نحوه نوشتن شرح تبلیغات ملکی برای فروش

آیا می دانید 93٪ خریداران مسکن بصورت آنلاین برای خرید ملک خرید می کنند؟ این بدان معنی است که شرح لیست املاک و مستغلات شما بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. در عین حال که شما را برای مشتری و خریداران بالقوه حرفه ای جلوه می دهد ، یک لیست عالی برای پرتاب بهترین املاک نوشته شده است. اما نوشتن یک لیست جذاب می تواند از آنچه فکر می کنید آسان تر باشد. در اینجا هشت نکته برای نوشتن شرح ملکی که می فروشید آورده شده است.

دقیقاً ملک را توصیف کنید.

اصلی: به TLC نیاز دارد ، اما پتانسیل زمان بسیار زیادی برای ایجاد اثر دارد !!

بهتر: این خانه یک مالک در یک منطقه بزرگ با درختان بالغ نشسته است. این برای صاحبان آینده آماده است تا آن را در قرن 21 بیاورند.

این ممکن است غیرضروری به نظر برسد ، اما شرح لیست املاک و مستغلات شما باید دقیق باشد. اگر خانه فقط 900 متر مربع باشد ، نوشتن اینکه “فضا” گسترش می یابد ناعادلانه است. وقتی می گویید خانه در “شرایط عالی” است و در خانه خرابی آب ایجاد می شود و عرشه عقب در حال پوسیدگی است ، یک خریدار بالقوه با دیدن این مورد در هنگام ورود مستثنی خواهد شد. تنظیم انتظارات غیر واقعی به کسی کمک نمی کند.

در عوض ، کاستی ها یا کاستی های خانه را برطرف کرده و آنها را به نکات مثبت تبدیل کرده و یا پیشنهاداتی برای رفع آنها ارائه دهید. اگر خریداران احتمالی شما می دانند چه انتظاری باید داشته باشند ، به احتمال زیاد کارهایی را که باید انجام شود قبول می کنند.

صفت را عاقلانه انتخاب کنید.

اصلی: این خانه باشکوه و تقریباً عالی با پایان های داخلی مدرن و خیره کننده شما را متحیر خواهد کرد.

بهتر: به روزرسانی های خوش سلیقه ای را در این خانه خیره کننده که اخیراً بازسازی شده است پیدا خواهید کرد. امروز یک تور را برنامه ریزی کنید!

توصیفی داشته باشید اما در این کار زیاده روی نکنید. به یاد داشته باشید که مردم می توانند درک کنند وقتی شما خیلی تلاش می کنید. به عنوان مثال ، همه ما می دانیم که “دنج” یک کد برای “بسیار کوچک” است. شرح لیست املاک و مستغلات شما فرصتی برای خلاقیت و ترسیم تصویری از تبلیغ شماست. افزودن صفتهای اضافی زیاد باعث می شود خوانندگان تصور کنند که شما سعی دارید آنها را از واقعیت منحرف کنید.

از کلمات دارای پرچم قرمز خودداری کنید.

در نظرسنجی از 24000 خانه ، زیلو کلمات خاصی را پیدا کرد که در واقع به لیست خانه آسیب می رساند. این بدان معنی است که نحوه نوشتن توضیحات خود در لیست املاک و مستغلات در واقع می تواند بر قیمت نهایی فروش تأثیر بگذارد.

این کلمات شامل “فیکساتور” ، “TLC” و “لوازم آرایشی” هستند. چرا؟ این کلمات به معنای این است که خانه به کار زیادی احتیاج دارد ، مگر اینکه بخواهید خانه ای را برگردانید. اگرچه این کلمات کاملاً منفی نیستند ، اما به خریداران بالقوه خانه این تصور را می دهند که فضای زیادی برای مذاکره وجود دارد. این کلمات را حفظ کنید ، مگر اینکه خانه ای داشته باشید که نیاز به کار زیادی داشته باشد و قیمت های مناسبی داشته باشد.

کلماتی را اضافه کنید که ارزش افزوده دارند.

اگرچه ممکن است بخواهید از کلمات ذکر شده در بالا با پرچم قرمز خودداری کنید ، کلمات دیگری نیز وجود دارند که می توانند به لیست اصلی کمک کنند. مشخص شده است که “بی عیب” ، “لوکس” و “سبز” به افزایش قیمت فروش کمک می کند. بنابراین ، اگر یک وان جکوزی در استاد وجود داشته باشد ، قطعاً تجمل در توصیف لیست املاک و مستغلات شما اعمال خواهد شد.

ویژگی های منحصر به فرد را کشف کنید.

شخصیت می تواند به فروش خانه کمک کند. آیا در اتاق خواب اصلی شومینه ای وجود دارد؟ یا شاید یک پنجره شیشه ای رنگی اصلی در راهرو؟ حداقل ، این به خریداران بالقوه کمک می کند تا تبلیغ شما را از ده مورد دیگری که به آن نگاه می کنند متمایز کنند.

در توضیحات املاک و مستغلات خود چند ویژگی منحصر به فرد خانه را ذکر کنید و خریداران مناسب از آن استقبال می کنند. در نهایت ، ممکن است همین امر باشد که باعث می شود خریدار بالقوه برنامه ای برای نمایش داشته باشد.

به علائم نگارشی توجه کنید.

اصلی: تن نور طبیعی – یک پارک زیبا در کنار بسیاری از درختان حیاط خانه ، آماده شوید

بهتر: این خانه آماده استفاده اخیراً به روز شده است ، از جمله پنجره های جدید که نور طبیعی کافی را تأمین می کنند. از حیاط سایه دار لذت ببرید یا به پارک محله خیابان بروید.

هر جمله نباید با یک تعجب ختم شود! اگر همه چیز شگفت انگیز است ، پس هیچ چیز نیست! در انتهای دیگر طیف اطمینان حاصل کنید که از علائم نگارشی استفاده می کنید. دنبال کردن جملات طولانی و کامل دشوار است و اطلاعات از بین می روند.

با استفاده از جملات کامل و علائم نگارشی مناسب شرح لیست املاک خود را بنویسید. خوانندگان از تلاشی که برای نوشتن یک خلاصه ثابت و آسان برای پیگیری انجام داده اید قدردانی خواهند کرد.

اطلاعات فوق العاده اساسی را بگذارید.

تعداد تخت ، حمام ، داستان و … در جای دیگر لیست آنلاین شما قابل مشاهده است. این همچنین در مورد شماره تلفن یا اطلاعات تماس شما اعمال می شود. این باید در ایمیل یا صفحه فرود شما موجود باشد. مکانی را برای توصیف لیست املاک و مستغلات خود برای جزئیات آبدار ذخیره کنید که باعث می شود خریداران بالقوه بخواهند خودشان آن را ببینند.

از عکسهای عالی استفاده کنید.

این چیزی نیست که شما بتوانید بنویسید ، اما عکسها بخش مهمی از لیست شما هستند. مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری باهوش هستند و انتظار عکس های با کیفیت را دارند. اگر تصاویر شما کم نور ، دانه دار یا خیلی کوچک برای دیدن هر چیزی باشد ، افراد به لیست بعدی می روند.

تلفن های هوشمند تقریباً همه کارها را انجام می دهند ، از جمله گرفتن عکس های بسیار عالی. اگر چیزی را به یاد می آورید ، به یاد داشته باشید که نور طبیعی بهترین شرط شماست. پرده ها را باز کنید و به کلیک برسید!

وقت آن است که توضیحات را در لیست املاک و مستغلات خود بگنجانید!

بیایید آنچه را آموخته ایم برداریم و مثالی از لیست املاک و مستغلات بنویسیم.

اصلی:

به روز شده در همه جا ، حیاط خوب ، اندازه مناسب برای خانواده ، اما فضای زیادی برای رشد !! همه اتاق خواب ها با یک فرش تمیز – بدون ارتباطات – یک خانه جذاب و دنج به روز می شوند. محله خوب هم

بهتر:

این خانه دو طبقه خیره کننده در منطقه ای بزرگ در محله ای گرم قرار دارد. از آشپزخانه اوپن و فضای زندگی گرفته تا حیاط پشتی بزرگ و سایه دار ، فضای زیادی برای لذت بردن از کل خانواده وجود دارد. آخرین به روزرسانی ها شامل فرش های جدید طبقه بالا و لوازم ضد زنگ است. این خانه که در محله ای خانوادگی و نزدیک یک پارک عالی واقع شده است ، مطمئناً سریع خواهد رفت!

روی مشتریان خود تمرکز کنید

کمک به مشتریان در خرید یا فروش خانه یک کار وقت گیر است و نوشتن شرح املاک و مستغلات تنها بخش کوچکی از مراحل کار است. بین قرائت ، بازرسی ، تعطیلی و همه کارهای دیگری که باید انجام شود ، زمان یک منبع محدود است. نوشتن خبرنامه و تعامل با شبکه رسانه های اجتماعی شما حتی ممکن است در لیست کارهای شما نباشد.

این جایی است که OutboundEngine می تواند کمک کند. ما برای فعالیت های بازاریابی ایمیل شما و همچنین صفحات اجتماعی شما محتوا ایجاد می کنیم و به طور خودکار به شبکه شما ارسال و منتشر می کنیم. با برقراری ارتباط با مشتریان گذشته و حال خود ، فرصت های بالقوه را کشف کرده و با توصیه هایی تجارت ارزشمند خود را ایجاد می کنید.

و اکنون که وقت خود را صرف نوشتن لیست های جذاب کرده اید ، چگونه می توانید کره چشم بیشتری روی آنها داشته باشید؟ ما با ادغام تبلیغات IDX در وب سایت خود به شما کمک می کنیم خانه مشتریان خود را سریعتر بفروشید و معاملات بیشتری انجام دهید. این فهرست Pro نامیده می شود و هم اکنون برای مشتریان موجود و جدید OutboundEngine در دسترس است. برای مشتریان فعلی ، اینجا را کلیک کنید تا با مدیر حساب خود مکالمه برقرار کنید تا Listing Pro را به وب سایت خود اضافه کنید. اگر در OutboundEngine تازه کار هستید ، امروز یک نسخه آزمایشی رایگان برنامه ریزی کنید تا ببینید چگونه می توانیم به رشد تجارت املاک و مستغلات شما کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top