجا هستیم تا کارهای سخت را برای شما انجام دهیم. اینجا بیشتر بیاموزید.

نقشه راه بازاریابی ایمیلی را بارگیری کرده و عمیقاً بررسی کنید که چرا بازاریابی ایمیلی یکی از مقرون به صرفه ترین و بالاترین مسیرهای بازگشت سرمایه در برنامه بازاریابی شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top