10 مرحله ساده: چگونه می توان از کسب و کار خود بازخورد آنلاین گرفت

پیشتر اشاره کردیم که 85٪ از مشاغل کوچک می گویند که مراجعه دهان به دهان 1 راه برای یافتن اطلاعات جدید در مورد آنها است ، که برای تجارت عالی است. با این حال ، حتی وقتی شخصی در مورد کسب و کار شما به دوستی می گوید ، کار بعدی او این است که شما را در گوگل جستجو می کند تا ببینید دیگران چه می گویند. این که آیا برنامه ای توسط یک دوست ارسال شده است یا نام شما را در جایی دیگر شنیده است ، آنها معمولاً ارتباط شما را با یک جستجوی آنلاین شروع می کنند ، که اغلب بازخورد شما را نشان می دهد. به همین دلیل درک نحوه دریافت بازخورد آنلاین برای کسب و کار شما برای موفقیت شما بسیار مهم است.

آیا متقاعد نشده اید که معاینه وزن زیادی دارد؟ در اینجا برخی از آمار BrightLocal آمده است:

  • 87 درصد از مصرف کنندگان نظرات آنلاین مشاغل محلی را می خوانند.
  • 79 درصد از نظرات آنلاین به همان اندازه که به خانواده و دوستان خود اعتماد دارند ، اعتماد می کنند.
  • 94 درصد مردم می گویند که بازخورد مثبت آنها را بیشتر به استفاده از مشاغل متمایل می کند و 92 درصد بازخورد منفی را رد می کنند.

در اینجا نتیجه گیری می شود: به هر طریقی ، مشتریان احتمالی تصمیم می گیرند که آیا با شما بر اساس آنچه دیگران در مورد شما به صورت آنلاین می گویند تجارت کنند یا خیر. شما یا می توانید در حاشیه بنشینید و این واقعیت را نادیده بگیرید ، یا می توانید با فعالیت فعال بر روی بررسی های متفکرانه و م onlineثر آنلاین مشارکت کنید.

چگونه می توان در 10 مرحله آسان برای کسب و کار خود نظرات آنلاین دریافت کرد

احتمالاً برای شما این سوال پیش آمده است که چگونه می توانید برای کسب و کار خود بازخورد آنلاین دریافت کنید. در واقع ، خیلی راحت تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

مرحله 1: کار خوبی انجام دهید

نیازی به گفتن نیست ، انجام کارهای محکم ، پتانسیل شما را برای دریافت بازخورد بیشتر افزایش می دهد ، اما ارزش تأکید دارد. برای اطمینان از ارائه بهترین خدمات ممکن ، بازخورد و نظرات را جدی بگیرید. مشتریان خوشحال پیش نیاز همه مراحل دیگر این راهنما هستند.

قبل از اتمام کار با مشتری ، وظیفه خود را برای ترک نکات انجام دهید. مکالمه را با پرسیدن نحوه آشنایی آنها با شما آغاز کنید. ممکن است تصور کنید که از نظرات و توصیفات آنلاین خود کسب و کارهای زیادی کسب می کنید. افزودن یک علامت پنجره در دفتر خود یا پیوندی به صفحه Yelp یا Facebook در امضای ایمیل خود را در نظر بگیرید. بذرهای ناخودآگاه را از قبل بکارید تا درخواست معاینه تسهیل شود.

مرحله 2: حساب های خود را تنظیم کرده و ادعای مالکیت کنید

شما صنعت خود را بهتر از دیگران می شناسید ، بنابراین مطمئن شوید که سایت های بازبینی را انتخاب می کنید که به چند مورد کمک می کند:

  • آنها کاربران متخصص را جذب می کنند. (Yelp در حال حاضر 224 میلیون نظر دارد.)
  • وقتی کسب و کار یا نام شما در Google باشد ، نتایج نمایش داده می شوند.
  • آنها برای تجارت و صنعت شما منطقی هستند.

هنگامی که لیستی کوتاه از سایت های مناسب برای بررسی دارید ، این حساب ها را راه اندازی کنید! بیشتر اوقات ، اگر خودتان وقت نگذاشته اید که صفحه کسب و کار را راه اندازی کنید ، شخصی قبلاً آن را برای شما اضافه کرده است – که می تواند منجر به عدم دقت و از دست دادن فرصت ها شود. این زمانی است که شما باید مالکیت صفحه را به دست آورید تا سطحی از کنترل را داشته باشید. در اینجا چند لینک برای کمک وجود دارد:

پس از سفارش نمایه های آنلاین مربوطه ، می توانید مطمئن باشید که کسب و کار شما با دقت و در بهترین نور ممکن ارائه شده است.

مرحله 3: بهترین نامزدهای خود را مشخص کنید

هنگام بررسی دو نکته مهم وجود دارد. اول ، شما از شخصی می خواهید که در گذشته نه چندان دور با او کار کرده اید که آشکارا یک مرور درباره کسب و کار خود بنویسد. ثانیاً ، همه کسانی که با آنها تجارت کرده اید بهترین انتخاب برای یک بررسی درخشان نیستند ، بنابراین در مورد افرادی که به آنها مراجعه می کنید گزینشی عمل کنید. سعی کنید بر کسانی تمرکز کنید که نه تنها تجربه خوبی با شما داشته اند ، بلکه به زودی با شما ارتباط برقرار کرده اند تا نام شما را به خاطر بسپارند.

همچنین درک کنید که وقتی از شخصی می خواهید برای شما نظری بنویسد ، از او می خواهید اعتماد و اعتبار خود را آنلاین برای حمایت از شما قرار دهد. این یک معامله بزرگ است ، بنابراین آن را ساده نگیرید.

نکته جانبی: اگر می خواهید واقعا کسب و کار خود را بهبود ببخشید ، باید این کار را به یک عادت تبدیل کنید که حتی از مشتریان نه چندان ایده آل نیز بازخورد بخواهید. از آنها در ایمیل خصوصی بپرسید ، اما یک پاسخ صادقانه بخواهید. آنچه آنها می گویند را جدی بگیرید و واقعاً با بازخورد آنها برای بهبود تجارت خود تلاش کنید. هر مشتری کاندید مناسبی برای بررسی نیست ، اما هر مشتری می تواند منبع اطلاعاتی باشد که به شما کمک می کند در کارهایی که انجام می دهید بهتر شوید.

مرحله 4: زمان مناسب برای پرسیدن را پیدا کنید

برخی از کسانی که این مطلب را می خوانند ممکن است در مشاغل معاملاتی بیشتری مانند سالن ها ، آبگرم ، تعمیرات ماشین و موارد مشابه فعالیت کنند. شما این تجمل را دارید که می توانید به صورت معمولی درخواست بازبینی کنید ، زیرا در مدت زمان کوتاهتری دوباره این مشتری را خواهید دید. داشتن یک مکان فیزیکی که در آن می توانید برچسب های مرور را نمایش دهید نیز کمک می کند.

برای آن دسته از افرادی که چرخه های فروش طولانی تری دارند ، مانند املاک ، وام مسکن و بیمه ، برنامه ریزی برای دریافت نظرات آنلاین باید استراتژیک تر باشد.

ما یک پست وبلاگ کامل در این زمینه با نکاتی در مورد نحوه تعیین زمان دقیق درخواست توصیه یا بررسی قرار داده ایم.

با این حال ، در اینجا پاسخ کوتاهی وجود دارد: پس از اتمام معامله و رفع مشکلات احتمالی پس از فروش ، درخواست بازنگری کنید ، اما قبل از گذشت زمان زیادی که حافظه آنها برای تعامل شروع به محو شدن می کند. شما داورانی می خواهید که هنوز تجربه تازه ای در ذهن خود دارند ، که معمولاً به معنای درخواست بازبینی در عرض چند هفته است.

مرحله 5: سپس … بپرسید!

می توانید به روش های مختلف ، از تماس های تلفنی ، پیامک ها و ایمیل ها گرفته تا کارت پستال یا درخواست های حضوری ، سوالات خود را مطرح کنید. از هر روشی که برای شما راحت تر است استفاده کنید. فقط انجامش بده زیرا اگر بازخورد نمی خواهید ، احتمالاً رخ نخواهد داد.

هنگامی که معامله به پایان رسید و مشتری شما 100 درصد راضی است ، وقت آن است که حرکت خود را انجام دهید. از آنها به خاطر کسب و کار تشکر کنید و به آنها توضیح دهید که مشتریان بزرگ مانند آنها چیزی هستند که به رشد شما کمک می کنند. با درخواست خود مستقیم باشید ، در برخورد خود مودب باشید و متواضع باشید.

سناریو نمونه:

شما به تازگی خانه ای خریداری کرده اید و جابجایی اجاره کرده اید. این یک شرکت جدیدتر است که در تلاش است تا شرکت خود را بسازد. آنها مشتاق دریافت بازخورد در مورد Yelp هستند. هنگام ورود به آخرین اثاثیه شما ، آنها ذکر کردند که چقدر دوست دارند در مورد خدمات Yelp خود بازخورد داشته باشند.

دو روز پس از درخواست ، مجری با ایمیل ارسال می شود تا مطمئن شود که همه چیز با این حرکت بدون مشکل پیش رفته است. باز هم ، او می پرسد که آیا مایل هستید یک نظر بنویسید و پیوندی به وب سایت شرکت Yelp ارائه می دهد. موافقید ؛ این بازه زمانی دو روزه زمان کافی برای ایجاد بود ، اما هنوز هم به زودی پس از کار برای در نظر گرفتن جزئیات کافی بود.

درباره نوع: وقتی می دانید که آنها در خانه هستند ، اقامت کوتاهی دارند یا به کامپیوتر نزدیک هستند ، از افراد بازخورد بخواهید. شاید یک ایمیل در 7:30 شب یک روز هفته یا یک تماس تلفنی در ظهر باشد. آن را برای آنها راحت کنید.

مرحله ششم: دقیق باشید و کار را آسان کنید

فقط گفتن “من دوست دارم شما یک نظر برای من بنویسید” کافی نیست. شما باید قبل از پرس و جو بدانید که چه می خواهید و مهمتر از همه ، باید همه چیز را تا آنجا که ممکن است هموار کنید.

مانند سابقه مهاجران ، یک نماینده املاک یا افسر وام باید برای دریافت بازخورد پس از خرید خانه از سوی مشتری ، استراتژی داشته باشد.

اسکریپت:

افسر وام یک هفته پس از درخواست شما منتظر می ماند و سریع با شما تماس می گیرد تا ببیند اوضاع چگونه پیش می رود. این چک شما را با اطلاعات مورد نیاز شما ترکیب می کند: چگونه ، چه وقت و کجا اولین پرداخت وام مسکن خود را انجام دهید.

در پایان مکالمه ، او می پرسد آیا می خواهید به او در بررسی کمک کنید. به طور دقیق تر ، آیا می خواهید تجربه خود را با او در صفحه تجاری فیس بوک خود بنویسید؟ شما موافقت می کنید و او می گوید دستورالعمل ها را ارسال می کند. در عرض چند دقیقه ، ایمیلی با پیوندی به صفحه فیس بوک او دریافت می کنید که از شما می خواهد در مورد تجربه خود بنویسید.

درخواست او ساده ، ملموس ، واضح و آسان برای اجرا بود. علاوه بر این ، این فرایند یکی دیگر از تعاملات مثبت با مشتری است. همه این عوامل به ایجاد یک بررسی درخشان کمک می کند.

مرحله 7: دنبال کنید و دوباره بپرسید

حدس بزن چی شده؟ مردم مشغول هستند و به راحتی چیزها را فراموش می کنند. هنگام کار بر روی بهترین راه ها برای دریافت نظرات آنلاین ، باید کمی پوست ضخیم ایجاد کنید. در صورت دریافت تأیید شفاهی از شخصی که می خواهد نظر خود را بنویسد ، شخصا آن را دریافت نکنید ، اما این اتفاق نمی افتد. با تدبیر باشید. پس از زمان مناسب با او تماس بگیرید و دوباره آنها را دعوت کنید.

مثال از افسر وام مرحله 6 را در نظر بگیرید. شما ممکن است مالک جدیدی باشید که پس از تماس تلفنی نظر نوشتن را فراموش کرده اید. یک هفته قبل از پرداخت اولین وام مسکن ، مامور وام شما دوباره درخواست می کند. این به شما اطلاع می دهد که اولین پرداخت باید به جای پرداخت آنلاین از طریق پست ارسال شود ، بنابراین باید چند روز قبل از پرداخت چک را از طریق پست ارسال کنید. فوق العاده مفید برای دانستن!

در طی این تماس ، او تلاش دیگری کرد تا برای معاینه از او کمک بخواهد. این درخواست باعث می شود که یک مرور سریع بنویسید تا دوباره فراموش نکنید.

مرحله هشتم: تشکر کنید

وقتی شخصی برای کسب و کار شما نظری می نویسد ، شهرت خود را برای عموم مردم و دوستان خود که می توانند نظرات آنها را ببینند ، آنلاین می کند ، بنابراین حتماً از آنها تشکر کنید!

آیا نظر خوبی در مورد Yelp دارید؟ علنی به او پاسخ دهید و از آنها بخاطر این کار تشکر کنید. سپس تلفن را بردارید و با آنها تماس بگیرید. به خاطر داشته باشید که انجام یک تجارت به این معنا نیست که شما از ایجاد روابط با آنها دست بردارید. این ارتباط در تجارت ارجاع سزاوار اهمیت است.

مرحله نهم: ارزیابی کنید ، تغییر دهید و تکرار کنید

همه چیز گفته و انجام شده است ، هنگام شروع باید رویکرد خود را دنبال کنید. شاید یک صفحه گسترده از Google یا Excel مفید باشد. پیگیری اطلاعاتی مانند تاریخ معامله ، پرس و جوهای اول و دوم ، رسانه مورد استفاده برای پرس و جو (تلفن ، ایمیل ، پیام ، به صورت حضوری) و میزان موفقیت افرادی که نظرات را می نویسند.

به زودی با ریتم مطلوب نحوه دریافت نظرات آنلاین آشنا خواهید شد. سپس آن را بخشی از هر معامله ای که می بندید یا معامله ای که می بندید قرار دهید. تکرار به عادت تبدیل می شود.

همه قادر نخواهند بود به شما بازخورد بدهند ، حتی زمانی که شما بخواهید. اما اگر وظیفه ایجاد درخواست را در روال معمول تجاری خود لحاظ کنید ، این امر به طبیعت دوم تبدیل می شود و شهرت آنلاین شما تجارت شما را افزایش می دهد.

گام دهم: همین جا متوقف نشوید!

اهمیت تداوم ایجاد روابط با مشتریان پس از انجام معامله را نمی توان دست کم گرفت. شما به یک استراتژی بلند مدت احتیاج دارید تا نام خود را در ذهن آن مشتریان راضی نگه دارید که به تازگی نظر خود را برای شما نوشته اند.

به یاد داشته باشید که 85 درصد از مشاغل کوچک می گویند که مراجعه دهان به دهان اصلی ترین روش یادگیری مشتریان جدید در مورد آنها است. در اینجا به نظر می رسد:

چگونه می توان نظرات آنلاین را دریافت کرد

البته ارائه خدمات عالی و ارائه ارزش به شخص چیزی محسوب می شود. اما در واقع بین زمانی که با یک مشتری تجارت می کنید و زمانی که یک دوست درخواست معرفی می کند ، چه اتفاقی می افتد؟ تلاش برای به خاطر سپردن نام ماهها یا سالها پس از همکاری مشتری با شما ممکن است آنقدرها هم که فکر می کنید آسان نباشد.

به همین دلیل مهم است که پس از پایان تجارت رسمی خود ، به شبکه خود متصل باشید. وقتی مشتریان و مشتریان نام شما را می دانند ، لازم نیست بدانید چگونه می توانید برای کسب و کار خود بازخورد آنلاین دریافت کنید.

کنترل نظرات آنلاین را در دست بگیرید

نظرات آنلاین چه بخواهید و چه نخواهید اتفاق می افتد. و مردم آنها را جدی می گیرند. اگر اقدامی برای محافظت از شهرت خود به صورت آنلاین انجام ندهید ، هیچ کنترلی بر تصویر ایجاد شده برای نام تجاری خود ندارید.

افراد ، از جمله مراجع واجد شرایط ، حتی قبل از اینکه فرصتی برای ملاقات با آنها داشته باشید ، به شما و کسب و کار شما برای بررسی های آنلاین امتیاز می دهند. به همین دلیل یادگیری نحوه دریافت بازخورد آنلاین برای کسب و کار شما بسیار مهم است. (OutboundEngine می تواند در این مورد به شما کمک کند!)

اگر به دنبال دستی برای جمع آوری نظرات آنلاین و استراتژی کلی بازاریابی آنلاین خود هستید ، OutboundEngine اینجا است. چه حضور رسانه های اجتماعی شما باشد و چه توصیفات ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top