5 ایده آسان و چشمگیر مشتری از ایده های شما برای هدیه تشکر می کنم

بدون توجه به صنعت شما ، یک زمان غیر قابل پیش بینی برای مشاغل کوچک است. صاحبان مشاغل به دنبال راه های خلاقانه برای ایجاد فروش بیشتر هستند ، اما اغلب آنها انرژی بیش از حد را در یافتن چشم اندازهای جدید متمرکز می کنند و به اندازه کافی برای حفظ و فعال سازی مشتریان قبلی خود نیستند. چگونه اطمینان حاصل می کنید که آن افراد شما را فراموش نکنند؟

تحقیقات نشان داده است که 60-80٪ از مشتریان راضی به کسب و کاری که در ابتدا رضایت آنها را برآورده می کند بر نمی گردند. چرا؟ بسیاری از افراد به راحتی نمی توانند نام شخصی را که پنج سال پیش به آنها کمک کرده است تا یک طرح بیمه درمانی پیدا کنند یا تابستان گذشته خانه خود را بازرسی کنند ، به یاد بیاورند. یکی از راه های به یاد ماندنی بودن این است که به مشتری خاطره انگیز خود یک هدیه تشکر کنید.

نیازی نیست که این هدایا فوق العاده گران باشد یا یافتن آن سخت باشد. آنها باید به مشتریان شما نشان دهند که شما در این مورد فکر کرده اید ، و معنای آنها برای شما بیش از یک معامله است.

در اینجا پنج مشتری از ایده های شما برای هدیه تشکر می کنند که قابل توجه و انجام آنها آسان است.

1. با یادداشت دست نویس به مدرسه قدیمی بروید.

در دنیایی که ارسال متن سریع یا ایمیل برای تشکر از شما آسان است ، تلاشی که برای ارسال یادداشت دست نویس انجام می شود ، این حرکت را فوق العاده می کند.

برای ایجاد این قسمت از برنامه های روزمره ، مجموعه ای از کارت های مفید و خالی را نگه دارید. به سادگی چند خط در مورد میزان رضایت یا لذت بردن از همکاری با یکدیگر بنویسید. یا از شخص دیگری بخواهید آن را برای شما بفرستد. سرویس هایی مانند Postable و Sent-Well برای هرکسی که انتخاب کنید کارت می نویسد ، آدرس می دهد ، مهر می زند و کارت می فرستد. به آنها بگویید چه چیزی بگویند و کجا آن را ارسال کنند و آنها این اتفاق را می افتند. برای تأثیرگذاری بیشتر می توانید کارت هدیه نیز در آن قرار دهید.

این حرکات ساده و متفکرانه باعث لبخند مشتری شما می شود و به او کمک می کند نام و نام خانوادگی شما را هنگام درخواست مراجعه یا خانواده به خاطر بیاورد.

محتوای پاداش: ایمیل های مشتری را سریعتر از همیشه پیگیری کنید. الگوهای پیگیری رایگان برش و چسباندن را بارگیری کنید.

2. ارسال یک تحویل ویژه.

تقریباً مانند دریافت نامه تشکر از طریق نامه ، تحویل ویژه همیشه جالب است. کلاسیک هایی مانند کلوچه و گل وجود دارد ، اما همچنین فرصت های زیادی برای جدا شدن از چیزهای عادی و امتحان کردن چیزهای منحصر به فرد وجود دارد.مشتری با تشکر از شما ایده های هدیه

با دیدن اینکه همه چیزهای دیگر آنها چگونه است ، بنابراین تعجب آور نیست که Target سبدهای هدیه دارد. سفارش آنلاین دهید و در فروشگاه تحویل بگیرید یا سبدهای هدیه خود را تحویل بگیرید. اگر چیزی کمی منحصر به فرد تر می خواهید ، سبدهای هدیه نیز انتخاب زیادی دارد. شما می توانید از یک تجارت کوچک دیگر پشتیبانی کنید و احتمالاً قادر خواهید بود سفارش خود را بیشتر از سفارش خود از طریق یک شرکت بزرگ سفارشی کنید.

سایر سبدها و جعبه های هدیه را نیز باید در نظر گرفت:

آیا می خواهید حتی بیشتر امتیاز کسب کنید؟ ارسال را به دفتر مشتری خود ارسال کنید. آنها نه تنها رفتارهای خود را با همکارانشان به نمایش می گذارند ، بلکه تمام روز به همه خواهند گفت که این شما هستید که آن را ارسال کرده اید. این نوع هدیه تشکر از مشتری یک برد-برد است. مشتری شما احساس قدردانی می کند و شما نام و تجارت خود را در مقابل مشتریان بالقوه قرار می دهید.

3. شخصی سازی کنید.

وقتی با مشتری ها یک به یک کار می کنید ، مطمئناً در مورد موضوعات خارج از مشاغل فعلی صحبت خواهید کرد. آیا آنها سگ دارند؟ یک سرگرمی؟ آیا آنها فوق العاده طرفدار یک تیم ورزشی هستند؟ در طول این مکالمات یادداشت برداری کنید و از اطلاعات برای یافتن هدیه ای مناسب برای آنها استفاده کنید.

آیا مشتری شما که تازه یک نانوایی را افتتاح کرده گل می خواهد؟ شاید. در حالی که این فکر هنوز وجود دارد ، تأثیر آن یکسان نیست اگر برای آنها یک پیش بند سفارشی بخرید. اختصاص وقت اضافی برای یافتن مشتری ، از هدیه متشکریم ویژه آنچه دوست دارد یا جایی که در زندگی است ، به راحتی فراموش نخواهد شد.

به عنوان مثال می توان به یک مأمور وام رهنی یک مهر برای اولین بار صاحب خانه داد که آدرس خانه جدید وی در آن قرار دارد ، یا یک نماینده بیمه به مشتریانی که در خانه نوزاد تازه متولد شده ای دارند کارت هدیه استارباکس می دهد. این حتی می تواند به سادگی یک اسباب بازی جدید برای حیوان خانگی آنها یا یک فنجان قهوه باشد که روی آن آرم تیم محبوبشان قرار دارد.

تلفیق ماهیت عملی و تفکر این هدایای سپاسگزار مشتری مطمئناً به آنها کمک می کند تا قدردانی فراتر از یک معامله را داشته باشند.

4- این کار را به یک امر خانوادگی تبدیل کنید.

انداختن بطری حباب دار برای مشتریانی که خانه مناسب خانواده در حال رشد خود را پیدا کردند ، سرگرم کننده و جشن است ، اما این چیزی نیست که کل خانواده بتوانند از آن لذت ببرند. در مورد یک بازی رومیزی که آنها می توانند در اتاق نشیمن جدید خود یا یک کارت هدیه به یک رستوران محلی برای کشف محله جدید بازی کنند ، چطور؟

دادن یک هدیه خانوادگی نه تنها باعث خوشحالی کل خانواده می شود بلکه این واقعیت را تقویت می کند که شما وضعیت آنها را درک می کنید و می توانید نیازهای منحصر به فرد آنها را پیش بینی کنید.

5. محلی سازی کنید.

آیا منطقه شما به دلیل نوع خاصی از غذا ، نوشیدنی یا محصول شناخته شده است؟ آیا شما یک صنعتگر محلی مورد علاقه خود را دارید که دوست داشته باشید در مورد آن تبلیغ کنید؟ آن را به صورت هدیه با مشتریان خود به اشتراک بگذارید!

در مواقعی که بسیاری از مشاغل کوچک با مشکل روبرو هستند ، انتخاب حمایت از مشاغل محلی به مشتریان نشان می دهد که شما دارای صداقت و احترام به جامعه خود هستید.

متناوباً ، اگر مشتری تازه از دور به منطقه شما نقل مکان کرده باشد ، دادن هدیه ویژه از شهر خود به او می تواند حرکتی لمس کننده و فوق العاده به یاد ماندنی باشد.

همیشه در تماس باشید

یک هدیه تشکرآمیز ممکن است پایان یک معامله خاص باشد ، اما نباید پایان رابطه شما با مشتریان باشد. همچنین باید مرتباً ایمیل ارسال کنید و حساب های شبکه های اجتماعی خود را فعال نگه دارید تا آنها برند شما را به طور منظم ببینند. این وظایف برای ایجاد آگاهی از برند و حفظ مشتری مهم هستند ، اما همچنین زمان بر هستند.

آنجاست که OutboundEngine می تواند کمک کند. ما از اتوماسیون بازاریابی برای ارسال خودکار محتوای جذاب و مرتبط به طور منظم به شبکه شما استفاده می کنیم. امروز یک نسخه آزمایشی رایگان را برنامه ریزی کنید تا ببینید چطور OutboundEngine می تواند به جای نگرانی در مورد استراتژی بازاریابی خود ، وقت بیشتری برای تمرکز بر روی آنچه مشتریان نیاز دارند به شما بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top