10 استراتژی و تاکتیک بازاریابی مشاغل کوچک که اکنون باید استفاده کنید

همیشه فشار زیادی به مشاغل کوچک برای جدا شدن از رقابت وارد می شود ، اما در زمان عدم اطمینان اقتصادی ، این مسئله برای سلامت تجارت شما اهمیت بیشتری می یابد. وقتی مصرف کنندگان تمایلی به صرف پول ندارند و دسترسی به آن از طریق روش های سنتی دشوارتر است ، صاحبان مشاغل باید فکر خلاقانه خود را شروع کنند.

آیا باید روی استراتژی های آفلاین یا آنلاین تمرکز کنید؟ چگونه کارهای بازاریابی را اولویت بندی می کنید؟ س questionsالات زیادی وجود دارد که باید بپرسید و پاسخ آنها را پیدا کنید. این 10 استراتژی بازاریابی مشاغل کوچک ، بدون توجه به اینکه در چه مرحله ای از تجارت قرار دارید ، برای بررسی مفید است.

1. اهداف بازاریابی خود را مرور کنید.

اگر مدتی مشغول تجارت بوده اید ، بسیار مهم است که به بررسی آنچه در بازاریابی خود انجام داده اید بپردازید. اهدافی که سالها پیش تعیین کرده اید ، ممکن است دیگر مسیر درستی برای تجارت شما نباشد ، خصوصاً با توجه به تغییر شرایط.

  • اهداف بازاریابی و فروش خود را بررسی کنید. بیشتر صاحبان مشاغل کوچک هنگام راه اندازی تجارت خود اهداف بازاریابی و فروش را تعیین می کنند. اما به محض شروع کار ، مدیریت روزمره شرکت شما طولانی می شود ، به همین دلیل است که بیشتر کارهای اصلی بازاریابی معمولاً به تأخیر می افتند. هنگام مرور این اهداف ، برنامه ای برای ارزیابی بازاریابی خود در فواصل منظم پیش رو تنظیم کنید.
  • قرار ملاقات بدون وقفه در برنامه خود را برای چک های هفتگی و / یا ماهانه تنظیم کنید. صحبت از ارزیابی منظم است ، از این نشانک ها برای بررسی اهداف و چگونگی پشتیبانی بازاریابی خود از آنها استفاده کنید. در مورد اینکه چه عواملی م whereثر است و کجا باید به دنبال تفویض آن باشید یک گفتگوی صادقانه با خود داشته باشید.
  • بازاریابی رقابت خود را در آغوش بگیرید. آیا آنها از استراتژی هایی استفاده می کنند که شما استفاده نمی کنید؟ به نظر می رسد برای آنها کار می کند؟ هر آنچه به آن علاقه دارید را یادداشت کنید و در آینده اضافه کردن آنها به برنامه بازاریابی خود را در نظر بگیرید.

2. از آنچه قبلاً انجام داده اید ، حساب کنید.

تاکتیک های بازاریابی مشاغل کوچکمنابع شما ارزشمند است. بهترین استراتژی های بازاریابی مشاغل کوچک مربوط به کمک به شما در پس انداز در یک یا چند مورد از این زمینه ها است. از برنامه کلی بازاریابی خود فهرست نویسی کنید و به آنچه سرمایه گذاری می کنید در مقابل آنچه پس می گیرید ، توجه کنید.

بیشترین زمان را برای بازاریابی خود صرف می کنید؟ پول چطور؟ آیا این تاکتیک کوچک بازاریابی در مشاغل کوچک ، که هر روز از انجام آن می ترسید ، واقعاً به نتیجه ای می رسد که امیدوار بودید؟

موثرترین استراتژی های بازاریابی برای مشاغل کوچک ، استراتژی هایی هستند که نتایج ملموسی می دهند ، زمان زیادی نمی گیرند و در بودجه فعلی شما جای می گیرند. روی آنها تمرکز کنید و بقیه موارد را فعلاً از بین ببرید.

3. پیگیری ، ردیابی ، ردیابی.

وقتی صحبت از استراتژی های بازاریابی مشاغل کوچک می شود ، ردیابی مشتریان بالقوه ای که با آنها ارتباط برقرار کرده اید قبل از دستیابی به مشتریان جدید بسیار پربارتر است. برخی از این ایده های زیر را امتحان کنید تا دیر یا زود کار جدیدی را شروع کنید:

  • با مشتریان راضی دنبال کنید. ببینید آیا آنها مایلند دوباره با شما کار کنند یا از اطلاعاتی درباره خدماتی که دوست دارند از طریق تجارت شما ارائه شود درخواست می کنند.
  • از مشتریان فعلی یا مشتریان قبلی توصیه بخواهید. مراجع نرخ تبدیل بالاتری دارند و سریعتر از سایر مشتریان بالقوه بسته می شوند.
  • در ارتباط با ایمیل باشید. با حفظ ارتباط مداوم ، شما در وهله اول با شبکه خود باقی می مانید تا وقتی که به تجربه حرفه ای شما نیاز دارند ، به شما فکر کنند.

4. بازخورد آنلاین خود را به حداکثر برسانید.

سایت هایی مانند Yelp یک فرصت قدرتمند بازاریابی در مشاغل کوچک برای کارآفرینان ایجاد می کنند. با یافتن وکلای دیجیتال ، ساده سازی درخواست های بازبینی و نشان دادن بهترین توصیه ها ، حضور آنلاین خود را کنترل کنید.

استراتژی های بازاریابی برای مشاغل کوچک

5. بهبود عملکرد وب سایت.

اگر وب سایتی دارید ، یکی از بهترین روشهای بازاریابی مشاغل کوچک ، بهینه سازی هرچه بیشتر آن است.

  • از آن برای گرفتن سرنخ استفاده کنید. وب سایت شما باید شامل خدمات شما باشد و به عنوان روشی آسان برای تماس با مشتریان بالقوه علاقه مند عمل کند.
  • تجارت و برند خود را معرفی کنید. توصیفات مشتریان رضایتمند ، مطالب جالب و هر چیز دیگری که نشان می دهد چگونه از رقابت در رقابت جدا می شوید ، به اشتراک بگذارید.
  • آن را برای دستگاه های تلفن همراه راحت کنید. دستگاه های تلفن همراه تقریباً 50٪ از ترافیک وب جهانی را تشکیل می دهند. Google با معرفی آنها قبل از وب سایتهایی که دوستانه نیستند به آنها پاداش می دهد. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما در همه دستگاه ها به خوبی کار می کند.

6. مشخصات کسب و کار آنلاین خود را بهینه کنید.

چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید در مورد حساب های تجاری Google یاد بگیرید. ما به طور خلاصه با بیان اینکه شما باید مطمئن شوید که کسب و کار شما دارای یک تجارت است. این به شما یک گام در نتایج جستجو و یک روش جدید برای به اشتراک گذاشتن نام تجاری خود می دهد.

در حالی که در این کار هستید ، حضور آنلاین خود را در سایت های دیگر مانند YellowPages ، Yahoo! ، Yelp ، Bing و غیره مرور کنید. آیا تمام اطلاعات شما مطابقت دارد؟ اگر اینگونه نباشد ، احتمالاً به دلیل وجود رقابت ، یافتن تجارت راحت تر است. OutboundEngine از ویژگی هایی برخوردار است که تجارت شما را اسکن کرده ، اطلاعات شما را همگام سازی کرده و قفل می کند تا بتوانید تجارت خود را در یک مکان کنترل کنید.

استراتژی های بازاریابی برای مشاغل کوچک

7. بازاریابی خود را خودکار کنید.

یکی از هوشمندترین استراتژی های بازاریابی مشاغل کوچک که صاحب مشاغل می تواند از آن استفاده کند ، واگذاری پروژه های خاص است. کارهایی مانند بازاریابی از طریق ایمیل ، ارسال پیام های اجتماعی و مدیریت بازبینی های آنلاین زمانبر است اما ضروری است. همکاری با شرکتی را که از شما برای شما مراقبت می کند در نظر بگیرید تا بتوانید به جای نگرانی در مورد بازاریابی ، وقت خود را با مشتریان سپری کنید.

8. یک ویدیو ایجاد و به اشتراک بگذارید.

در گزارشی از روند بازاریابی برای سال 2019 ، بیش از 50٪ از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که حداقل هفته ای یک بار فیلم مصرف می کنند. صاحبان مشاغل کوچک باید در نظر بگیرند که این واسطه را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانند تا همچنان در رقابت باقی بمانند. ارسال مداوم وبینارها ، فیلم های YouTube یا محتوای زنده با کیفیت بالا می تواند به مشتریان بالقوه شما کمک کند شما را پیدا کنند.

9. تعهدات گفتاری را ارزیابی کنید.

استراتژی های بازاریابی برای مشاغل کوچکداشتن شهرت قوی در صنعت خود یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی برای یک تجارت کوچک است. سخنگوی بودن در یک رویداد رسمی ، چشم اندازها و مشتریانی را نشان می دهد که شما در زمینه کاری خود متخصص هستید.

به چگونگی ارتباط با سازمان های محلی که میزبان کنفرانس ها ، جشنواره ها و سمینارهای منظم هستند فکر کنید. صحبت های خود را به آنها معرفی کنید و برای برنامه بعدی خود به برنامه نویسی آنها بپیوندید. در طی فاصله اجتماعی ممکن است این یک رویداد مجازی باشد تا شخصی ، اما کنفرانس ویدیویی می تواند به همان اندازه موثر باشد.

همچنین می توانید فرصت های گفتاری خود را ایجاد کنید. به عنوان مثال ، می توانید برای افراد بالای 50 سال یا یک مینی کمپ برای خریدهای اولیه خانه ، سخنرانی در زمینه برنامه ریزی بازنشستگی ارائه دهید. می توانید مستقیماً با مخاطبان هدف خود صحبت کنید و احتمالاً برخی از مشتریان و توصیه های بالقوه را مشاهده کنید.

10. عضو شوید.

هیچ لیستی از استراتژی های بازاریابی مشاغل کوچک بدون استفاده از منابع محلی کامل نخواهد بود. بازاریابی دهان به دهان ابزاری قدرتمند است و شرکت های همکار می توانند در گسترش کسب و کار شما کمک کنند. فرصت های توسعه حرفه ای و شبکه را می توان در همسایگی شما یافت.

در اینجا چند گروه وجود دارد که اگر می خواهید بازاریابی کسب و کار کوچک خود را بهبود ببخشید باید به آنها بپیوندید:

  • گروه های جامعه بنگاه های املاک و مستغلات می توانند به شورای محلی محله بپیوندند. شما علاوه بر تلاش برای فروش ، از نیازها و خواسته های جامعه محلی نیز بهره خواهید برد و علاقه خود را در جامعه تقویت خواهید كرد.
  • گروه های ملاقات جستجوی سریع “نمایندگان بیمه” در Meetup.com فرصت های زیادی را ارائه می دهد. به عنوان مثال ، در لس آنجلس ، این گزینه ها شامل یک شبکه شبکه ماهانه ، یک سری سمینارهای توسعه شغلی و یک گروه ساخت و ساز اعتماد به نفس فروش است.
  • انجمن های تجاری متخصصان سلامتی می توانند به انجمن بین المللی متخصصان سلامتی بپیوندند. اعضا در تعدادی از زمینه های تجاری خاص صنعت ، آموزش و درس می بینند.

افکار نهایی در مورد استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی مشاغل کوچک

همانطور که قبلاً ذکر شد ، بهترین استراتژی های بازاریابی مشاغل کوچک ، راهکارهایی هستند که برای شما مفید باشند. تنها راه برای فهمیدن این است که آزمایش کنید و ببینید چه چیزی به زمان می چسبد.

هر کدام از این استراتژی های بازاریابی مشاغل کوچک را انتخاب می کنید ، به یاد داشته باشید که همه اینها ارتباط با مردم است. این ارتباطات بصورت آنلاین و آفلاین اتفاق می افتد ، بنابراین حتماً ترکیبی از این دو تاکتیک را برای تعامل با کل شبکه خود بگنجانید.

از راه اندازی حساب های آنلاین خود گرفته تا جمع آوری بهترین نظرات مشتری در یک مکان تا ایجاد یک وب سایت بهینه شده ، OutboundEngine می تواند به شما کمک کند این استراتژی های بازاریابی را در تجارت خود اعمال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top