5 برنامه فوق العاده برای سازماندهی و مسئولیت پذیری شما

برای منظم ماندن چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد. توانایی یافتن سریع تمام اطلاعات ، یادآوری ها و اسناد مورد نیاز یکی از بزرگترین خدماتی است که می توانید برای خود صرفه جویی کنید. با توجه به این نکته ، تیم موفقیت مشتری فوق العاده سازمان یافته ما لیستی از برنامه های مورد علاقه شما را برای نظم بخشیدن به شما تهیه کرده است.

Evernote یک سیستم مستند سازی و یادداشت برداری جامع و در عین حال آسان برای یادگیری است که در همه دستگاه ها کار می کند. این یادداشت ها ، پرونده های متنی ، صفحات گسترده ، تصاویر ، رسیدها ، لیست های چک ، ضبط صدا ، فیلم ها و گردش کار (uuuu!) شما را از طریق یک سازمان چند طبقه ذخیره می کند. علاوه بر این ، برنامه های افزودنی و برنامه های بسیاری وجود دارند که به خوبی با Evernote مانند Slack ، Outlook و Salesforce ارتباط برقرار می کنند.

درباره نوع: می توانید اسناد و مکاتبات را مستقیماً به Evernote خود ارسال کنید. از این ویژگی برای سازماندهی تمام یادداشت های مشتری ، تعاملات نوشتاری و اسناد امضا شده در قالب جستجوی آسان استفاده کنید. دیگر هیچ صفحه ای بیش از حد یا CRM دست و پا گیر نمایش داده نمی شود.

تا به حال برنامه ای خواسته اید که به شما کمک کند تا به طور خودکار سازمان یافته بمانید؟ با IFTTT آشنا شوید.

ناشی از عبارت “If this، then that …” IFTTT به سادگی یک برنامه مبتنی بر منطق است که از “applets” یا قواعد ایجاد شده برای رابط های مختلف کار می کند. به عنوان مثال ، می توانید آن را برنامه ریزی کنید تا به طور خودکار عکسهای اینستاگرام خود را به توییتر ارسال کند ، یا وقتی پست صنعت مورد علاقه شما مقاله جدیدی را منتشر می کند ، برای شما ایمیل ارسال کند.

در نتیجه امکان اتصال به صدها برنامه دیگر ، این امکانات بی پایان هستند. IFTTT حتی هنگامی که پیتزا ظاهر می شود می تواند به وسایل شما متصل شود یا چراغ های ایوان را روشن کند.

برنامه هایی برای منظم نگه داشتن شما

درباره نوع: IFTTT را برنامه ریزی کنید تا هر پیوست را به صورت خودکار در یک پوشه خاص در Google Drive خود ذخیره کنید.

آخرین باری که سعی در ورود به یک حساب یا وب سایت داشتید و رمز ورود خود را به خاطر نمی آورید چه زمانی بوده است؟ اگر مثل بیشتر ما هستید ، احتمالاً امروز یا دیروز بود. نیازی به گفتن نیست که این دائماً اتفاق می افتد. LastPass اینجا است تا روز را نجات دهد. LastPass از کاربران می خواهد یک رمزعبور اصلی برای مخزن خود ایجاد کنند ، جایی که شما اطلاعات ورود به سیستم را که در LastPass ذخیره کرده اید اضافه و مدیریت می کنید.

برنامه هایی برای مرتب نگه داشتن شما

حتی می توانید LastPass را در دستگاه تلفن همراه خود دریافت کنید تا به کلیه اعتبارنامه های مورد نیاز برای هر وب سایت دسترسی پیدا کنید. و اگر تلفن شما دارای اسکنر اثر انگشت یا صورت است ، می توانید از داده های بیومتریک برای ورود به دستگاه تلفن همراه خود استفاده کنید ، بنابراین مجبور نیستید رمز ورود اصلی را به طور مکرر وارد کنید.

Dropbox یکی از محبوب ترین برنامه هایی است که شما را مرتب نگه می دارد. گزینه هایی برای کاربران فردی و کاربران تجاری وجود دارد. بسته به میزان فنی شما ، برخی از گزینه های حساب می توانند بسیاری از نیازهای یک کسب و کار کوچک در حال رشد را برآورده کنند. این ویژگی ها شامل امکان حذف از راه دور دستگاه ، فعال کردن انطباق با HIPAA و ادغام API های مختلف است. یکی از ویژگی های مورد علاقه ما توانایی کنترل روابط مشترک با سایر افراد خارج از سازمان شما است.

درباره نوع: مجموعه عکس را در تلفن هوشمند خود تنظیم کنید تا در Dropbox پشتیبان تهیه کند. در حالی که بسیاری از تلفن های هوشمند فضای ابری محدودی را ارائه می دهند ، اما به سرعت پر از تصاویر می شوند. Dropbox می تواند از پشتیبان گیری ایمن تمام عکسهای مهم شما اطمینان حاصل کند.

Google Drive یک دستگاه آنلاین فوق العاده مقرون به صرفه و پایدار است که با حساب Google شما تعامل دارد. شما می توانید مانند هر دستگاه دیگری اسناد را روی آن ذخیره کنید ، اما از هر دستگاهی می توانید به آن دسترسی داشته باشید ، اعم از رایانه عمومی ، رایانه لوحی یا تلفن هوشمند. Google Drive به شما امکان می دهد مجوزهای اشتراک گذاری برای پرونده ها و پوشه های خود را انتخاب کنید و دیگران را به همکاری در مورد اسناد دعوت کنید. می توانید به دیگران اجازه دهید اسناد مختلف را مشاهده ، ویرایش یا پیشنهاد دهند.

در زیر مثالی از نحوه استفاده OutboundEngine از آن برای همکاری در اسنادی وجود دارد که به اطلاعات چندین نفر در بخشها احتیاج دارند.

Google Docs تمام اجزای اصلی مجموعه آفیس را دارد (پردازش متن ، ارائه ، صفحه گسترده و غیره) ، اما آنها را به صورت آنلاین قرار می دهد. با این کار به هر کسی که بخواهید می توانید بدون نیاز به حفظ تغییرات ، ویرایش و مدیریت کنید. همه به روزرسانی ها در زمان واقعی ذخیره می شوند و از هر دستگاهی با اتصال به اینترنت قابل ویرایش و دسترسی هستند. و بهترین قسمت این است که رایگان است.

درباره نوع: سایر گزینه های Google Drive را فراموش نکنید! صفحات گسترده و ارائه ها را علاوه بر اسناد ایجاد و به اشتراک بگذارید.

وقت خود را همانطور که می خواهید بگذرانید

بیشترین حفظ رقابت و بهره وری سهولت دسترسی است. شما باید بدانید که اطلاعات مهم شما کجاست و آسان ترین راه برای به دست آوردن آن است. از این برنامه ها استفاده کنید تا منظم بمانید و وقت خود را همانطور که می خواهید بگذرانید. علاوه بر این ، وقتی زندگی دیوانه می شود ، یک سیستم پشتیبان خواهید داشت.

اگرچه این لیست از برنامه ها برای سازماندهی شما می تواند در شرایط خاص به شما کمک کند ، اما از همه وظایف مهمی که کسب و کار شما برای انجام آنها لازم است مراقبت نخواهد کرد. اگر بازاریابی یکی از موارد طولانی مدت شما باشد ، OutboundEngine می تواند این نیاز را برآورده کند. تیم ما از کارشناسان بازاریابی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top