4 نوع توصیه برای سود کسب و کار شما

در تجارت ، شهرت شما همه چیز است. اگر مشتریان شما به شما اعتماد نکنند ، باز نخواهند گشت. آنها قطعاً شما را به دوستان و خانواده توصیه نمی کنند. یکی از راه های تقویت شهرت ، استفاده از انواع توصیه ها است – دهان به دهان ، بررسی آنلاین ، اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی و بررسی ایمیل.

شهرت اهمیت دارد ، به ویژه هنگامی که فکر می کنید اکثر مشاغل جدید از توصیه های مشتری از یک نوع یا دیگری ناشی می شوند. با در نظر گرفتن این موضوع ، اجازه دهید چهار نوع مختلف از مراجعات را بررسی کنیم و بدانیم که آنها برای موفقیت در تجارت شما چه معنایی دارند.

1. توصیه های دهان به دهان

برای 85 درصد از مشاغل کوچک ، روش اصلی جذب مشتریان جدید از طریق مراجعه دهان به دهان است. این نباید تعجب آور باشد ، زیرا 92 consumers از مصرف کنندگان می گویند به توصیه های دوستان و خانواده نسبت به سایر انواع تبلیغات اعتماد دارند.

اما چگونه می توانید از طریق دهان به دهان مراجعه کنید؟ آیا آنها … فقط اتفاق نمی افتد؟

اول از همه ، شما باید کار با کیفیت بالا و ارائه خدمات عالی به مشتریان را انجام دهید. به این ترتیب می توانید پایه اعتماد و وفاداری مشتری را ایجاد کنید. سپس شما باید درخواست مراجعه کنید.

به طرز عجیبی ، این جایی است که اکثر مشاغل اشتباه خود را مرتکب می شوند. در حالی که 91 of از مشتریان مایل به ارائه توصیه هستند ، فقط 11 owners از صاحبان مشاغل تمایلی به درخواست آنها ندارند. در مورد فرصت از دست رفته صحبت کنید!

به یاد داشته باشید که خوب است هر از گاهی کمی رضایت مشتری را جلب کنید. در حالی که ارجاعات سنتی دهان به دهان گاهی خود به خود اتفاق می افتد ، توصیه های امروز مشتریان فراتر از رویکرد شخصی و مکالمه ای سال های گذشته است. امروزه به لطف اینترنت ، دهان به دهان می تواند سریعتر حرکت کند.

2. بررسی های آنلاین

بیست سال پیش ، یک مشتری ممکن است شبیه یک دوست سطح پایین به نظر برسد ، اما ممکن است این پایان کار باشد. امروزه ، در عرض چند ثانیه پس از اتمام یک معامله ، همان مشتری می تواند به هر تعداد از سایتهای بررسی آنلاین دسترسی داشته باشد و یک بررسی خوراکی که تا آخر عمر باقی خواهد ماند ، بگذارد. برای مثال ، بیایید به این بررسی توسط پیتر دی نگاه کنیم:

انواع مراجعات

اگر فکر نمی کنید بررسی مشتری آنلاین اهمیت دارد ، دوباره فکر کنید! برای 88 درصد از کاربران ، این بررسی آنلاین به اندازه توصیه شخصی یکی از اعضای خانواده قابل اعتماد است.

به جای نادیده گرفتن سایتهای بررسی آنلاین مانند Yelp (به هر حال ، تا دسامبر 2020 به 224 میلیون نظر برسید) ، شهرت آنلاین خود را کنترل کنید. همه پروفایل های حرفه ای خود را در سایت های فهرست مشاغل ، سایت های بررسی آنلاین مربوطه و رسانه های اجتماعی مطالبه کنید. مکالمات پیرامون نام تجاری خود را دنبال کنید.

به مشتریان ناراضی پاسخ دهید و عضلات خدمات مشتریان خود را تقویت کنید. حل مشکل مشتری نه تنها احتمال حفظ مشتری را افزایش می دهد ، بلکه برای مشتریان بالقوه ای که در مورد نام تجاری شما تحقیق می کنند و این بررسی آنلاین را پیدا می کنند ، خوب به نظر می رسد.

در نهایت ، نحوه درخواست توصیفات مشتریان در قالب بررسی های آنلاین را بیاموزید. استفاده از این فرایند ساده 10 مرحله ای را برای سهولت کار برای مشتریان خود در نظر بگیرید.

این کار را درست انجام دهید و بازخوردی مانند این دریافت خواهید کرد:

انواع مراجعات

3. توصیه های اجتماعی و اشتراک گذاری

با توجه به انواع منابع ، توصیه های اجتماعی به سرعت به ایده همه چیز از آرایشگاه ها تا مغازه های اتومبیل تبدیل شد.

کانال های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و LinkedIn به شما این امکان را می دهند که مکالمات پیرامون نام تجاری خود را مشاهده کرده و در آن مشارکت کنید. آنها همچنین به شما این امکان را می دهند که با تعامل با مشتریان احتمالی و به اشتراک گذاشتن مطالب ارزشمند ، روابط ایجاد کرده و پرورش دهید.

همه ما این سوالات (زیر) را در فیدهای فیس بوک خود مشاهده کرده ایم. اگر آنها به لیست اضافه شوند عالی نخواهد بود؟

انواع مراجعات

بهترین راه برای ترویج اشتراک گذاری اجتماعی حضور در این پلتفرم ها است. مشتریان شما را به عنوان یک متخصص در همه امور مربوط به صنعت شما می بینند ، اما آنها فروش سختی نمی خواهند. به طور منظم مطالبی را که می خواهید متعهد شوید هنگام جستجوی فردی که نوع خدماتی را که ارائه می دهید ، ارائه می دهد ، به اشتراک بگذارید ، مانند:

انواع مراجعات

به این تعادل محتوای مفیدی که همیشه سعی در فروش آن ندارید ، بازاریابی محتوا می گویند. هنگامی که بازاریابی محتوا به خوبی انجام شود ، باز می شود که خطوط ارتباطی با مشتریان فعلی باز است ، حتی زمانی که شما به طور فعال در معامله شرکت ندارید. این شما را در ذهن نگه می دارد ، به شهرت آنلاین شما کمک می کند و درک برند شما را بهبود می بخشد. اگر می پرسید آیا کسب و کار شما به استراتژی بازاریابی محتوا نیاز دارد ، پاسخ مثبت است!

بهترین قسمت این است که مطالب جالبی که با پیروان خود به اشتراک می گذارید به پیروان و پیروان پیروان آنها منتقل می شود و دسترسی شما را به صورت تصاعدی افزایش می دهد. آنها را به لیست انواع ارجاع اضافه کنید. اگر مشتری به شما اعتماد دارد ، بلافاصله برای حلقه اجتماعی او قابل اعتمادتر می شوید. به سخنرانی جدید خوش آمدید!

4. پیوندهای ایمیل

آنچه در رسانه های اجتماعی کار می کند می تواند با ایمیل کار کند. در واقع ، اغلب بهتر کار می کند! ایمیل همچنان به عنوان م mostثرترین وسیله برای افزایش آگاهی ، کسب ، تبدیل و حفظ رتبه بندی می شود. و با 4400 درصد بازگشت سرمایه به ازای هر 1 دلار خرج شده ، درک دلیل آن دشوار نیست.

زیبایی ایمیل در این است که ارتباط مستقیم با مشتریان شما ایجاد می کند. گاهی پیام های رسانه های اجتماعی در جریان مداوم اطلاعات از بین می روند. با استفاده از ایمیل ، اگر بپذیرید که استراتژی بازاریابی ایمیل شما وجود دارد ، شانس بسیار بیشتری برای برجسته شدن یا دیده شدن در صندوق ورودی مشتری خواهید داشت.

اگر از موضوعات ایمیل سرگرم کننده استفاده می کنید و محتوای ارزشمندی ارائه می دهید ، توجه مشتریان خود را جلب می کنید. از این گذشته ، 70 درصد از مصرف کنندگان می گویند که همیشه ایمیل های مارک های مورد علاقه خود را باز می کنند. و اگر این محتوا ارزش به اشتراک گذاری دارد ، می توانید از طریق ایمیل به آن مراجعه کنید.

همچنین می توان از ایمیل برای دریافت انواع مختلفی از توصیه ها استفاده کرد. به عنوان مثال ، می توانید دکمه هایی را برای هدایت آسان و به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی و همچنین پیوندهای مستقیم به سایتهای بررسی آنلاین خود اضافه کنید.

انواع مراجعات

انواع مراجعات

شروع به تولید این ارجاعات کنید

همانطور که می بینید ، ماهیت توصیه های مشتری تکامل یافته است. واضح است که شهرت آنلاین شما می تواند تجارت شما را خراب کرده یا خراب کند. چهار نوع توصیه – دهان به دهان ، نظرات آنلاین ، اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی و ایمیل – را برای استفاده دقیق از آنها ارسال کنید و مطمئن باشید نتایج را مشاهده خواهید کرد.

اگر در ایجاد مشاغل ارجاع از طریق ایمیل و بازاریابی رسانه های اجتماعی مشکل دارید ، ما می توانیم به شما کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top