3 بهترین راز برای به دست آوردن تجارت ارجاع

رشد کسب و کار خود با مراجعه به پرونده ها همیشه یک روند راحت یا آسان نیست. اگرچه می توانید بازی “build and it will come” را انجام دهید ، اما همه ما می دانیم که گرفتن یک تجارت ارجاع نیاز به برنامه ریزی و اجرای فعال دارد.

85 درصد مشاغل کوچک می گویند که مراجعه دهان به دهان مهمترین راه اطلاعات جدید در مورد تجارتشان است. یک شرکت حقوقی دریافت که ارجاع ها نرخ تبدیل بالاتری دارند ، سریعتر بسته می شوند و ارزش مادام العمر بالاتری دارند. شواهدی از این دست به وضوح نشان می دهد که روند ارجاع باعث رشد تجارت شما خواهد شد.

ساخت یک فرآیند ارجاع در تئوری ساده به نظر می رسد ، اما سه چیز مانع اکثر شرکت ها می شود.

  1. شخصیت: درخواست شخصی که به تازگی با شما تجارت کرده است به خود انگیزشی و اعتماد به نفس نیاز دارد.
  2. تدبیر: این شامل تلاش مداوم برای بهبود رویکرد و روند شما است.
  3. جهت: شما باید وقتی شخصی آماده و مایل به کمک است راهنمایی واضحی کنید.

اگر به درستی مورد خطاب قرار گیرند ، این 3 راز محرمانه برای به دست آوردن تجارت ارجاع است.

1. ترس های خود را غلبه کنید و شروع کنید

مدتها قبل از درخواست توصیه ، بر ترس از درخواست توصیه غلبه کنید. به طور خلاصه ، هرچه بیشتر برای شروع صبر کنید ، تجارت ارجاع بیشتر از دست می دهید.

به دست آوردن تجارت ارجاع به غیر از درخواست مستقیم ، از راه های دیگری نیز قابل تشویق است. به عنوان مثال ، HubSpot برای کمک به صاحبان مشاغل کوچک ، توسعه “ذهنیت ارجاع” نوشته است.

در واقع ، نحوه تفکر در مورد توصیه به این معنی است که آنچه را می دهید دریافت کنید. با ارجاع دادن ، ارجاع دریافت خواهید کرد. اگر حسابداری دارید که سالها در تجارت بوده است ، شبکه خود را در جریان بگذارید. اگر یک برگزار کننده رویداد وجود دارد که با کمک به موفقیت در مهمانی سالانه تعطیلات ، زندگی شما را آسان تر کرده است ، آن را به اشتراک بگذارید! به شبکه خود کمک کنید تجارت شما را گسترش دهد و آنها نیز به همان اندازه مایل به کمک به شما خواهند بود.

2. زمان (و روش) دقیق درخواست مشاوره

بهترین جوابی که می توانیم بدهیم این است که رابطه آنقدر قوی باشد که اعتماد و ایمان آنها به شما را تضمین کند. مشاوره حرفه ای: قطعاً نه لحظه انجام معامله

می دانیم که این پاسخ نادرست است. شما باید رابطه منحصر به فرد خود با مشتری خود را ارزیابی کنید ، که این امر توصیه جهانی را دشوار می کند. افراد حرفه ای باید بهترین زمان برای درخواست مراجعه را پیدا کنند.

دو سوال قبل از درخواست توصیه باید در نظر گرفته شود:

  1. آیا ارزش ارائه می شود و توسط مشتری تشخیص داده می شود؟
  2. مشتری که توصیه می کند چه شخصیتی دارد؟

بدیهی است که اگر مشتری هنوز از خدمات ارائه شده ارزشی دریافت نکرده باشد ، زمان دقیق نیست. قبل از بستن خانه جدید ، آژانسهای املاک و مستغلات را نمی بینید که درخواست مراجعه کنند.

در چنین یادداشتی باید مطمئن شوید که مشتری اینگونه است آگاه از ارزش نیز. درخواست توصیه بلافاصله پس از امضای قرارداد ممکن است هنوز بهترین زمان نباشد.

اغلب اوقات ، مشتریان قبل از ارائه خدمات برای پردازش یک معامله یا تصمیم بزرگ به زمان و مکان نیاز دارند. به همین دلیل است که این پاسخ به صورت مورد به مورد است.

شخصیت مشتری را نیز در نظر بگیرید. اگر آنها قاطعانه تر باشند ، پس یک سوال مستقیم به خوبی پذیرفته می شود. با این حال ، اگر مشتری شما منفعل و درون گرا باشد ، ممکن است درخواست مستقیم برای او دشوار باشد. انواع مختلف شخصیت باید به طرق مختلف مورد پرسش قرار گیرند.

وقتی مطمئن شدید مشتری شما از خدمات شما ارزشی دریافت کرده است ، پس می پرسید. نتیجه گیری: مشتریان خوشحال از کمک به شما در پیشرفت کار خود خوشحال هستند. از درخواست کمک آنها نترسید.

3. نحوه هدف گیری را به آنها بیاموزید … و بپرسید!

بنابراین شما زمان بهینه درخواست ارجاع را پیدا کرده اید و روش شما ابداع شده است. عالی! اکنون با یک چالش سوم روبرو هستید: آموزش دادن به مشتری برای انجام این کار و کمک به او در این کار.

سه مورد ارجاع وجود دارد که می توانید از مشتریان خود درخواست کنید:

1) توصیه های سنتی

این زمانی است که شما از مشتریان خود برای پشتیبانی مداوم تشکر می کنید و می پرسید آیا آنها دوستانی دارند که بتوانند از خدمات شما بهره مند شوند. بسته به صنعت خود ، ممکن است بتوانید این درخواست ها را با یک کمپین ارجاع انجام دهید.

2) توصیه ها

حتی پس از توصیه توسط یکی از دوستان ، افراد همچنان وقت خود را برای تحقیق آنلاین می گذرانند. مشتریان بالقوه می توانند از زبان مشتریان واقعی ، به قول خودشان ، نحوه کار با شما را بشنوند. در اینجا مثالی از صفحه توصیه های مشتری OutboundEngine آورده شده است:

3) توصیفات و بررسی های آنلاین

اگرچه این امر پتانسیل جدیدی را مستقیماً در اختیار شما قرار نمی دهد ، اما بررسی و توصیه در سایت شما و سایت های شخص ثالث برای تجارت شما ضروری است. 85 درصد کاربران به همان اندازه که به توصیه های شخصی اعتماد دارند ، به بررسی های آنلاین نیز اعتماد دارند. مطمئن شوید که برای مشتریان بالقوه بازخورد دارید.

در آخر ، مطمئن شوید که دعوت به عمل شما واضح است. به عنوان مثال ، “لطفاً مروری بر صفحه Yelp من در مورد اوقات مشترک ما بگذارید.”

  • آیا لینک مستقیمی به مکانی که می خواهید مشتری به آنجا برود ارائه داده اید؟
  • آیا به دستورالعمل های اضافی نیاز دارید؟
  • آیا به وضوح از مشتریان خواسته اید که می خواهید چه کاری انجام دهند؟

بهبود این قسمت احتمالاً بزرگترین پیشرفتی است که می توانید در روند مراجعه داشته باشید.

شروع به کسب و کار معرفی کنید

توصیه ها برای مشاغل از هر اندازه بسیار مهم هستند. چه مالک املاک و مستغلات باشید ، چه رستوران و چه سالن ، سه راز کسب و کار با مراجعه یکی است:

  • مشتریان خوشحال از کمک به شما خوشحال هستند ، بنابراین در صورت درخواست و استفاده از آن احساس راحتی کنید.
  • بهترین زمان برای درخواست توصیه ها این است که مشتری شما از شما ارزشی دریافت کرده و به شما اطلاع می دهد.
  • وقتی کسی آماده کمک به شماست ، روند کار را برای او آسان کنید.

برای کسانی که خواهان اتوماسیون بیشتر با استراتژی ارجاع خود هستند ، یافتن یک شریک فناوری ممکن است راه حل باشد. OutboundEngine می تواند کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top