10 روش برای خودکار بازاریابی می تواند در وقت (و هزینه) شما صرفه جویی کند

همه ما مشغول هستیم. صاحبان مشاغل کوچک این را بیشتر احساس می کنند زیرا مانند بسیاری دیگر از استاندارد 9-5 پیروی نمی کنند. گرچه کاملاً طبیعی است که چنین احساسی داشته باشید ، اما می توانید برای ساده سازی روز خود و کارآیی بیشتر کار خود گام بردارید. برای بسیاری از مشاغل ، پاسخ این است که با انتخاب بستری که به طور خودکار از شما مراقبت کند ، بازاریابی را کنار بگذارید. در اینجا 10 روش اتوماسیون بازاریابی برای صرفه جویی در وقت شما (و هزینه) آورده شده است.

1. برنامه رسانه های اجتماعی خود را متمرکز کنید.

تا به حال به این فکر کرده اید که کجا و چه زمانی باید پست کنید؟ یا آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا اغلب پست می کنید یا اغلب به اندازه کافی پست نمی کنید؟ تلاش برای همراهی با تغییرات مداوم در شبکه های اجتماعی می تواند شما را گیج کند. به عنوان مثال ، این نظرسنجی در اینستاگرام نشان می دهد که “بهترین زمان ارسال” هر روز متفاوت است. تلاش و ادامه کار بسیار کار است! نیازی به ذکر این مطالعه نیست و ممکن است داده ها به خوبی در سال آینده تغییر کنند.

اتوماسیون بازاریابی با اطمینان از جلب توجه شایسته صفحات شبکه های اجتماعی می تواند در وقت شما صرفه جویی کند. حساب های اجتماعی شما فعال می مانند و بدون اینکه ساعتها هر هفته وقت خود را صرف ایده های محتوایی کنید و یادتان نرود که آنها را به اشتراک بگذارید بسیار زیبا به نظر می رسید.

2. نظارت و سازماندهی اجرای محتوا.

داده ها برای دانستن اینکه چگونه خبرنامه های ایمیل یا پست های اجتماعی شما از پس آنها بر می آیند ، مهم هستند. همچنین مفید است که ببینید مخاطبان شما از کدام موضوعات بیشتر لذت می برند و با آنها درگیر می شوند. به یاد داشته باشید: یک کمپین بهترین شاخص برای عملکرد خوب محتوای شما با مخاطبان شما نیست. در عوض ، به کارآیی زمان و تأثیرات طولانی مدت به عنوان موارد ارجاعی که منجر به معاملات آینده می شود ، نگاه کنید.

نرم افزار اتوماسیون بازاریابی اطلاعاتی از جمله چند ایمیل ارسال شده ، قیمت باز ، تعهدات انتشار و موارد مشابه را به شما نشان می دهد.

3. تجارت خود را به طور منظم تبلیغ کنید.

این یک روش کاملاً معقول است که به صورت خودکار بازاریابی می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند. اکثر متخصصان تجارت ایده آوردن کارت ویزیت با خود یا شرکت در رویدادهای آنلاین را در ذهن خود دارند. با این حال ، این رویدادها معمولاً نادر هستند و شما نمی توانید میزان زمان بندی آنها را کنترل کنید. و در طی فاصله اجتماعی ، یافتن این فرصت ها حتی دشوارتر است.

به روزرسانی شبکه های اجتماعی کاری است که می توانید به راحتی انجام دهید تا در ذهن شما باقی بماند. گذراندن هفته ها بدون ارسال در صفحه شغلی فیس بوک یا ماه ها بدون ارسال ایمیل به شبکه می تواند تفاوت بین شخصی باشد که نام شما را هنگام نیاز به شما بیاد می آورد و در رقابت شما شرکت می کند. نرم افزار اتوماسیون بازاریابی می تواند اطمینان حاصل کند که مخاطبان شما دائماً شما را می شنوند.

روش های اتوماتیک بازاریابی می تواند در وقت شما صرفه جویی کند

4. اعتبار خود را به عنوان یک متخصص ایجاد کنید.

این پست ها و ایمیل ها در شبکه های اجتماعی که مدام درباره آنها صحبت می کنیم؟ آنها برای ایجاد اعتبار شما به عنوان یک متخصص بسیار مهم هستند. وقتی اطلاعات جالب و مرتبط را با افراد مناسب در میان می گذارید ، آنها در صورت داشتن س questionsال یا نگرانی شروع به دیدن شما به عنوان منبع دسترسی می کنند. در نتیجه ، فرصت های بیشتر ، هدایت های بالقوه و تکرار تجارت به دست خواهد آمد. به این ترتیب ، اتوماسیون بازاریابی می تواند در وقت و هزینه شما صرف جستجو شود.

و همه صاحبان مشاغل کوچک ارزش توصیه ها را می دانند!

5- دامنه دسترسی خود را فراتر از شبکه فعلی خود گسترش می دهد.

خبرنامه های ایمیل و پست های شما در شبکه های اجتماعی بیشتر توسط افرادی که قبلاً به آنها وصل شده اید دیده می شوند. تعهد می تواند به شما کمک کند پست های خود را بالاتر از دیگران قرار دهید ، اما با الگوریتم های مداوم در حال تغییر در شبکه های اجتماعی ، درک آنچه مردم واقعاً می بینند دشوار است.

یکی از راه های گسترش شناخت نام شما انجام کاری مانند اجرای تبلیغات اجتماعی است. شما نه تنها نام خود را برای افراد جدید نشان می دهید ، بلکه می توانید دقیقاً کسانی را که می خواهید پیام خود را ببینید هدف قرار دهید و تجارت خود را ارتقا دهید.

6. مکالمات طبیعی را تشویق می کند.

خوب است به یاد داشته باشید که برخی از افراد حتی در صورت نیاز به خدمات شما ممکن است اتصال را دشوار کنند. شاید آنها خجالتی یا عصبی هستند که حرف اشتباهی می زنند یا حتی احمقانه به نظر می رسند.

داشتن یک نقطه مکالمه یا دلیل تماس با آنها به آنها کمک می کند تا این مرحله را انجام دهند. یک خبرنامه پست الکترونیکی یا پست جالب در شبکه های اجتماعی ممکن است موضوعی باشد که به کسی که می خواهد راهی برای شروع مکالمه پیدا کند کمی بیشتر تقویت می کند.

روش های اتوماتیک بازاریابی می تواند در وقت شما صرفه جویی کند

7. فرصت های خرید را از بین می برد.

خرید مشتری های بالقوه یک قمار است. ممکن است چند سوزن در انبار کاه پیدا کنید ، اما در پی این کار زمان زیادی را برای تعقیب مشتریان بی کیفیت تلف خواهید کرد کسانی که در بازار خدمات شما هستند احتمالاً قبلاً توسط رقبایی که همان قیمت های اصلی را خریداری کرده اند ، فراخوانده شده است. به جای چرخاندن تاس برای خرید مشتریان بالقوه ، به اتوماسیون بازاریابی اعتماد کنید.

هر نرم افزاری را که انتخاب می کنید ، باید شامل یک وب سایت بهینه شده و یک روش آسان برای جمع آوری اطلاعات از طرف ذینفعان باشد ، مانند استفاده از فرم. حتی اگر وب سایت شما هر ماه فقط 5 مشتری بالقوه برای شما فراهم کند و یکی از آنها را ببندید ، این 12 معامله است که در یک سال انجام می شود و شما فقط راهی دارید که افراد بتوانند به راحتی شما را آنلاین پیدا کنند.

8. مشاغل پراهمیت و مشتریان شما را برجسته می کند.

یکی از ناامیدکننده ترین قسمتهای فروش در هر مشاغل تماس سرد است. احساس این است که شما وقت با ارزشی را هدر می دهید وقتی تماس بعد از تماس شما را به جایی نمی رساند. وقتی نرم افزار اتوماسیون بازاریابی شما را نشان می دهد که چه کسی آماده صحبت است و چه کسی آماده نیست ، می توانید به جای حدس زدن روی توصیه های گرم تمرکز کنید. به بیان ساده ، زمان کمتری را در ناامیدی و زمان بیشتری را در مکالمات سازنده صرف کنید.

روش های اتوماتیک بازاریابی می تواند در وقت شما صرفه جویی کند

عکس صفحه از داشبورد OutboundEngine

9. بازخورد و توصیه های شما را جمع آوری می کند.

درخواست بررسی و توصیه می تواند یک کار ناجور باشد. دانستن اینکه چگونه بپرسید ، چه چیزی بگویید و چه موقع زمان مناسب برای پرسیدن است ، ممکن است دشوار باشد. با این حال ، مراجعه برای موفقیت بلند مدت هر کسب و کار کوچک و حرفه ای بسیار مهم است.

این تصویر صفحه نشان می دهد که OutboundEngine چگونه بازخورد و توصیفات شما را جمع آوری می کند و برای مشتریان بالقوه می تواند ببینند که چقدر به شما توصیه می کنیم.

روش های اتوماتیک بازاریابی می تواند در وقت شما صرفه جویی کند

10. مشتریان بالقوه ای را که هنوز آماده خرید نیستند ، تغذیه می کند.

بیایید بگوییم شما در حال خرید یک ماشین جدید هستید. شما خرید می کنید ، تحقیق می کنید ، از دوستان می خواهید ، بررسی ها را می خوانید – کار می کند. سپس اتومبیل مورد علاقه خود را در نمایندگی محلی پیدا کرده و تصمیم می گیرید آن را امتحان کنید. ممکن است تصمیم به خرید این ماشین درجا نداشته باشید ، اما این بدان معنا نیست که هفته آینده یا حتی بعداً در سال آن را نخرید. ما تضمین می کنیم که فروشنده خودرو نیز نمی خواهد شما این ماشین را فراموش کنید.

در مورد مشتریان شما نیز همین طور است. در مورد تصمیم گیری های مهم ، مانند بیمه نامه یا خرید بزرگ ، مانند خانه جدید ، مهلت مقررات برای همه متفاوت است. خطوط ارتباطی را باز نگه دارید. به آنها بگویید وقتی آنها آماده هستند آماده صحبت هستند و انجام این کار را برای آنها آسان کنید.

در وقت صرفه جویی کنید و هر طور که می خواهید از آن استفاده کنید

اگر هنوز هم به طور جداگانه وقت خود را برای انجام هر یک از این کارها صرف می کنید ، در نظر بگیرید که چگونه اتوماسیون بازاریابی می تواند در وقت شما صرف تمرکز روی آنچه دوست دارید ، شود. واقعیت این است که مکالمات بصورت آنلاین و آفلاین انجام می شود و شما باید اطمینان حاصل کنید که با مردم در هر کجا که هستید ملاقات می کنید. اگرچه تعاملات آنلاین جایگزین تمام تلاش های ایجاد رابطه نیستند ، اما باید بخشی از استراتژی تجارت شما باشند.

اینها تنها چند راه از طریق اتوماسیون بازاریابی در صرفه جویی در وقت و در نتیجه هزینه شما است. نرم افزار اتوماسیون بازاریابی مانند OutboundEngine می تواند به شما کمک کند هر مورد را در این لیست قرار دهید. درباره کارهایی که در اینجا انجام می دهیم بیشتر بدانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top