7 روش برای جذب مشتریان خود در یک مکالمه معنی دار

موفق ترین مشاغل کوچک بیشتر از ارائه یک محصول یا خدمات عالی – آنها روابط محکم با مشتریان و جامعه خود برقرار می کنند. اتصال در سطح عمیق تر اعتماد و وفاداری طولانی مدت را افزایش می دهد. این کار غالباً از طریق تعاملات شخصی رو در رو انجام می شود ، اما فاصله گذاری اجتماعی دستیابی به این فرصت ها را بسیار دشوارتر می کند.

برای تماس های تک به تک ، تماس های تلفنی جای خود را دارند. اما یک دلیل وجود دارد که جلسات حضوری با اختراع تلفن از بین نمی رود: تماس شخصی فایده ای دارد. خوشبختانه مشاغل کوچک فرصت های زیادی برای انجام این کار به صورت مجازی دارند. اکنون مصرف کنندگان با کنفرانس ویدئویی احساس راحتی بیشتری نسبت به گذشته دارند و تعداد راه حل های فناوری موجود (از جمله نرم افزار رایگان) هرگز بیشتر نشده است.

و به یاد داشته باشید ، مکالمات تن به تن تنها وسیله ای در کمربند شما برای ایجاد روابط قوی نیست. رسانه های اجتماعی و ایمیل می توانند روش های م toثری برای درگیر کردن مشتریان شما در مکالمه معنی دار باشند ، به خصوص اکنون که آنها وقت بیشتری را در اینترنت می گذرانند.

اما ارسال یک خبرنامه تصادفی یا پست در شبکه های اجتماعی باعث کاهش آن نمی شود. شما باید مشتریان را درگیر مکالمه معنی دار کنید ، دقیقاً همانطور که در یک اتاق با هم انجام می دهید. شاید در حال حاضر به روش هایی برای انجام این کار فکر می کنید و کوتاه بیایید. خبر خوب! ما کار را برای شما انجام دادیم

در اینجا هفت تماس مبتدی با استفاده آسان وجود دارد که تقریباً در هر صنعت برای صاحبان مشاغل مفید خواهد بود. می توان از آنها در شبکه های اجتماعی و بازاریابی از طریق ایمیل و همچنین در این مکالمات فردی ارزشمند استفاده کرد.

1. اخبار را توزیع کنید

اگر به دنبال یک روش طبیعی برای شروع مکالمه هستید ، نمی توانید با روند تجارت و صنعت اشتباه کنید. مشتریان شما می خواهند شما منبع بینش و تجربه باشید. نشان دادن اینکه از شما مطلع هستند راهی قدرتمند برای ایجاد اعتماد است.

چگونه می توانید در بالای اخبار صنعت باقی بمانید؟ با دنبال کردن رهبران صنعت در رسانه های اجتماعی شروع کنید. در وبلاگ های خود مشترک شوید ، پادکست های آنها را گوش دهید و فیلم های آنها را تماشا کنید. همچنین می توانید با استفاده از تجمع RSS ، هشدارهای Google و سایر برنامه های طراحی شده برای ارائه مستقیم محتوا به درب مجازی خود ، در ارتباط با شبکه های اجتماعی باشید.

بسته به شغل خود ، ممکن است بتوانید از اخبار محلی به عنوان منبع مکالمه استفاده کنید. به عنوان مثال داستان های محلی در مورد علایق بشری ، نوعی محتوای خوب است که بحث ، پسندیدن و به اشتراک گذاری برای پیروان شما آسان است.

2. از شما توصیه بخواهید

راه آسان دیگر برای صاحبان مشاغل کوچک برای جلب نظر مشتریان در گفتگوی معنی دار ، پرسیدن سوالاتی است. مردم دوست دارند نظرات خود را به اشتراک بگذارند ، اما آنها واقعاً دوست دارند احساس کنند که افکارشان ارزشمند است. به عنوان مثال ، از پیروان خود در رسانه های اجتماعی درخواست توصیه در مورد:

  • پیشنهادات محصول
  • نکات و ابزارهای بازاریابی
  • برنامه های مفید برای گوشی های هوشمند
  • افراد جالب برای پیگیری در شبکه های اجتماعی
  • پادکست های مورد علاقه

هر پاسخی که دریافت می کنید ممکن است مکالمه دیگری را ایجاد کند زیرا دنبال کنندگان اضافی برای موافقت یا پیشنهاد گزینه های دیگری تماس می گیرند. بعداً یادداشت کنید و از آنها استفاده کنید. علاوه بر اینکه راهی برای جلب مشتری در مکالمه معنادار است ، ایده ای از افکار ، ترجیحات و رفتار مخاطبان خود خواهید گرفت.

3. مسکن باشید

اگر می خواهید مشتریان خود را درگیر گفتگوی معنی دار کنید ، از نکات دردناک آنها بپرسید. آموخته ها اغلب مکالمات اولیه موثر را در شبکه های اجتماعی انجام می دهند.

س aالی بپرسید مانند “بزرگترین درسی که در زندگی حرفه ای خود آموخته اید؟” نحوه دقیق پرسیدن این س questionال به صنعت شما و اینکه می خواهید پاسخ ها به چه صورت عمومی یا خاص باشد بستگی دارد.

تصویر 03صرف نظر از صنعت ، می توانید از این مثال از Yoga Journal چیزی یاد بگیرید.

این پست چندین نظر دریافت کرد ، اما همچنین 62 اشتراک و 600 پسندیدن داشت. این انتشارات می توانند به اشتراک گذاشته شوند و به گسترش دامنه شرکت شما کمک می کنند.

نکته کلیدی در اینجا این است که واقعاً به پاسخ ها گوش فرا دهید و سپس ، در صورت لزوم ، توصیه های عملی و مفیدی ارائه دهید. اگر خدمات شما می تواند نقاط دردناک آنها را کاهش دهد ، حتی بهتر!

پیشنهاد کنید برخی از اطلاعات را برای آنها ارسال کنید یا برای یک نسخه آزمایشی رایگان ثبت نام کنید. در غیر این صورت ، سعی کنید چیز ارزشمندی تهیه کنید که بتوانند به خوبی از آن استفاده کنند.

حتی می توانید از فرم های جذب سرب برای جمع آوری اطلاعات هنگام پاسخ دادن به س questionsالاتی که مشتریان می خواهند بدانند ، استفاده کنید ، همانطور که در اینجا مشاهده می شود:

4- رویدادها و جامعه خود را تبلیغ کنید

آیا شما میزبان یک رویداد ، حتی یک رویداد مجازی هستید؟ به اشتراک بگذارید از قبل به مردم بگویید که شما آنجا خواهید بود و از افراد دیگری بپرسید که در آنجا حضور خواهند داشت. به کسانی که می آیند پاسخ دهید و به آنها بگویید که از دیدن آنها در آنجا خوشحال هستید.

لازم نیست خود را محدود به رویدادهای حرفه ای یا مربوط به کار کنید. مشتریان خود را درگیر گفتگوی معنادار درباره مواردی که ممکن است به آنها علاقه مند باشند ، کنید.

  • جامعه محلی خود را ارتقا دهید یا بگویید پشتیبانی.
  • داستانهایی درباره انجمن اجتماعات خود به اشتراک بگذارید.
  • عکسی از رستوران یا بوتیک محلی مورد علاقه خود ارسال کنید.

امکانات بی پایان است!

5- توصیه بفرمایید

صحبت با مشتری در مورد تجربه کار با شما و تجارتتان روش دیگری برای شروع مکالمه است.

اگرچه می توانید تعاملات مثبت زیادی با مشتری داشته باشید ، اگر افراد نتوانند آنها را پیدا کنند یا بخوانند خوب نیست. به سختی می توان توصیه ای بهتر از شواهد عکاسی یا ویدئویی برای مشتریانی راضی که در مورد میزان لذت خود از کار با شما لاف می زنند ، توصیف کرد.

وقتی محتوای مشابهی دارید ، آن را به اشتراک بگذارید. در نظر داشته باشید که از پیروان خود بخواهید یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود را که از محصولات و خدمات شما بهره مند می شود ، برچسب گذاری کنند.

6. درباره پروژه های DIY بحث کنید

امروزه به نظر می رسد که همه در یک سرگرمی مشغول هستند “خودتان این کار را انجام دهید” ، از آشپزی گرفته تا کاردستی گرفته تا بهسازی منزل. اگر به یک پروژه خودتان افتخار می کنید یا به صورت آنلاین با پیشنهادهای مفید خودتان روبرو شده اید ، آن را با شبکه خود به اشتراک بگذارید. اگر این چیزی است که کودکان می توانند با والدین خود در آن شرکت کنند ، امتیازات پاداش می دهد.

در حالت ایده آل ، دوست دارید که آنها هرچه بیشتر با صنعت شما مرتبط باشند ، اما بهتر است مقالات یا به روزرسانی های تصادفی را خارج از چارچوب به اشتراک بگذارید ، حتی اگر هیچ ارتباطی با تجارت شما نداشته باشد. اگر این موردی است که شما علاقه مندید در نمایش اجتماعی خود آن را بشنوید یا ببینید ، احتمالاً همین مورد برای مشتریان شما نیز صدق می کند.

برای اینکه مشتریان خود را به طور فعال درگیر گفتگوی معنی دار کنید ، از آنها بخواهید که پروژه های DIY خود را به اشتراک بگذارند. مردم عاشق نشان دادن دستاوردهای خود هستند!

محتوای پاداش: مشتریان بالقوه می توانند به مشتریان تکرار طولانی مدت تبدیل شوند. نسخه ای از راهنمای رایگان ما را در تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان وفادار دریافت کنید.

7. نقل قول های الهام بخش را به اشتراک بگذارید

نقل قول های الهام بخش و قابل تأمل می تواند مشتریان شما را درگیر گفتگوی معنی دار کند. به اشتراک گذاری آنها در چندین سیستم عامل نیز آسان است. همراهی این نقل قول ها با یک تصویر به آنها کمک می کند تا در بسترهای دیداری مانند اینستاگرام به خوبی ترجمه شوند. اگر وقت و منابع کافی دارید ، به ایجاد تصاویر سفارشی خود بپردازید که شامل یک علامت خوب باشد.

برای اطمینان از اینکه پیشنهاد شما مکالمه ایجاد می کند ، سعی کنید آن را با س orال یا افکار خود دنبال کنید. احتمالاً همه ما یک نقل قول الهام بخش یا نویسنده مورد علاقه خود را داریم. آن را با شبکه خود به اشتراک بگذارید و از پیروان خود بخواهید که همین کار را انجام دهند. یک بحث روشنگرانه و جالب می تواند از این موضوع بیرون بیاید. شاید حتی یک باشگاه کتاب ایجاد کنید!

گفتگوها را ادامه دهید

اگر می خواهید کسب و کار شما در طولانی مدت به موفقیت برسد ، باید آماده باشید تا مشتریان خود را در مکالمه معنی دار آنلاین و آفلاین مشارکت دهید. تعامل تفاوت بین یک رابطه معاملاتی و یک رابطه شخصی واقعی تر است – نوعی که منجر به وفاداری مشتری و حمایت از برند می شود. در نتیجه ، مشتریان به شما ایمان دارند ، به احتمال زیاد محصولات و خدمات شما را توصیه می کنند.

در نتیجه ، ایجاد رابطه معتبر نیاز به تلاش دارد. اگر برای ایجاد و حفظ مکالمه در مورد نام تجاری خود به کمک نیاز دارید ، یا فقط وقت آن را ندارید که مخاطبان خود را در سطح معنی داری درگیر کنید ، از پرسیدن نترسید. ما می توانیم نحوه اتوماسیون فرآیند را به شما نشان دهیم. شبکه شما یک منبع قدرتمند برای تجارت شما است – مطمئن باشید از همه آنچه که ارائه می دهد بهره مند شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top